Kolmårdenissa, aikaa siitä on viitisen vuotta.serialist kirjoitti:Milloin viimeksi olet käynyt eläintarhassa ja missä?
Mikä näkemäsi eläintarhan eläin oli sinusta mielenkiintoisin ja miksi?
Mä olen käynyt viimeksi Tallinnan eläintarhassa Rocca al Maressa, joka on aivan ihastuttava paikka. Tiikerit saavat aina haukkomaan henkeä lumoavalla värityksellään joka on luonnossa vielä vaikuttavampi kuin kuvissa, kirahvit korkeudellaan ja virtahevot söpöydelläänMariacka kirjoitti:Mikä näkemäsi eläintarhan eläin oli sinusta mielenkiintoisin ja miksi?
Ajankulu.Cotton kirjoitti:Mikä merkitys Minfolla on elämässäsi?
Aika hiljaista...maija turjukka kirjoitti:Mikä on veikkauksesi, saadaanko Sulkavan avovankilasta luvatta poissaoleva Tanskanen kiinni lähipäivinä?
Kyllä mä uskon,että sillä on olevinaan joku ihan oikeakin suunnitelmaMike Manner kirjoitti:
Lähtikö Tanskanen pillun puutteesa karuun, vai yrittääkö oikeasti karata?
Lontoo voisi olla lähin kaupunki mihin olisi helpoin piiloutua viranomaisten löytämättömiin. Toinen asia on tietysti se ehtisikö sinne asti. Onkohan vielä sellaisia maita joilla ei ole (vaikkapa tuhannen mutkan kautta mutta kuitenkin) luovutussopparia Suomeen. Sellaiseenhan silloin olisi varminta paeta.Neiti Etsivä kirjoitti:Jos karkaisit vankilasta niin minne pakenisit?...no tietty kaikki minfolaiset kyllä varmaan istus tuomionsa kiltisti loppuun![]()
Ah, paljonkin...tehnyt lentomatkoja, autoillut, junaillut, kuluttanut yhtä ja toista tarpeetontakinChopper kirjoitti:Mitä olet tehnyt ympäristömuutoksen hyväksi?