Soldiers of Odin

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.
Marokon Kauhu
Ainesta Watsoniksi

Re: Soldiers of Odin

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

Kumisilmä kirjoitti: La Kesä 07, 2025 10:34 am reppanat tarroitti väärän Laineen oven :roll: tolla köörillä ne tuli kun ei kahteen mieheen mulle pärjänny 8) yks antifa tyyppi vastaa siis 15 odinia :D
Moi Jari :mrgreen:
Kiitä vaan onneas että ei löytynyt.

Kumisilmä kirjoitti: La Kesä 07, 2025 10:32 am 2022 poistin täältä vantaalla mun asuinalueelta kaks odinia ku eivät suostuneet riisumaan takkejaan ni piti vetästä sotureita turpaan.
tulivat sit kavereineen etsimään mua keskellä yötä lähinnä sen takia etteivät joudu kohtaamaan mua uudestaan :lol: vittu 15 tyyppiä tarvitaan yhtä vanhaa nistiä vastaan on siinä sotureita perkele :roll: :roll: :roll:

Et oo koskaan tehnyt noin :mrgreen:
  • Väestönvaihto
  • Turhanpaikan hakijat
  • Kotoutumisteollisuus
  • VOK - business
  • Partalapset
  • Huonolaatuiset mamut
  • Islamisaatio
Stonedar
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Stonedar »

Kumisilmä kirjoitti: La Kesä 07, 2025 10:32 am lapsia ja naisia pieksevällä metrin mittaisella spedellä...
Ihan muistelen että Rannam Mika lopetti SOO:ssa, tai sit on vaan kulissia. Vahvistakoon joku jos kokee tarpeelliseksi.
Paikalla
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

Marokon Kauhu kirjoitti: La Kesä 07, 2025 11:00 am
Kumisilmä kirjoitti: La Kesä 07, 2025 10:34 am reppanat tarroitti väärän Laineen oven :roll: tolla köörillä ne tuli kun ei kahteen mieheen mulle pärjänny 8) yks antifa tyyppi vastaa siis 15 odinia :D
Moi Jari :mrgreen:
Kiitä vaan onneas että ei löytynyt.

Kumisilmä kirjoitti: La Kesä 07, 2025 10:32 am 2022 poistin täältä vantaalla mun asuinalueelta kaks odinia ku eivät suostuneet riisumaan takkejaan ni piti vetästä sotureita turpaan.
tulivat sit kavereineen etsimään mua keskellä yötä lähinnä sen takia etteivät joudu kohtaamaan mua uudestaan :lol: vittu 15 tyyppiä tarvitaan yhtä vanhaa nistiä vastaan on siinä sotureita perkele :roll: :roll: :roll:

Et oo koskaan tehnyt noin :mrgreen:
Pitääkö mun jokaisesta palikasta alkaa ottaa kuvat mitkä pistän tuolla kadulla oikoseksi :roll: kyllä tästäkin asiasta käytiin julkinen keskustelu ja koska en huutele nimimerkin suojista ni myös kannan vastuun viesteistäni.toinen tippu ekalla ja makoili mahallaan tossa kirkon edessä keskellä päivää.toisen kanssa lyötiin tasatahtiin kunnes niiden mukana ollut nainen käski meidät irti ja suksia vittuun.kolme päivää myöhemmin julkastiin toi selkä kuva ostarilta ja Ranta juhli että mä oon homo koska ovessa kaks sukunimeä.jengi naureskeli twitterissä ku nää vitun alkulimat jopa oli laittamassa varustelekaa boikottiin koska totta vitussa sekin jari laine oon minä joka sellä toimarina :lol: ikävä fakta on että nyrkissä siitä asti ollu joku hiusmurtuma mikä ei tunnu paranevan tämä todistaa että natsit on todellakin luupäitä.
Antifa Free Palestina
Reggin

Viesti Kirjoittaja Reggin »

Kyllä on aivan mahtavaa voimafantasiointia "stadin ammutuimmalta", kannattaa varmaan lopettaa se kaman vetäminen niin loppuu ne harhatkin.
Collie
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Collie »

