Hienoa,pisteet sulle,tiesin että sinustakin löytyy vielä hyvä puoli.ketsku kirjoitti: Yritän nyt alkaa tsemppaamaan. Oikeesti nimittäin mun tapoihin ei kuulu väitellä kanssaihmisteni kanssa muuta kun asiatasolla eikä sellaiseen kannattaisi lähteä mukaan vaikka joku muu meniskin henkilökohtaisemmalle tasolle. On vähän mopo karannut käsistä nyt.
Onko ketsku kusipää idiootti?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
KiitosChopper kirjoitti:Hienoa,pisteet sulle,tiesin että sinustakin löytyy vielä hyvä puoli.ketsku kirjoitti: Yritän nyt alkaa tsemppaamaan. Oikeesti nimittäin mun tapoihin ei kuulu väitellä kanssaihmisteni kanssa muuta kun asiatasolla eikä sellaiseen kannattaisi lähteä mukaan vaikka joku muu meniskin henkilökohtaisemmalle tasolle. On vähän mopo karannut käsistä nyt.
- Juliet Jones
- Axel Foley
Nyt kanisterin korkki tiukasti kiinni ja mopo pressun alle! Ajelet sitten taas kun on "paremmat kelit"ketsku kirjoitti:KiitosChopper kirjoitti:Hienoa,pisteet sulle,tiesin että sinustakin löytyy vielä hyvä puoli.ketsku kirjoitti: Yritän nyt alkaa tsemppaamaan. Oikeesti nimittäin mun tapoihin ei kuulu väitellä kanssaihmisteni kanssa muuta kun asiatasolla eikä sellaiseen kannattaisi lähteä mukaan vaikka joku muu meniskin henkilökohtaisemmalle tasolle. On vähän mopo karannut käsistä nyt.Toi mun teksti oli vähän sekava mut ei se mitään. On tullut paha mieli jo siitä mitä mulle on kirjoitettu ja myös siitä mitä itse olen kirjoittanut. Mut eiköhän tästä nousta!
Laitan sen talvisäilöön kesää odottamaan ja ajan autolla. Toivottavasti se ei lähde käsistä kun ei siinä ole vielä noita talvirenkaita...Juliet Jones kirjoitti:Nyt kanisterin korkki tiukasti kiinni ja mopo pressun alle! Ajelet sitten taas kun on "paremmat kelit"ketsku kirjoitti:KiitosChopper kirjoitti: Hienoa,pisteet sulle,tiesin että sinustakin löytyy vielä hyvä puoli.Toi mun teksti oli vähän sekava mut ei se mitään. On tullut paha mieli jo siitä mitä mulle on kirjoitettu ja myös siitä mitä itse olen kirjoittanut. Mut eiköhän tästä nousta!
Juliet Jones kirjoitti:Nyt kanisterin korkki tiukasti kiinni ja mopo pressun alle! Ajelet sitten taas kun on "paremmat kelit"
Tai sitten otat ja vaihdat sen tehoputken, takas siihen vanhaan, ettei keuli niin helposti..
Ps: oon vieläkin Sveitsi..
Viimeksi muokannut otus, Ma Marras 03, 2008 10:07 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
- Juliet Jones
- Axel Foley
Jos lähtee, niin tulee piikkimattoa Minfon iskuryhmältäketsku kirjoitti:Laitan sen talvisäilöön kesää odottamaan ja ajan autolla. Toivottavasti se ei lähde käsistä kun ei siinä ole vielä noita talvirenkaita...Juliet Jones kirjoitti:Nyt kanisterin korkki tiukasti kiinni ja mopo pressun alle! Ajelet sitten taas kun on "paremmat kelit"ketsku kirjoitti: KiitosToi mun teksti oli vähän sekava mut ei se mitään. On tullut paha mieli jo siitä mitä mulle on kirjoitettu ja myös siitä mitä itse olen kirjoittanut. Mut eiköhän tästä nousta!
Ei ketskulla riitä kyky kirjoittaa kunnolla edes yhdelläkään nimimerkillä sen apukoulupapereilla. Puhumattakaan että osaisi kahdella kirjoittaa. Käytä nyt hyvä ihminen tervettä järkeä vähän...Bombay kirjoitti:Alan epäilemään, että Ketsku ja Bluerein on sama henkilö, tai sama trolli.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
-
Porin
-
Bleddyn
- Neuvoja-Jack
Jee, rakentavaa keskustelua.rapier kirjoitti:Ketsku on persereikä.
Haiseva paskarööri.
Menkää nyt jo itteenne. Perkele notta mua riepoo nuo paistipuheet. Siinä on toisen ihmisen lemmikki eikä mikään saatanan paisti! Käytöstavat pitäisi olla jokaisella hallussa, vaikka muuten typerä olisikin.rapier kirjoitti:Marsut ruuaksi.
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Puolimielet hajalla
Kuka on Toni? Bleddyn ainakin puhui asiaa. Ei kyllä jaksa naurattaa nuo paistijutut. Jäniksestä nyt voi tehdäkin paistia mutta eihän kanista tai marsuista edes sais paistia puhumattakaan kissastaLoka kirjoitti:^Paisti se on munkin katti. Jos ei kelpaa omasta elukasta niin olkoot lukematta.
Toni vois jo lopettaa tuon turhan länkytyksen.
samaa mieltä bleddyn kanssa. auta armias ku täällä joku alkais puhua kanssakeskustelijoiden lapsista samaan tyyliin. kyllä itsekin kutsun omia lemmikkejäni "paisteiksi", mut se on vähän sama ku tummaihoiset käyttää neekeri-sanaa -jonkun toisen käyttämänä se ei kuulosta enää niin vitsiltä.Bleddyn kirjoitti:Menkää nyt jo itteenne. Perkele notta mua riepoo nuo paistipuheet. Siinä on toisen ihmisen lemmikki eikä mikään saatanan paisti! Käytöstavat pitäisi olla jokaisella hallussa, vaikka muuten typerä olisikin.rapier kirjoitti:Marsut ruuaksi.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei