Mikä ilahduttaa tänään?
Siis joku viitsii herätä Ameriikan vaalien takia??? Jonkun urheilulähetyksen takia sen vielä ymmärtäisi, mutta vaalien??joey kirjoitti:Äänestystulos rapakon takaa, oli kello aamuyöstä herättämässä varta vasten ja myönnän kiljahdelleeni riemusta.
Se ilahduttaa, kun ilmalämpöpumpun asentaja sai vihdoin hommansa valmiiksi ja häipyi.
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Eikai se mikään rikos ole, jos avointa wlan yhteyttä käyttää.Tampereen Tyttö kirjoitti:Köh.Tein rikoksen...
Pari päivää olen nyt tapellut langattoman nettiyhteyden toimimattomuuden kanssa. Tänään oli pakko päästä minfoon. Etsin siis suojaamattomat langattomat yhteydet ja niistä parasta käytän parhaillani.. En ehkä tee tätä toiste.
"Yöperho on koteloitunut"
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
Ylempään keskusteluun: Mutta jos käyttäjä itse on niin typerä, ettei sitä wlaniaan suojaa, niin se on vähän sitten omaakin syytä. Rikoksesta en tiedä, eipä koskaan tullut opettajilta kysyttyä vaikka aihetta sivuttiinkin kerran pari.
Tänään ilahduttaa se, että suunnitelmat onnistuu \o/ Howl lähtee perjantaina katsomaan erään artistin keikkaa mitä parhaimmassa seurassa ja ottaa viikonlopun rennosti. Lisäksi ilahduttaa se, että tuo meidän koiru oli eilen äärettömän reipas eläinlääkärillä (rokotukset) ja sitten kun vielä käytettiin sitä markkinoilla, niin ei tuo näytä traumoja saaneen.
Ja just nyt ilahduttaa se, että samainen koira nukkuu tuossa ja heiluttaa häntäänsä unissaan! Aiemmin se kuorsasi.
Tänään ilahduttaa se, että suunnitelmat onnistuu \o/ Howl lähtee perjantaina katsomaan erään artistin keikkaa mitä parhaimmassa seurassa ja ottaa viikonlopun rennosti. Lisäksi ilahduttaa se, että tuo meidän koiru oli eilen äärettömän reipas eläinlääkärillä (rokotukset) ja sitten kun vielä käytettiin sitä markkinoilla, niin ei tuo näytä traumoja saaneen.
Ja just nyt ilahduttaa se, että samainen koira nukkuu tuossa ja heiluttaa häntäänsä unissaan! Aiemmin se kuorsasi.
Kuten olet varmaan huomannut, Ameriikan poliittiset käänteet vaikuttavat hieman tänne pohjolaankin-Hale- kirjoitti: Siis joku viitsii herätä Ameriikan vaalien takia??? Jonkun urheilulähetyksen takia sen vielä ymmärtäisi, mutta vaalien??
Tänään ilahduttaa vapaapäivä!
Tähän vielä:
Jos minä olen kylliksi typerä säilyttääkseni lompakkoani ulkona auton konepellillä, on se tietysti minulta harvinaisen idioottimaista toimintaa, muttei silti oikeuta ketään lompakkoani varastamaan. Toki tilaisuus tekee usein varkaan, mutta varastaminen on silti kiellettyä.Howler kirjoitti:Ylempään keskusteluun: Mutta jos käyttäjä itse on niin typerä, ettei sitä wlaniaan suojaa, niin se on vähän sitten omaakin syytä. Rikoksesta en tiedä, eipä koskaan tullut opettajilta kysyttyä vaikka aihetta sivuttiinkin kerran pari.
Tietenkin juuri näin, mutta siis että omaa syytä osittain, kun ei hoida niitä suojauksia kuntoon tai lompakkoa piiloon. Sanontahan sanoo: "Tilaisuus tekee varkaan", vaikka varkaus ei koskaan ole oikein. Itse asiassa muuten täältä vahvistus siihen, että kyseessä on rikos eikä vain mutu-tuntumaa tyyliin "kai se rikos on, emmätiiä".joey kirjoitti:Jos minä olen kylliksi typerä säilyttääkseni lompakkoani ulkona auton konepellillä, on se tietysti minulta harvinaisen idioottimaista toimintaa, muttei silti oikeuta ketään lompakkoani varastamaan. Toki tilaisuus tekee usein varkaan, mutta varastaminen on silti kiellettyä.
Joo, olen kyllä huomannut, mutta ehtisihän sen itsemurhan tehdä vasta aamulla, jos olisikin valittu väärä miesjoey kirjoitti:Kuten olet varmaan huomannut, Ameriikan poliittiset käänteet vaikuttavat hieman tänne pohjolaankin-Hale- kirjoitti: Siis joku viitsii herätä Ameriikan vaalien takia??? Jonkun urheilulähetyksen takia sen vielä ymmärtäisi, mutta vaalien??
.
Olen onneni kukkuloilla. Hehkutin jo joskus aiemmin, että otan jossain välissä kääpiöhamsterin, niin nyt sitten tänään kun paras ystäväni tuli tännepäin niin yllätyksenä toikin ihastuttavan pienen kiinankääpiöhamsterin! Olen ihan rakastunut pikkuiseen <3
Kohta saunaan ja sitten joku kiva kauhuleffa hyvässä seurassa! Huomenna keikka, lauantaina shoppailu
Kohta saunaan ja sitten joku kiva kauhuleffa hyvässä seurassa! Huomenna keikka, lauantaina shoppailu
Howler, oon päässyt jo ohi niistä Karnaugh-kartoista, sulle tulee kohta Don't care -termi.Howler kirjoitti:Olen onneni kukkuloilla. Hehkutin jo joskus aiemmin, että otan jossain välissä kääpiöhamsterin, niin nyt sitten tänään kun paras ystäväni tuli tännepäin niin yllätyksenä toikin ihastuttavan pienen kiinankääpiöhamsterin! Olen ihan rakastunut pikkuiseen <3
Hähhää!
Ja mieti onko CMOS vai TTL?
Paskanen tukka
-
Mother_North
- Roger Murtaugh