Menit siis tyhmänä myös avaamaan piilotetun viestin lähettäjältä, josta jo kerran tavatessasi sait "oudot vibat"?Mama123 kirjoitti: Ke Kesä 11, 2025 11:19 am Jepjep. Itselle kävi ihan pari viikkoa sitten näin: Myin sisustustuotteuta nettikirpparilla. Eräs ennestään tuntematon mies osti tuotteen ja tuli hakemaan oveltani. Oudot vibat tuli jo silloin, mutta vielä oudommat sitten kun lähetti seuraavana päivänä kuvan säälittävästä mulkustaan oma kädessään saatesanoilla "kiitos kaupoista".
Tein rikosilmoituksen ja poliisi puhutteli miehen joka lupasi olla häiritsemättä enää.
Te miesoletetut? jotka täällä irvailette: Minua oksetti ja ahdisti. Olen nähnyt monta mulkkua 50+ ikään mennessä joo, mutta en ole kuvia puhelimeeni pyytänyt. Mua ahdisteltiin eka kerran 13-vuotiaana ja mut on myös raiskattu. Mua on ahdisteltu paljon, ja AINA valkoisten heteromiesten toimesta. Rasismi ja homofobia on kans niitä asioita mitkä tällä palstalla rehottaa ja se on rumaa.
Sen verran kovanahkainen olen, etten olisi itseni takia rikosilmoitusta tehnyt, mutta tein sen JOS hän vaikka ymmärtäisi olla lähettelemättä niitä muille jatkossa.
Te jotka niitä kuvia otatte vastaan maksusta, pistäkää ilmoitusta jonnekin. Siinä tarjonta ja kysyntä sitten kohtaa nätisti, eikä ketään tarvi ahdistella.
Mä olin ajatellut, että kun en oo enää nuori ja hehkeä, mun ei tarttis enää ahdistelua kohdata. Surullisen väärässä olin.
Ahdistelijat ja heidän puolustajat haistakaa kuppainen lettu. Muille hyvää kesänjatkoa!
Eipä tuosta voi kun itseään syyttää.
Sen verran tuli ulinaa, että en oikein purematta niele tuota kovanahkaisuutta.