Auto ajoi väkijoukkoon Saksassa – useita loukkaantunut, 7.6.25

Aiheet terrorismista ja terroriryhmistä tänne.
ViidakonCasanova

Re: Auto ajoi väkijoukkoon Saksassa – useita loukkaantunut, 7.6.25

Viesti Kirjoittaja ViidakonCasanova »

olenvain kirjoitti: Su Kesä 08, 2025 12:42 am Eli kehitysmaalaiset kohdistavat iskuja vääräuskoisiin ja kokevat varmasti tekonsa oikeutetuksi. He tekevät iskun koska kokevat että se on oikeutettu ja perusteltu eivätkä siten näe moraalista ongelmaa siinä. Kohteena ihmisryhmä jonka oletat olevan heille vastenmielinen.

Toisaalta itse kirjoitat Jos joku suomalainen tekisi terrori-iskun, vaikka vastaanottokeskukseen missä pelkästään kehitysmaalaisia, en kokisi sitä minkäänlaisena ongelmana henkilökohtaisesti. Tälläinen ihminen ei aiheuta minulle mitään uhkaa, enkä nää mitään moraalistakaan ongelmaa.
Olet ymmärtänyt väärin, selkeästi koet minun asemassani olevan jotain kaksinaismoralistista. Ei ole. Priorisoin itseni ja suomalaiset sekä eurooppalaiset kehitysmaalaisten edelle, itseasiassa olisi minun kannaltani edullista, jos heitä ei olisi lainkaan olemassa. Tällöin heidän maistaan voitaisiin hyödyntää kaikki luonnonvarat eurooppalaisille ja elää paljon kehittyneemmässä yhteiskunnassa.

Irakilaisen moraalisuus tai hänen motiivinsa eivät ole minun intressejäni. Minua kiinnostaa ainoastaan, miten heidän aiheuttamansa ongelmat voidaan estää. Helpointa on poistaa heidät yhteiskunnasta totaalisesti.
Collie
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Collie »

ViidakonCasanova kirjoitti: Su Kesä 08, 2025 12:46 amPriorisoin itseni ja suomalaiset sekä eurooppalaiset kehitysmaalaisten edelle, itseasiassa olisi minun kannaltani edullista, jos heitä ei olisi lainkaan olemassa. Tällöin heidän maistaan voitaisiin hyödyntää kaikki luonnonvarat eurooppalaisille ja elää paljon kehittyneemmässä yhteiskunnassa.
Tuossa onkin ideaa, hmm...

Toisaalta realistisesti, jos vain pysyisivät omissa maissaan ei mitään ongelmaa olisi. Miksi tänne pitää tulla väkisin?
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
jasso
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jasso »

ViidakonCasanova kirjoitti: La Kesä 07, 2025 10:52 pm "Perheen kerrotaan olevan kotoisin Irakista."
Kylläpä yllätti.
Emme tiedä, mitä on tapahtunut. Mutta en näe tämän liittyvän mihinkään muuhun kuin siihen, että mies - poika menetti toivonsa.
Tämä ei ollut kosto eikä terrorismia.
Rakasti.
VasikkaSeOn
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja VasikkaSeOn »

ViidakonCasanova kirjoitti: Su Kesä 08, 2025 12:46 am
olenvain kirjoitti: Su Kesä 08, 2025 12:42 am Eli kehitysmaalaiset kohdistavat iskuja vääräuskoisiin ja kokevat varmasti tekonsa oikeutetuksi. He tekevät iskun koska kokevat että se on oikeutettu ja perusteltu eivätkä siten näe moraalista ongelmaa siinä. Kohteena ihmisryhmä jonka oletat olevan heille vastenmielinen.

Toisaalta itse kirjoitat Jos joku suomalainen tekisi terrori-iskun, vaikka vastaanottokeskukseen missä pelkästään kehitysmaalaisia, en kokisi sitä minkäänlaisena ongelmana henkilökohtaisesti. Tälläinen ihminen ei aiheuta minulle mitään uhkaa, enkä nää mitään moraalistakaan ongelmaa.
Olet ymmärtänyt väärin, selkeästi koet minun asemassani olevan jotain kaksinaismoralistista. Ei ole. Priorisoin itseni ja suomalaiset sekä eurooppalaiset kehitysmaalaisten edelle, itseasiassa olisi minun kannaltani edullista, jos heitä ei olisi lainkaan olemassa. Tällöin heidän maistaan voitaisiin hyödyntää kaikki luonnonvarat eurooppalaisille ja elää paljon kehittyneemmässä yhteiskunnassa.

Irakilaisen moraalisuus tai hänen motiivinsa eivät ole minun intressejäni. Minua kiinnostaa ainoastaan, miten heidän aiheuttamansa ongelmat voidaan estää. Helpointa on poistaa heidät yhteiskunnasta totaalisesti.
Aamen.
En oo elämänkoulunoppilas vaan se vittumainen maikka
Vastaa Viestiin