Reggin kirjoitti: La Kesä 07, 2025 5:20 pm Kyllä on aivan mahtavaa voimafantasiointia "stadin ammutuimmalta", kannattaa varmaan lopettaa se kaman vetäminen niin loppuu ne harhatkin.
Vähän samankaltaista kirjoittelua kuin sillä Milan Jaffia ihanoivalla nimimerkillä Jaffin törkeitä rikoksia käsittelevässä ketjussa.
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
Paikalla
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Väkivalta fantasioista tässä odin pomo haluaa hiljentää naisen joka uskalsi sanoa vastaan naisia ja lapsia suojelemaan perustetun odin ryhmän pomolle.mika toki itse hoiteli oman naisensa niin että joutui pakenemaan kodistaan.
Kuva
Antifa Free Palestina
Paikalla
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Tää on klassikko Mika yrittää miehistellä ettei hän naisia lyö ni yle jauhottaa Mikan 6-0 :lol: :lol: :lol: :lol:
Kuva
Antifa Free Palestina
Knobster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Täytekakku Koskinen kirjoitti: Ke Touko 15, 2024 7:43 am
Likeavirgin kirjoitti: To Tammi 18, 2024 11:33 am Soldier of odinit on pahempaa roskasakkia mitä ulkomaalaiset katujengit.
:D Ei nyt sentään ihan samalla tasolla. :D Eihän nämä ole ketään tappaneet eikä raiskanneet, eivätkä käy käsittääkseni myöskään huumekauppaa.
Meikäläisen pilvidiileri edellisessä kotikylässä oli ehta Odini :D Tyhmä kuin saapas. Nykyään saanut takin + kaikki varusteet kuten kunnon soturille kuuluu :D
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Kumisilmä kirjoitti: Su Kesä 08, 2025 6:21 am Tää on klassikko Mika yrittää miehistellä ettei hän naisia lyö ni yle jauhottaa Mikan 6-0 :lol: :lol: :lol: :lol:
Kuva
Eikö tämä Mika ole itsekin saanut tuoppia ja nyrkkiä päähän? Tuskin on saanut tehtyä kenestäkään titaanileukaa. Leukaluustokirurgia on vähimmäissumaltaan aina noin kymmeniätuhansia euroja ja miltein aina leukakirurgiasta toipumisen jälkeen havaitaan pysyväisluonteinen aivovamma, joista puolet johtaa sairaseläkkeelle vievään invaliditeettiin. Sinällään leukakirurgia on helppoa ja sitä pystyy tekemään verkkokellariolosuhteissa ruuvinvääntimellä, kipsiveitsellä ja kuviosahalla. Itse teen näitä sivutoimena päänvaihtoleikkauksissa olleille styroxipäille.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Reggin

Collie kirjoitti: Su Kesä 08, 2025 12:37 am
Reggin kirjoitti: La Kesä 07, 2025 5:20 pm Kyllä on aivan mahtavaa voimafantasiointia "stadin ammutuimmalta", kannattaa varmaan lopettaa se kaman vetäminen niin loppuu ne harhatkin.
Vähän samankaltaista kirjoittelua kuin sillä Milan Jaffia ihanoivalla nimimerkillä Jaffin törkeitä rikoksia käsittelevässä ketjussa.
Huvittaa miten Kumiluoti-Jari hakkaa kaikki "natsit", todellisuudessahan tuo läski nisti ei vedä kuin einespizzaa mikroon. Jos edes sinne asti jaksaa lyllertää.

Kerta kun Jari nyt on omalla nimellään palstalla niin voi vittu mikä esimerkki stereotyyppisestä antifantista, fanttihan tuokin pelle elopainollaan on.
Reggin

Kumisilmä kirjoitti: Su Kesä 08, 2025 6:13 am Väkivalta fantasioista tässä odin pomo haluaa hiljentää naisen joka uskalsi sanoa vastaan naisia ja lapsia suojelemaan perustetun odin ryhmän pomolle.mika toki itse hoiteli oman naisensa niin että joutui pakenemaan kodistaan.
Kuva
Sinä nyt kompuroit omiin jalkoihisi, ja aivan aiheesta sait kumiluotia silmään. Harmi etteivät ampuneet kovilla.

ps. Neekerit vittuun Suomesta
Paikalla
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Reggin kirjoitti: Ma Kesä 09, 2025 3:10 am
Collie kirjoitti: Su Kesä 08, 2025 12:37 am
Huvittaa miten Kumiluoti-Jari hakkaa kaikki "natsit", todellisuudessahan tuo läski nisti ei vedä kuin einespizzaa mikroon. Jos edes sinne asti jaksaa lyllertää.

Kerta kun Jari nyt on omalla nimellään palstalla niin voi vittu mikä esimerkki stereotyyppisestä antifantista, fanttihan tuokin pelle elopainollaan on.
Ja silti pysäytin teidän spurgujen marssin yksin tee perässä palikka kokeile alkuun pysäyttää edes housuusi tuleva kakka jos siinä onnistut ni saat multa sydän hymiön :lol:
Antifa Free Palestina
Zodiac
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Zodiac »

Eikös nuo "kamat" ole enemmänkin ongelma Odienien joukoissa?
nihilopriest
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja nihilopriest »

Mika Ranta nykyään bandidoksessa :lol: Lähtiköhän kemin kerhotilat & kerhon rahat myös :P
:lol:
Stonedar
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Stonedar »

nihilopriest kirjoitti: Ma Touko 25, 2026 11:34 pm Mika Ranta nykyään bandidoksessa :lol: Lähtiköhän kemin kerhotilat & kerhon rahat myös :P
Onko se vaihtanu Yamahan HD:hen, vai ollaanko siitä merkistä enää niin tarkkoja? Muista Mika: Jamaha ei pamaha.
Vastaa Viestiin