Wildchild79 kirjoitti: Pe Touko 09, 2025 7:02 am
Sarkasmia täynnä toi mun viesti. Jos pitäisi kukasta ja viinasta valita toinen lailliseksi ja toinen laittomaksi niin sata kertaa sadasta kieltäisin viinan. Jos viina keksittäisiin tänään niin se olisi aivan perkeleen laitonta.
Juu tajusin kyllä, kuuluu ja mun huumorintajuun sarkasmi, laitoin tuon nyt vaan yleisesti ja ihan siksi, kun mulla ottaa usein hermon päälle se sellainen tossunkuluttaja joka suureen ääneen kertoilee paheksuvasti miten kauheaa huumetta höpöheinä onkaan, tuumaa että juon vaan tätä kaljaa, ajelee kännissä baariin ja sen päälle hakkaa akkansa kotiintullessaan. Mun ymmärrystä ei lisää yhtään kyllä se, että alkoholia en juurikaan muutoin käytä kuin pieniä määriä ja satunnaisesti, pärstät oon viimeksi vetänyt joskus parikymmetä vuotta sitten...oon niitä ihmisiä jolle ei yleensä tule edes kunnon jysäriä aamuksi, mut ei vaan maistu eikä huvita ja naurata se etanolinhuuruinen mukamas hauska tila.
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu
40.346°S 176.5402°E