Onko ketsku kusipää idiootti?

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Onko kestku kusipää idiootti?

On, aivan täysi ääliö
48
49%
Ei, sehän on ihan fiksu tyyppi
49
51%

Ääniä yhteensä: 97

Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

ketsku kirjoitti: Yritän nyt alkaa tsemppaamaan. Oikeesti nimittäin mun tapoihin ei kuulu väitellä kanssaihmisteni kanssa muuta kun asiatasolla eikä sellaiseen kannattaisi lähteä mukaan vaikka joku muu meniskin henkilökohtaisemmalle tasolle. On vähän mopo karannut käsistä nyt.
Hienoa,pisteet sulle,tiesin että sinustakin löytyy vielä hyvä puoli.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
SVC
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja SVC »

Bannia molemmille ja rauhoittuu kummasti koko foorumi.
ketsku
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Chopper kirjoitti:
ketsku kirjoitti: Yritän nyt alkaa tsemppaamaan. Oikeesti nimittäin mun tapoihin ei kuulu väitellä kanssaihmisteni kanssa muuta kun asiatasolla eikä sellaiseen kannattaisi lähteä mukaan vaikka joku muu meniskin henkilökohtaisemmalle tasolle. On vähän mopo karannut käsistä nyt.
Kiitos :D Toi mun teksti oli vähän sekava mut ei se mitään. On tullut paha mieli jo siitä mitä mulle on kirjoitettu ja myös siitä mitä itse olen kirjoittanut. Mut eiköhän tästä nousta!
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Ketsku bänniin vaan, on oikein.
Marsut ruuaksi. :D
Paskanen tukka
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

ketsku kirjoitti:
Chopper kirjoitti:
Kiitos :D Toi mun teksti oli vähän sekava mut ei se mitään. On tullut paha mieli jo siitä mitä mulle on kirjoitettu ja myös siitä mitä itse olen kirjoittanut. Mut eiköhän tästä nousta!
Nyt kanisterin korkki tiukasti kiinni ja mopo pressun alle! Ajelet sitten taas kun on "paremmat kelit" :wink:
ketsku
Christopher Lorenzo

Juliet Jones kirjoitti:
ketsku kirjoitti:
Chopper kirjoitti: Hienoa,pisteet sulle,tiesin että sinustakin löytyy vielä hyvä puoli.
Nyt kanisterin korkki tiukasti kiinni ja mopo pressun alle! Ajelet sitten taas kun on "paremmat kelit" :wink:
Laitan sen talvisäilöön kesää odottamaan ja ajan autolla. Toivottavasti se ei lähde käsistä kun ei siinä ole vielä noita talvirenkaita... :shock:
otus
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja otus »

Juliet Jones kirjoitti:Nyt kanisterin korkki tiukasti kiinni ja mopo pressun alle! Ajelet sitten taas kun on "paremmat kelit" :wink:

Tai sitten otat ja vaihdat sen tehoputken, takas siihen vanhaan, ettei keuli niin helposti..

Ps: oon vieläkin Sveitsi..
Viimeksi muokannut otus, Ma Marras 03, 2008 10:07 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

ketsku kirjoitti:
Juliet Jones kirjoitti:
ketsku kirjoitti: Kiitos :D Toi mun teksti oli vähän sekava mut ei se mitään. On tullut paha mieli jo siitä mitä mulle on kirjoitettu ja myös siitä mitä itse olen kirjoittanut. Mut eiköhän tästä nousta!
Laitan sen talvisäilöön kesää odottamaan ja ajan autolla. Toivottavasti se ei lähde käsistä kun ei siinä ole vielä noita talvirenkaita... :shock:
Jos lähtee, niin tulee piikkimattoa Minfon iskuryhmältä :twisted:
markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Bombay kirjoitti:Alan epäilemään, että Ketsku ja Bluerein on sama henkilö, tai sama trolli.
Ei ketskulla riitä kyky kirjoittaa kunnolla edes yhdelläkään nimimerkillä sen apukoulupapereilla. Puhumattakaan että osaisi kahdella kirjoittaa. Käytä nyt hyvä ihminen tervettä järkeä vähän...
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

markja kirjoitti:
Bombay kirjoitti:Alan epäilemään, että Ketsku ja Bluerein on sama henkilö, tai sama trolli.
Ei ketskulla riitä kyky kirjoittaa kunnolla edes yhdelläkään nimimerkillä sen apukoulupapereilla.
Niinpä niin, Palofoorumin "markusjansson" ja "markuz"...
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Ketsku on persereikä.
Haiseva paskarööri. :D
Paskanen tukka
Bleddyn
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

rapier kirjoitti:Ketsku on persereikä.
Haiseva paskarööri. :D
Jee, rakentavaa keskustelua. :roll:
rapier kirjoitti:Marsut ruuaksi. :D
Menkää nyt jo itteenne. Perkele notta mua riepoo nuo paistipuheet. Siinä on toisen ihmisen lemmikki eikä mikään saatanan paisti! Käytöstavat pitäisi olla jokaisella hallussa, vaikka muuten typerä olisikin. :evil:
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Paisti se on munkin katti. Jos ei kelpaa omasta elukasta niin olkoot lukematta.

Toni vois jo lopettaa tuon turhan länkytyksen.
ketsku
Christopher Lorenzo

Loka kirjoitti:^Paisti se on munkin katti. Jos ei kelpaa omasta elukasta niin olkoot lukematta.

Toni vois jo lopettaa tuon turhan länkytyksen.
Kuka on Toni? Bleddyn ainakin puhui asiaa. Ei kyllä jaksa naurattaa nuo paistijutut. Jäniksestä nyt voi tehdäkin paistia mutta eihän kanista tai marsuista edes sais paistia puhumattakaan kissasta :shock: Mutta ei se mua sinänsä haittaa jos tuntuu siltä, että haluaa kutsua mun elukoita paisteiksi. Man`s gotta do what man`s gotta do!
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

Bleddyn kirjoitti:
rapier kirjoitti:Marsut ruuaksi. :D
Menkää nyt jo itteenne. Perkele notta mua riepoo nuo paistipuheet. Siinä on toisen ihmisen lemmikki eikä mikään saatanan paisti! Käytöstavat pitäisi olla jokaisella hallussa, vaikka muuten typerä olisikin. :evil:
samaa mieltä bleddyn kanssa. auta armias ku täällä joku alkais puhua kanssakeskustelijoiden lapsista samaan tyyliin. kyllä itsekin kutsun omia lemmikkejäni "paisteiksi", mut se on vähän sama ku tummaihoiset käyttää neekeri-sanaa -jonkun toisen käyttämänä se ei kuulosta enää niin vitsiltä.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Vastaa Viestiin