JanitaSlim

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Julperi
Neuvoja-Jack

Re: JanitaSlim

Viesti Kirjoittaja Julperi »

Eikö. Suksi sitten vittuun täältä apina.
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Julperi kirjoitti: La Huhti 12, 2025 5:58 pm Vittu te kaksi, tai yksi ja sama , ootte pellejä.
Tämähän on kuin valkean ritarin kunniaristi, kun tulee natsin suusta.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Knobster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Julperi kirjoitti: La Huhti 12, 2025 7:31 pm Eikö. Suksi sitten vittuun täältä apina.
Mullekko yrität vastata? Kaippa? Niin, en ole suksimassa vittuun siksi että et osaa kirjoittaa tai mitään.
perusporilaine
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja perusporilaine »

Audi A3 urheilullinen surma-auto LäskiJanin mielestä. Kuin natsitrollin näppäimistöltä :D
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
ASierra
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja ASierra »

Tää on niin HULVATON, että pakko laittaa talteen

:lol: :lol:
JanitaSlim kirjoitti: Ti Huhti 22, 2025 3:33 pm Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena.
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

ASierra kirjoitti: Ti Huhti 22, 2025 3:59 pm Tää on niin HULVATON, että pakko laittaa talteen

JanitaSlim kirjoitti: Ti Huhti 22, 2025 3:33 pm Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena.
:D :D :D
X X X X X
Karhere
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Karhere »

ASierra kirjoitti: Ti Huhti 22, 2025 3:59 pm Tää on niin HULVATON, että pakko laittaa talteen

Todella nauretavaa, että limajanita vaatii keskustelun pitämistä asiallisena, lima janita itse ei koskaan ole pystynyt asialliseen keskusteluun. Mitään muuta se ei osaa, kuin valehdella ja mölistä typeryyksiiään persuista ja äärioikeistosta. Se saasta, haukkuu muita kirjoitusvirheistä, vaikka itse aloittaa lauseen pienellä kirjaimella ja tekee lukuisia kirjoitusvirheitä.

Puolustaa maturaiskaajia, murhaajia, ja muita matu rikollisia, kyllä suomalaisetkin, koska "Härmän häijyt"
WalkingDisaster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Karhere kirjoitti: Pe Huhti 25, 2025 11:24 pm
Todella nauretavaa, että limajanita vaatii keskustelun pitämistä asiallisena, lima janita itse ei koskaan ole pystynyt asialliseen keskusteluun. Mitään muuta se ei osaa, kuin valehdella ja mölistä typeryyksiiään persuista ja äärioikeistosta. Se saasta, haukkuu muita kirjoitusvirheistä, vaikka itse aloittaa lauseen pienellä kirjaimella ja tekee lukuisia kirjoitusvirheitä.

Puolustaa maturaiskaajia, murhaajia, ja muita matu rikollisia, kyllä suomalaisetkin, koska "Härmän häijyt"
Hänessä on oksentavinta se, että miehenä (eikun luuserina) esittää olevansa nainen, vaikkei naisen kanssa liene koskaan kontaktissa edes ollut. Todella halveksittava tyyppi ja ihmettelen moderoinnin kärsivällisyyttä hänen suhteensa. Mitään asiaa hän ei keskusteluihin liene koskaan tuonut
Tiinas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Jotain outoa siinä on, että putsarin annetaan tällä nimimerkillä trollata mielin määrin, levittää valeuutisia, puhua aiheen ohi jatkuvasta, trollata politiikalla joka ketjussa ja ylläpito antaa sen tapahtua vaikka vuosi sitten totesi "seuraavasta valeuutisesta nimimerkki poistetaan"

Pitää ilmianataa jokainen kommentti tai alkaa harrastamaan täysin samaa. Mitähän mieltä ylläpito siitä on?
. ”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa muslimeja”
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Ilmiantonapin käyttöön ei saa ohjeistaa/yllyttää. Se on "foorumin toiminnan haittaamista" (ylläpidon sanoja, ei minun), eli ilmeisesti siitä koituisi ylläpidolle enemmän työtä. Siitä ylimääräisestä työmäärästä irtipääseminen olisi tosin hyvin helppoa: Ilmiantoja keräävälle trollille annetaan foorumilta ikibanni.
Salmari
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Salmari »

