ketään ei kiinnosta natsi.claw kirjoitti: Su Kesä 08, 2025 10:17 pm Melko moni tämän ketjun kirjoittajista ovat jo minun blokkilistallani, ja Kumisilmä sinne uutena liittyy. Onneksi olkoon hörhöt!
Kumisilmä
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Re: Kumisilmä
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Ketään ei kiinnosta se, kiinnostaako se sinua ja muita ryssäntrolleja.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
onko kaikki ne ryssäntrolleja jotka ei karju sieg heil 24/7Rescuer kirjoitti: Ti Kesä 10, 2025 11:03 pmKetään ei kiinnosta se, kiinnostaako se sinua ja muita ryssäntrolleja.
Antifa Free Palestina
-
perusporilaine
- Neuvoja-Jack
Tästä mätäkäsinististä pitäisi saada kuva joka koulun oveen, että lapset oppisivat mitä paskaa tämmöinen vasentuneisuus tuo tullessaan 
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
-
Sika itse
Perin noloa,jos joku kumisilmä pääsee noin pahasti ihon alle.perusporilaine kirjoitti: Ke Kesä 11, 2025 11:02 pm Tästä mätäkäsinististä pitäisi saada kuva joka koulun oveen, että lapset oppisivat mitä paskaa tämmöinen vasentuneisuus tuo tullessaan![]()
- Collie
- Perry Mason
Montako tuntia "karjut sieg heil" vuorokaudessa? Ilmeisesti ei voimat riitä 24h karjumiseen.
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
- Collie
- Perry Mason
Damfin, mene nukkumaan pääsi selväksi.Sika itse kirjoitti: Pe Kesä 13, 2025 12:06 amPerin noloa,jos joku kumisilmä pääsee noin pahasti ihon alle.perusporilaine kirjoitti: Ke Kesä 11, 2025 11:02 pm Tästä mätäkäsinististä pitäisi saada kuva joka koulun oveen, että lapset oppisivat mitä paskaa tämmöinen vasentuneisuus tuo tullessaan![]()
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
Teen tosta tapon yrityksestä uuden rikosilmoituksen mitäs veikkaatte syyttäjän sanovan.
siis siitä kun siat ampu silmään
haluuko joku lähtee mun asianajajaksi palkkioksi saa pussin kulman onko saumaa häh

siis siitä kun siat ampu silmään
Antifa Free Palestina
Erikoissyyttäjä ilmoittaa vain ettei ole syytä epäillä poliisia rikoksesta. Hoida asia jollakin muulla tavalla.Kumisilmä kirjoitti: Pe Kesä 13, 2025 12:59 am Teen tosta tapon yrityksestä uuden rikosilmoituksen mitäs veikkaatte syyttäjän sanovan.
siis siitä kun siat ampu silmäänhaluuko joku lähtee mun asianajajaksi palkkioksi saa pussin kulman onko saumaa häh
![]()
![]()
![]()
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
tein valituksen oikeusasiamiehelle ni se mulkku siirsi asian poliisihallinnolle tai hallitukselle mikä sama ku olis pyyhkinyt perseensä mun valituksella.RL11/6 kirjoitti: Pe Kesä 13, 2025 1:24 amErikoissyyttäjä ilmoittaa vain ettei ole syytä epäillä poliisia rikoksesta. Hoida asia jollakin muulla tavalla.Kumisilmä kirjoitti: Pe Kesä 13, 2025 12:59 am Teen tosta tapon yrityksestä uuden rikosilmoituksen mitäs veikkaatte syyttäjän sanovan.
siis siitä kun siat ampu silmäänhaluuko joku lähtee mun asianajajaksi palkkioksi saa pussin kulman onko saumaa häh
![]()
![]()
![]()
Antifa Free Palestina
- Collie
- Perry Mason
Voiko kumiprojektiililla tappaa? Eikös oikeasti siinä tilanteessa viranomainen kuitenkin neutralisoinut väkivaltaisesti mellakoivan ja holtittomasti riehuvan anarkistisen löyhä-öyhön varsin tehokkaasti. Vihervassuleiden puoluetoimistoilla, varisfoorumilla ja silakkaryhmässä ollaan tietenkin eri mieltä konna antuloiden ja horonika venkasalojen kaltaisten toimesta.Kumisilmä kirjoitti: Pe Kesä 13, 2025 12:59 am Teen tosta tapon yrityksestä uuden rikosilmoituksen mitäs veikkaatte syyttäjän sanovan.
![]()
![]()
![]()
Petrille? Hän ei varmastikaan voi auttaa asiassanne, mikä on häneltä nk yleisvastaus. Taikasanat ovat; "Pyydän Euroopan unionin lainvalvontayhteistyövirastoa (Europol) tutkimaan asiani".Kumisilmä kirjoitti: Pe Kesä 13, 2025 1:27 amtein valituksen oikeusasiamiehelle ni se mulkku siirsi asian poliisihallinnolle tai hallitukselle mikä sama ku olis pyyhkinyt perseensä mun valituksella.RL11/6 kirjoitti: Pe Kesä 13, 2025 1:24 amErikoissyyttäjä ilmoittaa vain ettei ole syytä epäillä poliisia rikoksesta. Hoida asia jollakin muulla tavalla.Kumisilmä kirjoitti: Pe Kesä 13, 2025 12:59 am Teen tosta tapon yrityksestä uuden rikosilmoituksen mitäs veikkaatte syyttäjän sanovan.
![]()
![]()
![]()
Ei tarvitse kiittää.
Edit; https://um.fi/valittaminen-euroopan-ihm ... oistuimeen
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
usko nyt vitun vatipää etten saanut läskimahaani raahattua tilanteeseen sen ollessa päällä.tulin viimeisenä paikalle missä ammuttiin kun muut on jo toisaalla.pääsin sinne missä muut oli jo kiinniotettuina vasta siinä kohtaa ku sanoin kytille et enemmin nussin koiraa ku poliisia.Collie kirjoitti: Pe Kesä 13, 2025 1:38 amVoiko kumiprojektiililla tappaa? Eikös oikeasti siinä tilanteessa viranomainen kuitenkin neutralisoinut väkivaltaisesti mellakoivan ja holtittomasti riehuvan anarkistisen löyhä-öyhön varsin tehokkaasti. Vihervassuleiden puoluetoimistoilla, varisfoorumilla ja silakkaryhmässä ollaan tietenkin eri mieltä konna antuloiden ja horonika venkasalojen kaltaisten toimesta.Kumisilmä kirjoitti: Pe Kesä 13, 2025 12:59 am Teen tosta tapon yrityksestä uuden rikosilmoituksen mitäs veikkaatte syyttäjän sanovan.
![]()
![]()
![]()
honkasalo on mut estänyt aikoja sitten.silakat on perseestä ja rasmus ryhmästä sain kenkää ku eivät hyväksyneet meidän miekkaria.
videolta näkyy kuinka mua ammutaan ja että meitä on siinä enää kolme mielenosoittajaa.kaikki työ oli päästä sinne asti ni vittu vielä riehunut.
suksi vittuun ku ei selkeet faktat mee jakeluun.
Antifa Free Palestina
- Collie
- Perry Mason
No tuohan on hienoa edistystä. Kohta äänestät varmaan persuja.Kumisilmä kirjoitti: Pe Kesä 13, 2025 1:49 am honkasalo on mut estänyt aikoja sitten.silakat on perseestä ja rasmus ryhmästä sain kenkää ku eivät hyväksyneet meidän miekkaria.
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Jos Jari lähtee äänestämään persuja niin Janille turpaan!
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”