JULIA POHJA löi ennestään tuntematonta miestä nyrkillä naamaan
-
itikkapossu
- Nikke Knatterton
Re: JULIA POHJA löi ennestään tuntematonta miestä nyrkillä naamaan
Päähän kohdistuva lyönti eli pahoinpitelyn tunnusmerkit täyttyy ja video siitä kiistaton näyttö.
Vaikka tuota ennen olisi tapahtunut mitä niin eihän se ole oikeutus tuollaiselle lyönnille. Tosin vielä missään ei ole edes väitetty, että tuolle lyönnille olisi mitään perusteluja. Naisen päässä napsahtanut joku ja päättänyt sitten mäjäyttää. Hyvä, että on videotodiste.
Muuten voisi olla sana vastaan sanaa -vääntöä ja tuollaisen toteen näyttäminen voisi olla haastavaa: "Väitätkö todella, että seisoskelit kaikessa rauhassa katsomassa keikkaa ja sitten ihan yhtäkkiä joku satunnainen nainen alkoi kosketella sinua olkapäästä ja sen jälkeen poskeasi ja kun käännyit hän löi sinua kasvoihin? Ja väitätkö todella, että et ole ikinä aiemmin edes nähnyt kyseistä naista ja että tämä nainen ei lyönnin jälkeen sanonut mitään vaan poistui paikalta?"
Näytöt on oltava. Nyt on.
Vaikka tuota ennen olisi tapahtunut mitä niin eihän se ole oikeutus tuollaiselle lyönnille. Tosin vielä missään ei ole edes väitetty, että tuolle lyönnille olisi mitään perusteluja. Naisen päässä napsahtanut joku ja päättänyt sitten mäjäyttää. Hyvä, että on videotodiste.
Muuten voisi olla sana vastaan sanaa -vääntöä ja tuollaisen toteen näyttäminen voisi olla haastavaa: "Väitätkö todella, että seisoskelit kaikessa rauhassa katsomassa keikkaa ja sitten ihan yhtäkkiä joku satunnainen nainen alkoi kosketella sinua olkapäästä ja sen jälkeen poskeasi ja kun käännyit hän löi sinua kasvoihin? Ja väitätkö todella, että et ole ikinä aiemmin edes nähnyt kyseistä naista ja että tämä nainen ei lyönnin jälkeen sanonut mitään vaan poistui paikalta?"
Näytöt on oltava. Nyt on.
Viimeksi muokannut itikkapossu, To Heinä 24, 2025 4:43 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: Nainen löi ennestään tuntematonta miestä nyrkillä naamaan - videolla miljoona katsojaa
Onhan se väärin kun esität todeksi oman mielipiteesi. Kaikki eivät tuolla ryhmässä ole ja pääse näkemään muita kommentteja.Salmari kirjoitti: To Heinä 24, 2025 2:53 pmOvat itse kommentoineet 170.000 fb ryhmässä nimellään niin ihan turha sanoa, että ss olisi jotenkin väärin.Siili kirjoitti: To Heinä 24, 2025 2:30 pmEihän nämä mitään puolustele. Toinen vaan kysyin olisiko mies tehnyt jotain aikaisemmin ja sanoo kommenteissa myös että olisi kysyny saman jos roolit olisi vaihtunut.ASierra kirjoitti: Ke Heinä 23, 2025 10:44 pm Pahoinpitelijä on JULIA POHJA.
Näköjään puolustelijoitakin löytyy, samoja jotka huutavat " mieluummin karhu metsässä kuin mies"
Outoa
0_Screenshot_20250723-223656~2.png
Toinen taas on sitä mieltä että ei kannata tuomita kun ei tiedä onko jotain tapahtunut aikaisemmin ja sanoo myös että väkivalta on väärin puolin ja toisin.
Kannattaa avata ne kommentit eikä esittää väärää tietoa. Eiköhän tämäkin jonkun rikoksen tunnusmerkit täytä kun kuvien kanssa shotataan ja peitetään vaan osan kasvot.
Minun mielestä tuo on puolustelua, jollaista ei olisi jos nainen olisi uhri. Ei puhu murhainfosta
Ihan selvästi tulee siellä ilmi etteivät puolustele uhria.
Myöskään tuolta ei saa jakaa mitään eteenpäin se nyt tosin on sivuseikka.
Sori, se ei ollut tarkoitus! Mutta vituttaa ankarasti tämä nimien ja taustojen kaivaminen vain koska tyttö oli idiootti.Rckhrd kirjoitti: To Heinä 24, 2025 4:38 pmHohhoijaa. Miten jotenkin saa käsityksen että pahoinpitely on vähäisempi ja uhrin jakoon laittama video paljon vakavampi kun voi tulla tytölle paha mieli.EmmaSofia kirjoitti: To Heinä 24, 2025 4:03 pmKoska tämä ei ole oikea paikka. Mietin miksi video alunperin julkaistu niin, että lyöjän kasvot näkyy, miksi ei blurrattu. Ymmärrän uhrin haluavan oikeutta tapahtuneelle, ymmärrän halun julkaista videon. Mutta halusiko uhri jo heti tuomion lyöjälle? Vai ajatteliko hän edes niin pitkälle asiaa kun julkaisi? Miksi ei heti tehnyt ilmoitusta poliisille?Rckhrd kirjoitti: To Heinä 24, 2025 3:46 pm
Miten niin ei ole? Sen kun tulee tänne ja someen kertomaan oman versionsa tapahtumista.
