Olen miettinyt mikä sai rambon taistelumoodiin, kyseessähän oli kansainvälinen suht vakavarainen yritys (167,2 miljardia euroa) ja varkaan rikos hyvin pieni, mikä sai paiskausmoodin päälle. Kenen intrssiä hän suojeli, Saksalaisen jättimäisen kauppaketjun? Miksi?Oppenheimer kirjoitti: Ke Heinä 02, 2025 9:52 pmEmme tiedä, mitä tapahtui, mutta ei välttämättä mitään raflaavaa. Todennäköisesti rambolla vain napsahti päässä, kun kerrankin osui rikospaikalle, mitä toivetta hän oli ehkä salaisesti elätellyt jo pidemmän aikaa. Rikos oli sinänsä vaatimaton, melonin ostaminen perunan kilohinnalla. Joka tapauksessa sankaruudelle löytyi tilausta, eikä noita tilanteita riitä liiaksi asti. Voipi olla niinkin, että varkaan pelkkä ihonväri tai narkomaanin ollessa kyseessä, ruipelomainen olemus, sai testosteronit jylläämään.aivoriihi kirjoitti: Ke Heinä 02, 2025 6:23 pmKaikissa näissä uutiskohuihin päätyneissä videoklipeissä on yksi iso ongelma: näemme vain sen pienen osan, jonka klipin julkaisija haluaa meidän näkevän. Tuskin kukaan Lidlin asiakas on innokas vetämään mattoon toista kanssashoppailijaansa ainostaan sen takia, että tämä on mamu, tai että tämä yrittää viedä hunajamelonia himaan maksamatta siitä.vanhellsing kirjoitti: Ke Heinä 02, 2025 6:03 pm Videon ihan alussa näkyy myös kaatajan käsivarret, ihan kunnioitettava on olkavarren ympärysmitta ja myöskin kyynärvarren, näpistäjä taas aika ruipelo, olisi riittänyt hyvin jos oisi näyttänyt dorkalle palan ja vähän jututellut ja tarvittaessa pitänyt kiinni kunnes vartijat tulee, olisi halvemmalla päässyt tuosta ostosreissusta.
Mitä tapahtui ennen "kansalaispidätystä"?
Oliko kyseessä mielikuvaharjoittelun tuloksena tapahtunut "autotune", rambo oli tehnyt harjoitteita ja hekumoinut tilanteella: joskus se minunkin hetki koittaa, saan kuuluisuutta ja kunniaa. Jos oikein hyvin käy vierailu keskusteluohjelmassa on mahdollisuuksien rajoissa. Minä olen joku minä olen Rambo Ristivyö, miehet pelkäävät ja naiset huokailevat!! Elämäni suunta kääntyy, se vaatii vain tilaisuuden ja sen riuskan kiskaisun, maailma on auki!