JanitaSlim
Re: JanitaSlim
Eikö. Suksi sitten vittuun täältä apina.
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Tämähän on kuin valkean ritarin kunniaristi, kun tulee natsin suusta.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Mullekko yrität vastata? Kaippa? Niin, en ole suksimassa vittuun siksi että et osaa kirjoittaa tai mitään.
-
perusporilaine
- Neuvoja-Jack
Audi A3 urheilullinen surma-auto LäskiJanin mielestä. Kuin natsitrollin näppäimistöltä 
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
Tää on niin HULVATON, että pakko laittaa talteen
JanitaSlim kirjoitti: Ti Huhti 22, 2025 3:33 pm Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena.
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
ASierra kirjoitti: Ti Huhti 22, 2025 3:59 pm Tää on niin HULVATON, että pakko laittaa talteen
![]()
![]()
JanitaSlim kirjoitti: Ti Huhti 22, 2025 3:33 pm Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena.
X X X X X
Todella nauretavaa, että limajanita vaatii keskustelun pitämistä asiallisena, lima janita itse ei koskaan ole pystynyt asialliseen keskusteluun. Mitään muuta se ei osaa, kuin valehdella ja mölistä typeryyksiiään persuista ja äärioikeistosta. Se saasta, haukkuu muita kirjoitusvirheistä, vaikka itse aloittaa lauseen pienellä kirjaimella ja tekee lukuisia kirjoitusvirheitä.ASierra kirjoitti: Ti Huhti 22, 2025 3:59 pm Tää on niin HULVATON, että pakko laittaa talteen
![]()
![]()
Puolustaa maturaiskaajia, murhaajia, ja muita matu rikollisia, kyllä suomalaisetkin, koska "Härmän häijyt"
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Hänessä on oksentavinta se, että miehenä (eikun luuserina) esittää olevansa nainen, vaikkei naisen kanssa liene koskaan kontaktissa edes ollut. Todella halveksittava tyyppi ja ihmettelen moderoinnin kärsivällisyyttä hänen suhteensa. Mitään asiaa hän ei keskusteluihin liene koskaan tuonutKarhere kirjoitti: Pe Huhti 25, 2025 11:24 pm
Todella nauretavaa, että limajanita vaatii keskustelun pitämistä asiallisena, lima janita itse ei koskaan ole pystynyt asialliseen keskusteluun. Mitään muuta se ei osaa, kuin valehdella ja mölistä typeryyksiiään persuista ja äärioikeistosta. Se saasta, haukkuu muita kirjoitusvirheistä, vaikka itse aloittaa lauseen pienellä kirjaimella ja tekee lukuisia kirjoitusvirheitä.
Puolustaa maturaiskaajia, murhaajia, ja muita matu rikollisia, kyllä suomalaisetkin, koska "Härmän häijyt"
Jotain outoa siinä on, että putsarin annetaan tällä nimimerkillä trollata mielin määrin, levittää valeuutisia, puhua aiheen ohi jatkuvasta, trollata politiikalla joka ketjussa ja ylläpito antaa sen tapahtua vaikka vuosi sitten totesi "seuraavasta valeuutisesta nimimerkki poistetaan"
Pitää ilmianataa jokainen kommentti tai alkaa harrastamaan täysin samaa. Mitähän mieltä ylläpito siitä on?
Pitää ilmianataa jokainen kommentti tai alkaa harrastamaan täysin samaa. Mitähän mieltä ylläpito siitä on?
. ”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa muslimeja”
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
Ilmiantonapin käyttöön ei saa ohjeistaa/yllyttää. Se on "foorumin toiminnan haittaamista" (ylläpidon sanoja, ei minun), eli ilmeisesti siitä koituisi ylläpidolle enemmän työtä. Siitä ylimääräisestä työmäärästä irtipääseminen olisi tosin hyvin helppoa: Ilmiantoja keräävälle trollille annetaan foorumilta ikibanni.
Miten ilmianto poliittisesta öyhötyksestä, trollauksesta ja asian ohi puhumisesta voisi olla " liikaa työtä ylläpidolle". Itsehän kannustavat ylläpitonapin käyttöön kun eivät ymmärrettävästi itse pysty kaikkia kommentteja seuraamaan?Donald McRonald kirjoitti: La Huhti 26, 2025 2:08 pm Ilmiantonapin käyttöön ei saa ohjeistaa/yllyttää. Se on "foorumin toiminnan haittaamista" (ylläpidon sanoja, ei minun), eli ilmeisesti siitä koituisi ylläpidolle enemmän työtä. Siitä ylimääräisestä työmäärästä irtipääseminen olisi tosin hyvin helppoa: Ilmiantoja keräävälle trollille annetaan foorumilta ikibanni.
