Kannabis-addikti äiti hukutti lapsensa Lontoossa

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
Marokon Kauhu
Ainesta Watsoniksi

Kannabis-addikti äiti hukutti lapsensa Lontoossa

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

Kara Alexander
Kara Alexander
mutahai.jpeg (306.34 KiB) Katsottu 3291 kertaa
Mikäs vika lapsissa oli :mrgreen:
Evil mum is jailed after she murdered her two young sons then left bodies in bunk bed for their dad to find.
Kara Alexander drowned two-year-old Elijah Thomas and Marley Thomas, five, in the bath at home in Dagenham, East London.

When their dad Selvin Thomas came to pick up Elijah and Marley for a weekend visit, Alexander claimed they were sleeping.
https://www.thesun.co.uk/news/34412308/ ... ns-murder/

Musta isä luonnollisesti eli erossa perheestään.
Oli sentään yhteydessä lapsiin.
Tämä ei varmaan mutahaille käynyt.

*Otsikko muutettu*tm
  • Väestönvaihto
  • Turhanpaikan hakijat
  • Kotoutumisteollisuus
  • VOK - business
  • Partalapset
  • Huonolaatuiset mamut
  • Islamisaatio
Private dick
Javier Pena

Re: Mutahai hukutti lapsensa Lontoossa

Viesti Kirjoittaja Private dick »

Mikäs tämä "mutahai" on? Ikinä kuullut tällaisesta.
Wildchild79
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Wildchild79 »

Tuskin lapsissa mitään vikaa ollut.
Otsikostahan se syy selviää, äiti ollut "cannabis addict" koska mitään muuta syytä ei voi olla
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
SYLWAR
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Wildchild79 kirjoitti: La Huhti 12, 2025 7:36 am Tuskin lapsissa mitään vikaa ollut.
Otsikostahan se syy selviää, äiti ollut "cannabis addict" koska mitään muuta syytä ei voi olla
No ei nuo pilvenpössytelijät yleensä kovin vaarallista sakkia ole jos vertaa vaikka juoppoihin.
Vaan oisko kuitenkin se liika kukkasen imeminen laukaissut psykoosit päälle, kaikillehan ei sovi lainkaa sekään päihde, jos on taipumuksia moiseen.
Taumata­whakatangihanga­koauau­o­tamatea­turi­pukaka­piki­maunga­horo­nuku­pokai­whenua­ki­tana­tahu
40.346°S 176.5402°E
Wildchild79
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Wildchild79 »

SYLWAR kirjoitti: Ke Touko 07, 2025 5:51 pm
Wildchild79 kirjoitti: La Huhti 12, 2025 7:36 am Tuskin lapsissa mitään vikaa ollut.
No ei nuo pilvenpössytelijät yleensä kovin vaarallista sakkia ole jos vertaa vaikka juoppoihin.
Vaan oisko kuitenkin se liika kukkasen imeminen laukaissut psykoosit päälle, kaikillehan ei sovi lainkaa sekään päihde, jos on taipumuksia moiseen.
Sarkasmia täynnä toi mun viesti. Jos pitäisi kukasta ja viinasta valita toinen lailliseksi ja toinen laittomaksi niin sata kertaa sadasta kieltäisin viinan. Jos viina keksittäisiin tänään niin se olisi aivan perkeleen laitonta.
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
SYLWAR
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Wildchild79 kirjoitti: Pe Touko 09, 2025 7:02 am Sarkasmia täynnä toi mun viesti. Jos pitäisi kukasta ja viinasta valita toinen lailliseksi ja toinen laittomaksi niin sata kertaa sadasta kieltäisin viinan. Jos viina keksittäisiin tänään niin se olisi aivan perkeleen laitonta.
Juu tajusin kyllä, kuuluu ja mun huumorintajuun sarkasmi, laitoin tuon nyt vaan yleisesti ja ihan siksi, kun mulla ottaa usein hermon päälle se sellainen tossunkuluttaja joka suureen ääneen kertoilee paheksuvasti miten kauheaa huumetta höpöheinä onkaan, tuumaa että juon vaan tätä kaljaa, ajelee kännissä baariin ja sen päälle hakkaa akkansa kotiintullessaan. Mun ymmärrystä ei lisää yhtään kyllä se, että alkoholia en juurikaan muutoin käytä kuin pieniä määriä ja satunnaisesti, pärstät oon viimeksi vetänyt joskus parikymmetä vuotta sitten...oon niitä ihmisiä jolle ei yleensä tule edes kunnon jysäriä aamuksi, mut ei vaan maistu eikä huvita ja naurata se etanolinhuuruinen mukamas hauska tila.
Taumata­whakatangihanga­koauau­o­tamatea­turi­pukaka­piki­maunga­horo­nuku­pokai­whenua­ki­tana­tahu
40.346°S 176.5402°E
Vastaa Viestiin