Mitä ihmettä? Etkö siis luota Annelin ja tyttären silminnäkijätodistuksiin? Hehän sanovat nähneensä murhaajan omin silmin. Ja tämähän on siis silloin faktaa.Tarkkailijatar kirjoitti: Ma Kesä 02, 2025 12:15 pm Olen nyt muutaman kuukauden lueskellut viestejä täällä ja selaillut vanhojakin ketjuja.
Olette päätyneet jankkaustasolle. Mikään pohdintanne ei oikein edistä ajatuksiani keissin suhteen.
Olen edelleen täysin vakuuttunut siitä, että Anneli on syyllistynyt miehensä tappoon. En edelleenkään usko murhaan. Ja näistä syistä tämän asian tutkinnalla on kiire (uskon myös KRP:n olevan ajatusteni kanssa samoilla linjoilla).
Koska olen enemmänkin se lukeva ja muiden tutkimuksiin perustava tutkija, en ole kiinnostunut selvittämään tapahtuman aktuaalista kulkua, mutta olen myös psykologiasta kiinnostuneena erittäin kiinnostunut mahdollisista ajatusmalleista, psykooseista, mielen häiriöistä. Näistä ajatuksia luen mielelläni.
En ymmärrä, miksi kukaan olisi niin tyhmä, että viitsisi lähteä jankkaamaan Hermionen tai Pieni Liekin kaltaisten kanssa siitä onko itse syyllistynyt rikokseen pohtiessaan asioita täällä. He ovat jo osoittaneet tyhmyytensä.
Sinun täytyy pikaisesti lukea Knaakan erinomainen Ulvilan jutun perustietoteos ja Auerin Murhalesken muistelmat, niin saat tietää totuuden ja voit keskustella oikealla asenteella.