Donald McRonald kirjoitti: La Huhti 26, 2025 2:08 pm Ilmiantonapin käyttöön ei saa ohjeistaa/yllyttää. Se on "foorumin toiminnan haittaamista" (ylläpidon sanoja, ei minun), eli ilmeisesti siitä koituisi ylläpidolle enemmän työtä. Siitä ylimääräisestä työmäärästä irtipääseminen olisi tosin hyvin helppoa: Ilmiantoja keräävälle trollille annetaan foorumilta ikibanni.
Miten ilmianto poliittisesta öyhötyksestä, trollauksesta ja asian ohi puhumisesta voisi olla " liikaa työtä ylläpidolle". Itsehän kannustavat ylläpitonapin käyttöön kun eivät ymmärrettävästi itse pysty kaikkia kommentteja seuraamaan?
JanitaSlim kirjoitti: ↑
Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Salmari kirjoitti: La Huhti 26, 2025 6:58 pm
Donald McRonald kirjoitti: La Huhti 26, 2025 2:08 pm Ilmiantonapin käyttöön ei saa ohjeistaa/yllyttää. Se on "foorumin toiminnan haittaamista" (ylläpidon sanoja, ei minun), eli ilmeisesti siitä koituisi ylläpidolle enemmän työtä. Siitä ylimääräisestä työmäärästä irtipääseminen olisi tosin hyvin helppoa: Ilmiantoja keräävälle trollille annetaan foorumilta ikibanni.
Miten ilmianto poliittisesta öyhötyksestä, trollauksesta ja asian ohi puhumisesta voisi olla " liikaa työtä ylläpidolle". Itsehän kannustavat ylläpitonapin käyttöön kun eivät ymmärrettävästi itse pysty kaikkia kommentteja seuraamaan?
Tällasen selityksen itse sain kun joskus suosittelin ilmiantonapin käyttöä trolleja kohtaan ja viestini sen takia poistettiin. En muista tuliko kaiken kukkuraksi jopa vuorokauden huilia sen takia.
Eli sellanen maku jäi, että modet on liian laiskoja moderoimaan.
Salmari
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Salmari »

Donald McRonald kirjoitti: La Huhti 26, 2025 7:02 pm
Salmari kirjoitti: La Huhti 26, 2025 6:58 pm
Tällasen selityksen itse sain kun joskus suosittelin ilmiantonapin käyttöä trolleja kohtaan ja viestini sen takia poistettiin. En muista tuliko kaiken kukkuraksi jopa vuorokauden huilia sen takia.
Eli sellanen maku jäi, että modet on liian laiskoja moderoimaan.
Vittu mitä paskaa. Tämä *oli* joskus asiallinen foorumi. Ennen silakoiden kehoitusta pilata kaikki keskustelualustat trollauksella.
JanitaSlim kirjoitti: ↑
Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Tiinas kirjoitti: La Huhti 26, 2025 1:12 pm Jotain outoa siinä on, että putsarin annetaan tällä nimimerkillä trollata mielin määrin, levittää valeuutisia, puhua aiheen ohi jatkuvasta, trollata politiikalla joka ketjussa ja ylläpito antaa sen tapahtua vaikka vuosi sitten totesi "seuraavasta valeuutisesta nimimerkki poistetaan"

Pitää ilmianataa jokainen kommentti tai alkaa harrastamaan täysin samaa. Mitähän mieltä ylläpito siitä on?
ite oot putsari ahah
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Birch Tree Headland
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Birch Tree Headland »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ma Huhti 28, 2025 2:37 pm
Sori nyt vaan, mutta...
Miksi yrität tehdä tapauksesta jotain sellaista mitä se ei ole?
En tiedä mitä LimaJanetti yrittää kun hän on hylkäyslistallani, mutta siksi myös yritykseksi jää 8)

Blokkasin muistaakseni niihin aikoihin kun Jantteri alkoi esiintyä naisena ja jutut muuttui entistä sekopäisemmiksi.

Siirretty Malmin kolmikko-ketjusta
-NILS-
"You Need A Fucking Kick Up The Ass For Being A Bitch, Cunt, Gold-digging Whore - With A Pussy Son."

"I Deserve To Be Blown - FIRST - Before The Fucking Jacuzzi."

- Mel
Vastaa Viestiin