Olet ymmärtänyt väärin, selkeästi koet minun asemassani olevan jotain kaksinaismoralistista. Ei ole. Priorisoin itseni ja suomalaiset sekä eurooppalaiset kehitysmaalaisten edelle, itseasiassa olisi minun kannaltani edullista, jos heitä ei olisi lainkaan olemassa. Tällöin heidän maistaan voitaisiin hyödyntää kaikki luonnonvarat eurooppalaisille ja elää paljon kehittyneemmässä yhteiskunnassa.olenvain kirjoitti: Su Kesä 08, 2025 12:42 am Eli kehitysmaalaiset kohdistavat iskuja vääräuskoisiin ja kokevat varmasti tekonsa oikeutetuksi. He tekevät iskun koska kokevat että se on oikeutettu ja perusteltu eivätkä siten näe moraalista ongelmaa siinä. Kohteena ihmisryhmä jonka oletat olevan heille vastenmielinen.
Toisaalta itse kirjoitat Jos joku suomalainen tekisi terrori-iskun, vaikka vastaanottokeskukseen missä pelkästään kehitysmaalaisia, en kokisi sitä minkäänlaisena ongelmana henkilökohtaisesti. Tälläinen ihminen ei aiheuta minulle mitään uhkaa, enkä nää mitään moraalistakaan ongelmaa.
Irakilaisen moraalisuus tai hänen motiivinsa eivät ole minun intressejäni. Minua kiinnostaa ainoastaan, miten heidän aiheuttamansa ongelmat voidaan estää. Helpointa on poistaa heidät yhteiskunnasta totaalisesti.