Kumisilmä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

JanitaSlim
Ben Matlock

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

claw kirjoitti: Su Kesä 08, 2025 10:17 pm Melko moni tämän ketjun kirjoittajista ovat jo minun blokkilistallani, ja Kumisilmä sinne uutena liittyy. Onneksi olkoon hörhöt!
ketään ei kiinnosta natsi.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

JanitaSlim kirjoitti: Ti Kesä 10, 2025 4:12 pm ketään ei kiinnosta natsi.
Ketään ei kiinnosta se, kiinnostaako se sinua ja muita ryssäntrolleja.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

Rescuer kirjoitti: Ti Kesä 10, 2025 11:03 pm
onko kaikki ne ryssäntrolleja jotka ei karju sieg heil 24/7 :roll:
Antifa Free Palestina
perusporilaine
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja perusporilaine »

Tästä mätäkäsinististä pitäisi saada kuva joka koulun oveen, että lapset oppisivat mitä paskaa tämmöinen vasentuneisuus tuo tullessaan :lol:
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
Sika itse

Viesti Kirjoittaja Sika itse »

perusporilaine kirjoitti: Ke Kesä 11, 2025 11:02 pm Tästä mätäkäsinististä pitäisi saada kuva joka koulun oveen, että lapset oppisivat mitä paskaa tämmöinen vasentuneisuus tuo tullessaan :lol:
Perin noloa,jos joku kumisilmä pääsee noin pahasti ihon alle.
Collie
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Collie »

Kumisilmä kirjoitti: Ke Kesä 11, 2025 2:50 am
Rescuer kirjoitti: Ti Kesä 10, 2025 11:03 pm
onko kaikki ne ryssäntrolleja jotka ei karju sieg heil 24/7 :roll:
Montako tuntia "karjut sieg heil" vuorokaudessa? Ilmeisesti ei voimat riitä 24h karjumiseen. :lol:
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
Collie
Perry Mason

Sika itse kirjoitti: Pe Kesä 13, 2025 12:06 am
perusporilaine kirjoitti: Ke Kesä 11, 2025 11:02 pm Tästä mätäkäsinististä pitäisi saada kuva joka koulun oveen, että lapset oppisivat mitä paskaa tämmöinen vasentuneisuus tuo tullessaan :lol:
Perin noloa,jos joku kumisilmä pääsee noin pahasti ihon alle.
Damfin, mene nukkumaan pääsi selväksi. :D
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Teen tosta tapon yrityksestä uuden rikosilmoituksen mitäs veikkaatte syyttäjän sanovan.
siis siitä kun siat ampu silmään :lol: haluuko joku lähtee mun asianajajaksi palkkioksi saa pussin kulman onko saumaa häh :roll: :roll: :roll:
Antifa Free Palestina
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Kumisilmä kirjoitti: Pe Kesä 13, 2025 12:59 am Teen tosta tapon yrityksestä uuden rikosilmoituksen mitäs veikkaatte syyttäjän sanovan.
siis siitä kun siat ampu silmään :lol: haluuko joku lähtee mun asianajajaksi palkkioksi saa pussin kulman onko saumaa häh :roll: :roll: :roll:
Erikoissyyttäjä ilmoittaa vain ettei ole syytä epäillä poliisia rikoksesta. Hoida asia jollakin muulla tavalla.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

RL11/6 kirjoitti: Pe Kesä 13, 2025 1:24 am
Kumisilmä kirjoitti: Pe Kesä 13, 2025 12:59 am Teen tosta tapon yrityksestä uuden rikosilmoituksen mitäs veikkaatte syyttäjän sanovan.
Erikoissyyttäjä ilmoittaa vain ettei ole syytä epäillä poliisia rikoksesta. Hoida asia jollakin muulla tavalla.
tein valituksen oikeusasiamiehelle ni se mulkku siirsi asian poliisihallinnolle tai hallitukselle mikä sama ku olis pyyhkinyt perseensä mun valituksella.
Antifa Free Palestina
Collie
Perry Mason

Voiko kumiprojektiililla tappaa? Eikös oikeasti siinä tilanteessa viranomainen kuitenkin neutralisoinut väkivaltaisesti mellakoivan ja holtittomasti riehuvan anarkistisen löyhä-öyhön varsin tehokkaasti. Vihervassuleiden puoluetoimistoilla, varisfoorumilla ja silakkaryhmässä ollaan tietenkin eri mieltä konna antuloiden ja horonika venkasalojen kaltaisten toimesta.
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Kumisilmä kirjoitti: Pe Kesä 13, 2025 1:27 am
RL11/6 kirjoitti: Pe Kesä 13, 2025 1:24 am
tein valituksen oikeusasiamiehelle ni se mulkku siirsi asian poliisihallinnolle tai hallitukselle mikä sama ku olis pyyhkinyt perseensä mun valituksella.
Petrille? Hän ei varmastikaan voi auttaa asiassanne, mikä on häneltä nk yleisvastaus. Taikasanat ovat; "Pyydän Euroopan unionin lainvalvontayhteistyövirastoa (Europol) tutkimaan asiani".

Ei tarvitse kiittää.

Edit; https://um.fi/valittaminen-euroopan-ihm ... oistuimeen
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Collie kirjoitti: Pe Kesä 13, 2025 1:38 am
Voiko kumiprojektiililla tappaa? Eikös oikeasti siinä tilanteessa viranomainen kuitenkin neutralisoinut väkivaltaisesti mellakoivan ja holtittomasti riehuvan anarkistisen löyhä-öyhön varsin tehokkaasti. Vihervassuleiden puoluetoimistoilla, varisfoorumilla ja silakkaryhmässä ollaan tietenkin eri mieltä konna antuloiden ja horonika venkasalojen kaltaisten toimesta.
usko nyt vitun vatipää etten saanut läskimahaani raahattua tilanteeseen sen ollessa päällä.tulin viimeisenä paikalle missä ammuttiin kun muut on jo toisaalla.pääsin sinne missä muut oli jo kiinniotettuina vasta siinä kohtaa ku sanoin kytille et enemmin nussin koiraa ku poliisia.
honkasalo on mut estänyt aikoja sitten.silakat on perseestä ja rasmus ryhmästä sain kenkää ku eivät hyväksyneet meidän miekkaria.
videolta näkyy kuinka mua ammutaan ja että meitä on siinä enää kolme mielenosoittajaa.kaikki työ oli päästä sinne asti ni vittu vielä riehunut.
suksi vittuun ku ei selkeet faktat mee jakeluun.
Antifa Free Palestina
Collie
Perry Mason

Kumisilmä kirjoitti: Pe Kesä 13, 2025 1:49 am honkasalo on mut estänyt aikoja sitten.silakat on perseestä ja rasmus ryhmästä sain kenkää ku eivät hyväksyneet meidän miekkaria.
No tuohan on hienoa edistystä. Kohta äänestät varmaan persuja.
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Collie kirjoitti: Pe Kesä 13, 2025 2:08 am
Kumisilmä kirjoitti: Pe Kesä 13, 2025 1:49 am honkasalo on mut estänyt aikoja sitten.silakat on perseestä ja rasmus ryhmästä sain kenkää ku eivät hyväksyneet meidän miekkaria.
No tuohan on hienoa edistystä. Kohta äänestät varmaan persuja.
Jos Jari lähtee äänestämään persuja niin Janille turpaan!
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Vastaa Viestiin