Pidä tunkkisi tai burgeririsi, HeSe
Re: Pidä tunkkisi tai burgeririsi, HeSe
Miltä korruptio näyttää maassa jossa ei kuulemma ole korruptiota.

Antifa Free Palestina
-
Rapsuttaja
- Martin Beck
^ Kumisilmä, käytä sitä toista silmääsi, kuva ei näy!
Hesen boikotoijilla ei kuitenkaan koske sieluun käydä McDonaldsissa mutustamassa ylikansallisen riistoyhtiön paskahamppareita. Vähän fiksummat kiertää pikaruokalat kaukaa.
Käyn mieluiten ostoksilla Kärkkäisellä, koska siellä ei sinitukkaisia rääkyjä-ämmiä näy, eikä ostokokemusta pilaa Finlaysonin homolakanat. En ole nähnyt henkilökunnan käsivarsissa punaisia hihamerkkejä, vaikka kerran kyllä oli rotanmyrkky tarjouksessa.nipsunapsu kirjoitti: To Kesä 05, 2025 6:22 am Itkin jo eilen illalla itseni uneen, kun luin tätä viestiä tänä aamuna. Hesburger on taas menettänyt yhden sinitukkaisen kanta-asiakkaansa.
Hesen boikotoijilla ei kuitenkaan koske sieluun käydä McDonaldsissa mutustamassa ylikansallisen riistoyhtiön paskahamppareita. Vähän fiksummat kiertää pikaruokalat kaukaa.
Millions must go.
-
Karvainenkaveri
Edit: Tämä siis tolle itsensä kullin-nupiksi nimeämälle henkilölle 
^Nää? No nyt se selvisikin. Sää nää varmaan luulet, että sun vege"bursan" syömättä jättäminen kiinnostaa ketään hevonvittuakaan? Otahan se soijalatte nää ja ole hiljaa.
^Nää? No nyt se selvisikin. Sää nää varmaan luulet, että sun vege"bursan" syömättä jättäminen kiinnostaa ketään hevonvittuakaan? Otahan se soijalatte nää ja ole hiljaa.
Viimeksi muokannut Karvainenkaveri, To Kesä 05, 2025 2:30 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Tällaisia kokoomuksia ja hesburgereita on joka niemessä ja notkossa. Kokoomus on viimeksi ollut kokoomus, kun siinä ei ollut yhtäkään neekeriä ja se oli aito natsipuolue. Tarkoitan aikaa, kun kokoomuksessa vielä vaikutti avoimesti apartheidia puolustava pankkiiri Tuure Junnila. Rotuerottelu pitäisi saada takaisin kokoomuksen puolueohjelmaan niin sitten sen voisi joku ottaa tosissaan.
Paras hampparipaikka sijaitsee Haarajoella sosiaalisairaalan liepeillä. Narkkareilla, jos millään on paras makuaisti ja he oikeasti ymmärtävät hampurilaisista. Itse olen enemmän pizzamiehiä, mutta jotain tiedän minäkin hamppareistakin. Sen verran tullut annettua lenkkaria ilmavalvontalotille citykäytävän Carollsin edustalla.
Hampurilaisen tärkein asia on sipuli, juusto, grillimauste, majoneesi, cheddarjuusto ja jauhelihapihvi. En tiedä onko vanhan lahdentien klassikkohuoltsikka Harris vielä olemassa, mutta se oli jonkun matkaa sosiaalisairaalasta etelään. Sieltä sai aivan mahtavia sokerimunkkeja, mikä ei liity asiaan kuin sen osalta, että se oli erään liftarihuorasurmaajan lempparimesta.
Paras hampparipaikka sijaitsee Haarajoella sosiaalisairaalan liepeillä. Narkkareilla, jos millään on paras makuaisti ja he oikeasti ymmärtävät hampurilaisista. Itse olen enemmän pizzamiehiä, mutta jotain tiedän minäkin hamppareistakin. Sen verran tullut annettua lenkkaria ilmavalvontalotille citykäytävän Carollsin edustalla.
Hampurilaisen tärkein asia on sipuli, juusto, grillimauste, majoneesi, cheddarjuusto ja jauhelihapihvi. En tiedä onko vanhan lahdentien klassikkohuoltsikka Harris vielä olemassa, mutta se oli jonkun matkaa sosiaalisairaalasta etelään. Sieltä sai aivan mahtavia sokerimunkkeja, mikä ei liity asiaan kuin sen osalta, että se oli erään liftarihuorasurmaajan lempparimesta.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
ilman suolakurkkua ei hamppis oo kelvollinen edes sian safkaksi.RL11/6 kirjoitti: To Kesä 05, 2025 2:27 pm Tällaisia kokoomuksia ja hesburgereita on joka niemessä ja notkossa. Kokoomus on viimeksi ollut kokoomus, kun siinä ei ollut yhtäkään neekeriä ja se oli aito natsipuolue. Tarkoitan aikaa, kun kokoomuksessa vielä vaikutti avoimesti apartheidia puolustava pankkiiri Tuure Junnila. Rotuerottelu pitäisi saada takaisin kokoomuksen puolueohjelmaan niin sitten sen voisi joku ottaa tosissaan.
Antifa Free Palestina
- Private dick
- Javier Pena
Jos minä 58 vuotias olen jonne niin en tosiaan ymmärrä. Boikotoi sinä vaan, ei se Heseä hetkauta.
"^ Kumisilmä, käytä sitä toista silmääsi, kuva ei näy!"
vittu mä näitä osaa säätää vanha ukon rahjus kyl se mulle näkyy

vittu mä näitä osaa säätää vanha ukon rahjus kyl se mulle näkyy
Antifa Free Palestina
Täysin totta. Miten vittu edes unohdin suolakurkun. Nimenomaan myös suolakurkku, ei herkkukurkku. Hampurilaiset kuuluu punkkarikulttuuriin siinä missä ketjuaseet ja kilju. Täytyykin joku päivä käydä jossain burgerkioskissa vetämässä kunnon leskentekijähampurilainen.Kumisilmä kirjoitti: To Kesä 05, 2025 2:29 pmilman suolakurkkua ei hamppis oo kelvollinen edes sian safkaksi.RL11/6 kirjoitti: To Kesä 05, 2025 2:27 pm Tällaisia kokoomuksia ja hesburgereita on joka niemessä ja notkossa. Kokoomus on viimeksi ollut kokoomus, kun siinä ei ollut yhtäkään neekeriä ja se oli aito natsipuolue. Tarkoitan aikaa, kun kokoomuksessa vielä vaikutti avoimesti apartheidia puolustava pankkiiri Tuure Junnila. Rotuerottelu pitäisi saada takaisin kokoomuksen puolueohjelmaan niin sitten sen voisi joku ottaa tosissaan.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.