Nyt kun tarkemmin perehdyin niin uhrin logiikan videon julkaisulle ja poliisilaitoksella käymättömyydelle ymmärrän. Sen videon olisi vaan voinut julkaista blurrattuna, kyllä tyttö siitä olisi itsensä tunnistanut muutenkin. Julkisuuteen päätyviä asioita on hankala hallita, sen tämäkin tapaus osoitti.
Jos mä asettaudun hetkeksi Julia Pohjan asemaan tuohon tilanteeseen niin kyllä mä ymmärrän miksi löi. Tai miksi mun olisi tehnyt mieli lyödä. Yrität siinä nauttia tunnelmasta ja musiikista ja edessäsi on äijä joka kuvaa korkealta omaa pärstäänsä ja samalla sua ja kaikkia muita takanaan. Kohta se lärää sen videon johonkin someihinsa eikä todellakaan kysy että haittaako että laitan sut internettiin.
Tämä kaikki on tietenkin nykyaikaa jne. mutta olenpa tyytyväinen ettei mun ole tarvinnut aikanaan kärsiä samanlaisesta paskasta. Vitun kamerat ja oman lärvinsä ihailijat.
En ole samaa mieltä kuin EmmaSofia, tyttö ei ole idiootti siltä vain paloi pinna.
Tämä kaikki on tietenkin nykyaikaa jne. mutta olenpa tyytyväinen ettei mun ole tarvinnut aikanaan kärsiä samanlaisesta paskasta. Vitun kamerat ja oman lärvinsä ihailijat.
En ole samaa mieltä kuin EmmaSofia, tyttö ei ole idiootti siltä vain paloi pinna.
-
Täytekakku Koskinen
- Adrian Monk
Tässä nähdään kuitenkin aika selkeästi Julian tapa toimia, kun häneltä palaa pinna.BillyHill kirjoitti: To Heinä 24, 2025 4:57 pm En ole samaa mieltä kuin EmmaSofia, tyttö ei ole idiootti siltä vain paloi pinna.
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. 
-
Kuikka Koponen
- Martin Beck
Kuvaaminen on lain puitteissa sallittua, niin missä?BillyHill kirjoitti: To Heinä 24, 2025 4:57 pm Jos mä asettaudun hetkeksi Julia Pohjan asemaan tuohon tilanteeseen niin kyllä mä ymmärrän miksi löi. Tai miksi mun olisi tehnyt mieli lyödä. Yrität siinä nauttia tunnelmasta ja musiikista ja edessäsi on äijä joka kuvaa korkealta omaa pärstäänsä ja samalla sua ja kaikkia muita takanaan. Kohta se lärää sen videon johonkin someihinsa eikä todellakaan kysy että haittaako että laitan sut internettiin.
Olisi tyttö vaan mennyt lähemmäs lavaa, jos ei nähnyt tarpeeksi hyvin.
Pari tonnia korvauksia, sakot ja rosismaksut, niin on siinä 5 tonnin kieppeillä lasku.
-
Make69
Minua vituttaa ainakin seuraavat asiat (on paljon muitakin). Sitten kun kohtaamme niin ymmärrä myös minua, vitutti niin päätin puhua käsillä.BillyHill kirjoitti: To Heinä 24, 2025 4:57 pm Jos mä asettaudun hetkeksi Julia Pohjan asemaan tuohon tilanteeseen niin kyllä mä ymmärrän miksi löi. Tai miksi mun olisi tehnyt mieli lyödä. Yrität siinä nauttia tunnelmasta ja musiikista ja edessäsi on äijä joka kuvaa korkealta omaa pärstäänsä ja samalla sua ja kaikkia muita takanaan. Kohta se lärää sen videon johonkin someihinsa eikä todellakaan kysy että haittaako että laitan sut internettiin.
- Ruuhkat
- Hidastelijat
- Urpot
- Kassajonot
- Vessajonot
- Aamuheräämiset
- Nälkä
Vituttaa yleinen vitutus.
Ja taisi nauraa peräänTäytekakku Koskinen kirjoitti: To Heinä 24, 2025 5:01 pmTässä nähdään kuitenkin aika selkeästi Julian tapa toimia, kun häneltä palaa pinna.BillyHill kirjoitti: To Heinä 24, 2025 4:57 pm En ole samaa mieltä kuin EmmaSofia, tyttö ei ole idiootti siltä vain paloi pinna.
