Suomessa ei ole luotettavia medioita. Valtamedialla on aina agenda piipussa. YLE on pelkkä vitsi nykyään.
Alkaa olla kuin jenkeissä, ensin pitää tarkastaa uutisten tuottajan taustat ja valita minkälaisten värilasien takaa haluaa asioita lukea.
Onneksi on (vielä) suhteellisen vapaa internet. Itse tonkimalla löytää paremmin (oikeata) tietoa.
Suomen luotettavimmat mediat?
-
Smörno-nosmör
- Hercule Poirotin viikset
- ajanpatina
- Javier Pena
- Viesti:
Re: Suomen luotettavimmat mediat?
Ai jeee... Meikä pääsi ILTASANOMIEN mustalle listalle, kun en liputtanut sateenkaari-lovea ja lepakoita ja femakoita väärällään olevan naisfutareiden puolesta, jotka 15-vuotiaat pojatkin voittavat. Tuo kaikki oli liikaa vihervasemmisto-setan äänitorvelle IS=ISISIN SANOMAT valhemedialle.
Noh, mustalla listalla oon ollut vissiin jo toistakymmentä vuotta hesarilla ja ylellä. Kaikkihan nuo ovat samaa paskaa, eri pakettiin vain käärittyä.
Noh, mustalla listalla oon ollut vissiin jo toistakymmentä vuotta hesarilla ja ylellä. Kaikkihan nuo ovat samaa paskaa, eri pakettiin vain käärittyä.
Kaikella on aikansa.
-
jotunheimen
- Olivia Benson
Vielä naurettavampia kuin muualta ohjattu ja maksettu media ovat nykyajan ns. punkkarit: samaa median ja suuryritysten mantraa toitottavia idiootteja. Mikä helvetin punk sellainen on? John Lydon on vieläkin lähes ainoa oikea punkkari, onhan ja olihan niitä muitakin, mutta Lydon nyt sattui olemaan myös Sex Pistolsissa, joka oli oikeaa punkkia, toisin kuin esim. lähinnä surffibiisejä esittänyt Ramones.
@veitera has blocked you
- Collie
- Perry Mason
Sanoisin, että itse asiassa persujen media, tai miksi sitä haluaa kukin kutsua, on aika luotettava (Suomen uutiset). Toki siinä on se puolueagenda usein mukana, kuten kaikissa muissakin puoluemedioissa, mutta mielestäni siinä ainakin kerrotaan rehellisesti asioista. Tämä saa eittämättä nyt palstan vihervassulipunikit raivon partaalle, mutta eihän tosiasioita voi kieltää.Smörno-nosmör kirjoitti: Ke Kesä 18, 2025 1:02 am Suomessa ei ole luotettavia medioita. Valtamedialla on aina agenda piipussa. YLE on pelkkä vitsi nykyään.
Alkaa olla kuin jenkeissä, ensin pitää tarkastaa uutisten tuottajan taustat ja valita minkälaisten värilasien takaa haluaa asioita lukea.
Onneksi on (vielä) suhteellisen vapaa internet. Itse tonkimalla löytää paremmin (oikeata) tietoa.
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
- ajanpatina
- Javier Pena
- Viesti:
Olen kyllä Collien kanssa samaa mieltä. Persujen Suomen Uutiset on uutisoinniltaan luotettavaa ja Persujen kansanedustajat kertovat YouTubessa asiat hyvin selkeästi ja oikein. Vihervasemmistosta ei voi todelakaan sanoa samaa, eikä sen äänitorvista, YLEstä, Sanomala-Mediasta kuin Alma-Mediastakaan. YLEn ja Sanomala-Median luotettavuus on pyöreä NOLLA (0).Collie kirjoitti: To Kesä 26, 2025 9:51 pmSanoisin, että itse asiassa persujen media, tai miksi sitä haluaa kukin kutsua, on aika luotettava (Suomen uutiset). Toki siinä on se puolueagenda usein mukana, kuten kaikissa muissakin puoluemedioissa, mutta mielestäni siinä ainakin kerrotaan rehellisesti asioista. Tämä saa eittämättä nyt palstan vihervassulipunikit raivon partaalle, mutta eihän tosiasioita voi kieltää.Smörno-nosmör kirjoitti: Ke Kesä 18, 2025 1:02 am Suomessa ei ole luotettavia medioita. Valtamedialla on aina agenda piipussa. YLE on pelkkä vitsi nykyään.
Kaikella on aikansa.