Marokon Kauhu kirjoitti: La Kesä 07, 2025 11:00 am
Kumisilmä kirjoitti: La Kesä 07, 2025 10:34 am
reppanat tarroitti väärän Laineen oven

tolla köörillä ne tuli kun ei kahteen mieheen mulle pärjänny

yks antifa tyyppi vastaa siis 15 odinia
Moi Jari
Kiitä vaan onneas että ei löytynyt.
Kumisilmä kirjoitti: La Kesä 07, 2025 10:32 am
2022 poistin täältä vantaalla mun asuinalueelta kaks odinia ku eivät suostuneet riisumaan takkejaan ni piti vetästä sotureita turpaan.
tulivat sit kavereineen etsimään mua keskellä yötä lähinnä sen takia etteivät joudu kohtaamaan mua uudestaan

vittu 15 tyyppiä tarvitaan yhtä vanhaa nistiä vastaan on siinä sotureita perkele
Et oo koskaan tehnyt noin
Pitääkö mun jokaisesta palikasta alkaa ottaa kuvat mitkä pistän tuolla kadulla oikoseksi

kyllä tästäkin asiasta käytiin julkinen keskustelu ja koska en huutele nimimerkin suojista ni myös kannan vastuun viesteistäni.toinen tippu ekalla ja makoili mahallaan tossa kirkon edessä keskellä päivää.toisen kanssa lyötiin tasatahtiin kunnes niiden mukana ollut nainen käski meidät irti ja suksia vittuun.kolme päivää myöhemmin julkastiin toi selkä kuva ostarilta ja Ranta juhli että mä oon homo koska ovessa kaks sukunimeä.jengi naureskeli twitterissä ku nää vitun alkulimat jopa oli laittamassa varustelekaa boikottiin koska totta vitussa sekin jari laine oon minä joka sellä toimarina

ikävä fakta on että nyrkissä siitä asti ollu joku hiusmurtuma mikä ei tunnu paranevan tämä todistaa että natsit on todellakin luupäitä.