Pureva puheenjohtaja kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 11:18 am
Keplotteleva konna kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 10:40 am
Private dick kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 10:19 am
Minkälaisia suomalaisia sinä tunnet, metsäläisiä jotka ei uskalla suutaan avata?
Jos minä olen aktiivisesti marjoja ostamassa niin en minä epäröi mennä kojulle vaikka myyjä istuu ja näprää kännykkää. Saan suuni auki ja uskallan sanoa haloo tai terve.
Kyllähän suurin osa porukasta varmaan toimiikin juuri noin. Se millä peli ratkaistaan, kenellä kauppa käy parhaiten, osaavat muutakin kuin, miten rahastetaan tuo iso massa.
Eiköhän mansikat, herneet ym kesäisin myy itse itsensä, ei siinä mitään kovia myyntipuheita tarvita. Jos myyntiä haluaisi maksimoida niin tarvitsisi "sisäänheittäjän", yhden työtekijän joka häiritsisi kaupassakävijöitä mainostamalla ja ohjaamalla näitä myyntitiskille.
Myyvät tiettyyn pisteeseen, mutta älä vaan tule väittämään, että olet keksinyt tuotteet, joita ei voisi lisämyydä.
Aika moni on menossa hakemaan vain jompia kumpia, mutta ihan kysymällä "Maistuisiko makeat herneetkin" ja tarjoamalla maistiaisen saa jo kummasti aikaan lisämyyntiä.
"Sisäänheittäjä" ja monet muutkin myyntipisteen ulkopuoliset toimenpiteet ovat sitten oma lukunsa, mutta totta kai nekin aktivoivat kaupankäyntiä.