Kaikkia ylläolevien luulisi vituttavan, Urpot joskus naurattaa. Ruuhkien ja jonojen välttämiseksi mä asunkin skutsissa.Make69 kirjoitti: To Heinä 24, 2025 5:07 pm
Minua vituttaa ainakin seuraavat asiat (on paljon muitakin). Sitten kun kohtaamme niin ymmärrä myös minua, vitutti niin päätin puhua käsillä.
- Ruuhkat
- Hidastelijat
- Urpot
- Kassajonot
- Vessajonot
- Aamuheräämiset
- Nälkä
Vituttaa yleinen vitutus.
- jukuripää
- Axel Foley
Niin näytti nauravan. Ehkä jossain aiemmassa kommentissa mainittu kamoissa oleminen on yksi mahdollisuus tuollaiseen käyttäytymiseen. Tai sitten on muuten vaan olo vähän epänormaali, joten tulee lyöneeksi ihmistä, jota ei tunne, ja joka ei ole mitään lyöjälle tehnyt.EmmaSofia kirjoitti: To Heinä 24, 2025 5:09 pmJa taisi nauraa peräänTäytekakku Koskinen kirjoitti: To Heinä 24, 2025 5:01 pmTässä nähdään kuitenkin aika selkeästi Julian tapa toimia, kun häneltä palaa pinna.BillyHill kirjoitti: To Heinä 24, 2025 4:57 pm En ole samaa mieltä kuin EmmaSofia, tyttö ei ole idiootti siltä vain paloi pinna.![]()
Kaikki eiliset ovat menetettyjä päiviä.
miten ihmisiä jaksaa kiinnostaa naisen pikkunen lyönti?
-
lonesjucca
- Javier Pena
näinkö olisit tehnyt, jos mies olisi lyönyt naista yllättäen? pakkohan siinä naisessa on olla ollut jotain vikaa, kun mies löi vai..Stonedar kirjoitti: To Heinä 24, 2025 11:34 am Täällähän harvoin spekuloidaan missään threadissa, että mitähän tapahtui ennen asiaa X.
Edit: ja nimenomaan syyllistä puolustellen.
-
Kuumaperuna123
- Remington Steele
Ei tuollaisesta kenenkään pinna voi mennä niin että lyö. Olisi pyytänyt poistamaan videon tai sanonut ettei toivo että häntä kuvataan. Siirtynyt muualle. Olenko ainoa joka osaa tehdä näin?BillyHill kirjoitti: To Heinä 24, 2025 4:57 pm Jos mä asettaudun hetkeksi Julia Pohjan asemaan tuohon tilanteeseen niin kyllä mä ymmärrän miksi löi. Tai miksi mun olisi tehnyt mieli lyödä. Yrität siinä nauttia tunnelmasta ja musiikista ja edessäsi on äijä joka kuvaa korkealta omaa pärstäänsä ja samalla sua ja kaikkia muita takanaan. Kohta se lärää sen videon johonkin someihinsa eikä todellakaan kysy että haittaako että laitan sut internettiin.
-
lonesjucca
- Javier Pena
no, mutta näinhän se mustalaisella onkin. .22 vain laukesi ja panos oli unohtunut lintumetsältä lippaaseen ja pistooli oli tippunut naapurin rainerilta hänen taskuunsa.Make69 kirjoitti: To Heinä 24, 2025 3:29 pm Hetkinen, venyttääkö joku nyt rajaa. "Kevyt vasemman käden lyönti" kuka sen keveyden määrittelee mitä jos kohde on sitä mieltä ettei niin kevyt ollutkaan. Tätä voisi jatkojalostaa: ammuin vain kevyesti .22 pistoolilla, ase oli vasemmassa kädessä niin eihän tässä mitään ongelmaa ole.
Olen kyllä sitä mieltä että lyöjän elämän ja teot voi selvittää, tälläiset "kevyesti lyöjät" on harvoin ensimmäistä kertaa asialla.
mutta onhan tuolla naisella jotain mielenterveydellisiä ongelmia. yleisellä paikallahan saa muutenkin kuvata.
-
lonesjucca
- Javier Pena
pitäisikö väkivalta vaan hiljaa hyväksyä? onhan Julialla mahdollisuus tehdä tänne tunnus ja kertoa oma versionsa tapahtumista. jos siis sellaista olisi.EmmaSofia kirjoitti: To Heinä 24, 2025 3:40 pm Mä en puolustele lyöjää yhtään ja uhri voisi hyvin tehdä sen rikosilmoituksen eikä vain pohtia sen tekemistä. Lyöminen ei ole koskaan hyväksyttävää.
Olen lynkkaustunnelmasta samaa mieltä. Musta nyt ihmiset täällä ja somessa toimivat väärin ja ovat jo tytölle antaneet suuremman tuomion kuin oikeus antaisi tuosta hänen lyönnistä. Oikeudessa hänellä on mahdollisuus puolustaa itseään, täällä ei. Nyt somekansan tuomio on jo toimeenpantu, kasvot ja nimi julkaistu. Järkyttävää.