Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.3

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

serialist kirjoitti:Milloin viimeksi olet käynyt eläintarhassa ja missä?
Kolmårdenissa, aikaa siitä on viitisen vuotta.

Mikä näkemäsi eläintarhan eläin oli sinusta mielenkiintoisin ja miksi?
Kirsi
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Mariacka kirjoitti:Mikä näkemäsi eläintarhan eläin oli sinusta mielenkiintoisin ja miksi?
Mä olen käynyt viimeksi Tallinnan eläintarhassa Rocca al Maressa, joka on aivan ihastuttava paikka. Tiikerit saavat aina haukkomaan henkeä lumoavalla värityksellään joka on luonnossa vielä vaikuttavampi kuin kuvissa, kirahvit korkeudellaan ja virtahevot söpöydellään :) Assurin tiikereitä oli Tallinnassa ja muutoinkin lähinnä Aasian eläimiä, ei kirahveja tai virtahepoja- niitä olen viimeksi nähnyt Ateenan eläintarhassa pari vuotta sitten.

Sama seuraavalle.
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Itseasiassa samaa mietin viikko takaperin. Oikeastaan en edes tiedä mitä eläimiä eläintarhoissa olisi mahdollista nähdä joten sekin vaikuttaa päätökseen. Afrikan eläimet kiinnostaisi varmaan eniten, jostain syystä seepra olisi hieno nähdä vaikka se ei ole koskaan aiemmin kiinnostanut.
Toki tiikerikin on varmasti hieno näky :)

Samalla eteenpäin.
Nanika ga tooku matteiru to
Cotton
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Cotton »

Viimeksi olin "eläintarhassa" Eläintarhan ala-asteella joskus kaukaisella 80-l. alussa ja kyllä mielenkiintoisimpia eläimiä olivat erilaiset naaraspuoliset lajit joita Eltsun käytävillä vaelteli :D

Mikä merkitys Minfolla on elämässäsi?
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Cotton kirjoitti:Mikä merkitys Minfolla on elämässäsi?
Ajankulu.

Saatko mielihyvää jos pääset pätemään netissä tai tosielämässä? (rehellinen vastaus on suotava)
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Tottakai. Pitäähän se ilo saada irti kun kerrankin on ilmaista huvia tiedossa 8)
Oon taas tylsä, eteenpäin ;)
Nanika ga tooku matteiru to
Cotton
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Cotton »

Myönnettäköön, että sopivassa tilanteessa päteminen antaa mielihyväntunteen vaikkei se sinällään tavoite olekaan (siis se päteminen).

Kirjoitatko yleisimmin kirjoittamisen ilosta vai pelkästään asiasta? (Kyse siis Minfosta tälläkin kertaa).
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Valitettavasti useimmiten vain kirjoittamisen ilosta.

Mikä on veikkauksesi, saadaanko Sulkavan avovankilasta luvatta poissaoleva Tanskanen kiinni lähipäivinä?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

maija turjukka kirjoitti:Mikä on veikkauksesi, saadaanko Sulkavan avovankilasta luvatta poissaoleva Tanskanen kiinni lähipäivinä?
Aika hiljaista...

Lähtikö Tanskanen pillun puutteesa karuun, vai yrittääkö oikeasti karata?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Neiti Etsivä
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Neiti Etsivä »

Mike Manner kirjoitti:
Lähtikö Tanskanen pillun puutteesa karuun, vai yrittääkö oikeasti karata?
Kyllä mä uskon,että sillä on olevinaan joku ihan oikeakin suunnitelma :shock: ...ei se pillukaan nyt varmaan huonoa tekisi :lol:

Jos karkaisit vankilasta niin minne pakenisit?...no tietty kaikki minfolaiset kyllä varmaan istus tuomionsa kiltisti loppuun :roll: :wink:
Ihminen on ainoa eläin, joka osaa pysyä ystävällisissä väleissä syötäväkseen tarkoittamiensa uhrien kanssa ennen kuin syö ne.
Kirsi
Neuvoja-Jack

Neiti Etsivä kirjoitti:Jos karkaisit vankilasta niin minne pakenisit?...no tietty kaikki minfolaiset kyllä varmaan istus tuomionsa kiltisti loppuun :roll: :wink:
Lontoo voisi olla lähin kaupunki mihin olisi helpoin piiloutua viranomaisten löytämättömiin. Toinen asia on tietysti se ehtisikö sinne asti. Onkohan vielä sellaisia maita joilla ei ole (vaikkapa tuhannen mutkan kautta mutta kuitenkin) luovutussopparia Suomeen. Sellaiseenhan silloin olisi varminta paeta.

Ammattikunta, jota ihailet eniten?
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Kirsi kirjoitti: Ammattikunta, jota ihailet eniten?
Niitä on monia mutta mainittakoon nyt vaikka yksi jota arvostan en niinkään ihaile,mielisairaanhoitajat.

Mitä olet tehnyt ympäristömuutoksen hyväksi?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Kirsi
Neuvoja-Jack

Chopper kirjoitti:Mitä olet tehnyt ympäristömuutoksen hyväksi?
Ah, paljonkin...tehnyt lentomatkoja, autoillut, junaillut, kuluttanut yhtä ja toista tarpeetontakin ;)...mutta jos nyt oikoluen kysymyksesi, lajittelen jätteet, pidättäydyn entistä tarkemmin tarpeettomista kulutushyödykkeistä, koetan säästää sähköä ja vettä, mutta yksin kotona ollessani valot palavat yön yli, pimeän pelolleni en mitään voi :?

Eteenpäin.
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Akateeminen köyhyys estää kerskakulutuksen (lokakuu oli taas vaihteeksi kokonaan tuloton kuukausi, ja kaikki vain siksi että mulla on oma tutkimusaihe enkä ole kenenkään piika).

Taas eletään vuoden pimeintä aikaa, ja eikun pimenee vielä melkein 2 kk.
Näetkö hyvin pimeässä?
Nanne
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Nanne »

ABC kirjoitti:
Taas eletään vuoden pimeintä aikaa, ja eikun pimenee vielä melkein 2 kk.
Näetkö hyvin pimeässä?
En näe, enkä voi lainkaan ajaa pimeässä !!! (Paskajuttu)

Käytätkö heijastinta???
Elä elämäsi niin kuin voit, ellet voi elää sitä niin kuin haluat!
Lukittu