JayKay kirjoitti: Ti Kesä 10, 2025 7:32 pm
...
oon 100% varma että hän sen teki.
Anneli Auer on korkeimman oikeuden siunaamalla, Vaasan hovioikeuden lainvoimaiseksi tulleella, vuonna 2015 annetulla päätöksellä todettu syyttömäksi Ulvilan murhaan. Ne henkilöt, jotka häntä edelleen vainoavat ja syylliseksi kirjoittavat, syyllistyvät rikokseen.
Jokaisen on hyvä ymmärtää, että Ulvilan murha on edelleen selvittämätön rikos ja Suomesta voi hyvin jossain vaiheessa paljastua tutkinnan edetessä Ulvilan ulkopuolista tappajaa suojelevien henkilöiden muodostama rinki. Kyseessä voi olla vastaavanlainen yhteenliittymä, mikä on saattanut mahdollistaa poliisin etsimän pohjalaisperheen piilottelun. En tiedä tuosta jälkimmäisestä tapauksesta sen enempää, joten en pysty ottamaan kantaa mahdollisista rikoksista heidän tapauksessaan suuntaan tai toiseen.
Vaasan hovioikeus on päätellyt, että Anneli Auer viittaa hätäpuhelun eri kohdissa ulkopuoliseen henkilöön seuraavasti:
- kohdassa 0:19–0:30 "joku tuli ikkunast sisää ja hakkaa puukol mun miestäni"; "muaki on hakattu"; "löi muaki".
- kohdassa 0:59 "Meni, lähtikse mies jo".
- kohdassa 1:51 "lähtikse jo".
- kohdassa 2:23 "hei lopeta".
- kohdassa 2:50–2:58 "Mä en tiedä mikä tyyppi se o"; "Hajotti meiän ton, se takaovi, sil o mustat vaatteet", "se lähtee juoksee mun perää", "se meni takas ja se aikoo tappaa mun mieheni".
- kohdassa 3:33 "No todennäkösest siel ellei lähteny ulos jo".
- kohdassa 3:39 "A, oliks se viel siel".
- kohdassa 3:42 "Se lähti jo vai".
- kohdassa 3:47 "Mustat vaatteet", "vähintää 180 senttii pitkä, vähä, aika tukeva".
- kohdassa 3:54 "Semmoset niinku mustat vaatteet, semmoset, ettei naamaa kokonaa näkyny. Iha vieraan näköne mulle".