JanitaSlim kirjoitti: ↑
Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena
Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
Tällasen selityksen itse sain kun joskus suosittelin ilmiantonapin käyttöä trolleja kohtaan ja viestini sen takia poistettiin. En muista tuliko kaiken kukkuraksi jopa vuorokauden huilia sen takia.Salmari kirjoitti: La Huhti 26, 2025 6:58 pmMiten ilmianto poliittisesta öyhötyksestä, trollauksesta ja asian ohi puhumisesta voisi olla " liikaa työtä ylläpidolle". Itsehän kannustavat ylläpitonapin käyttöön kun eivät ymmärrettävästi itse pysty kaikkia kommentteja seuraamaan?Donald McRonald kirjoitti: La Huhti 26, 2025 2:08 pm Ilmiantonapin käyttöön ei saa ohjeistaa/yllyttää. Se on "foorumin toiminnan haittaamista" (ylläpidon sanoja, ei minun), eli ilmeisesti siitä koituisi ylläpidolle enemmän työtä. Siitä ylimääräisestä työmäärästä irtipääseminen olisi tosin hyvin helppoa: Ilmiantoja keräävälle trollille annetaan foorumilta ikibanni.
Eli sellanen maku jäi, että modet on liian laiskoja moderoimaan.
Vittu mitä paskaa. Tämä *oli* joskus asiallinen foorumi. Ennen silakoiden kehoitusta pilata kaikki keskustelualustat trollauksella.Donald McRonald kirjoitti: La Huhti 26, 2025 7:02 pmTällasen selityksen itse sain kun joskus suosittelin ilmiantonapin käyttöä trolleja kohtaan ja viestini sen takia poistettiin. En muista tuliko kaiken kukkuraksi jopa vuorokauden huilia sen takia.Salmari kirjoitti: La Huhti 26, 2025 6:58 pmMiten ilmianto poliittisesta öyhötyksestä, trollauksesta ja asian ohi puhumisesta voisi olla " liikaa työtä ylläpidolle". Itsehän kannustavat ylläpitonapin käyttöön kun eivät ymmärrettävästi itse pysty kaikkia kommentteja seuraamaan?Donald McRonald kirjoitti: La Huhti 26, 2025 2:08 pm Ilmiantonapin käyttöön ei saa ohjeistaa/yllyttää. Se on "foorumin toiminnan haittaamista" (ylläpidon sanoja, ei minun), eli ilmeisesti siitä koituisi ylläpidolle enemmän työtä. Siitä ylimääräisestä työmäärästä irtipääseminen olisi tosin hyvin helppoa: Ilmiantoja keräävälle trollille annetaan foorumilta ikibanni.
Eli sellanen maku jäi, että modet on liian laiskoja moderoimaan.
JanitaSlim kirjoitti: ↑
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
ite oot putsari ahahTiinas kirjoitti: La Huhti 26, 2025 1:12 pm Jotain outoa siinä on, että putsarin annetaan tällä nimimerkillä trollata mielin määrin, levittää valeuutisia, puhua aiheen ohi jatkuvasta, trollata politiikalla joka ketjussa ja ylläpito antaa sen tapahtua vaikka vuosi sitten totesi "seuraavasta valeuutisesta nimimerkki poistetaan"
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
- Birch Tree Headland
- Martin Riggs
En tiedä mitä LimaJanetti yrittää kun hän on hylkäyslistallani, mutta siksi myös yritykseksi jääYrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ma Huhti 28, 2025 2:37 pm
Sori nyt vaan, mutta...
Miksi yrität tehdä tapauksesta jotain sellaista mitä se ei ole?
Blokkasin muistaakseni niihin aikoihin kun Jantteri alkoi esiintyä naisena ja jutut muuttui entistä sekopäisemmiksi.
Siirretty Malmin kolmikko-ketjusta
-NILS-
"You Need A Fucking Kick Up The Ass For Being A Bitch, Cunt, Gold-digging Whore - With A Pussy Son."
"I Deserve To Be Blown - FIRST - Before The Fucking Jacuzzi."
- Mel
"I Deserve To Be Blown - FIRST - Before The Fucking Jacuzzi."
- Mel