JULIA POHJA löi ennestään tuntematonta miestä nyrkillä naamaan

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
itikkapossu
Nikke Knatterton

Re: JULIA POHJA löi ennestään tuntematonta miestä nyrkillä naamaan

Viesti Kirjoittaja itikkapossu »

Päähän kohdistuva lyönti eli pahoinpitelyn tunnusmerkit täyttyy ja video siitä kiistaton näyttö.

Vaikka tuota ennen olisi tapahtunut mitä niin eihän se ole oikeutus tuollaiselle lyönnille. Tosin vielä missään ei ole edes väitetty, että tuolle lyönnille olisi mitään perusteluja. Naisen päässä napsahtanut joku ja päättänyt sitten mäjäyttää. Hyvä, että on videotodiste.

Muuten voisi olla sana vastaan sanaa -vääntöä ja tuollaisen toteen näyttäminen voisi olla haastavaa: "Väitätkö todella, että seisoskelit kaikessa rauhassa katsomassa keikkaa ja sitten ihan yhtäkkiä joku satunnainen nainen alkoi kosketella sinua olkapäästä ja sen jälkeen poskeasi ja kun käännyit hän löi sinua kasvoihin? Ja väitätkö todella, että et ole ikinä aiemmin edes nähnyt kyseistä naista ja että tämä nainen ei lyönnin jälkeen sanonut mitään vaan poistui paikalta?"

Näytöt on oltava. Nyt on.
Viimeksi muokannut itikkapossu, To Heinä 24, 2025 4:43 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Siili
Scooby-Doo

Re: Nainen löi ennestään tuntematonta miestä nyrkillä naamaan - videolla miljoona katsojaa

Viesti Kirjoittaja Siili »

Salmari kirjoitti: To Heinä 24, 2025 2:53 pm
Siili kirjoitti: To Heinä 24, 2025 2:30 pm
ASierra kirjoitti: Ke Heinä 23, 2025 10:44 pm Pahoinpitelijä on JULIA POHJA.

Näköjään puolustelijoitakin löytyy, samoja jotka huutavat " mieluummin karhu metsässä kuin mies"

Outoa

0_Screenshot_20250723-223656~2.png
Eihän nämä mitään puolustele. Toinen vaan kysyin olisiko mies tehnyt jotain aikaisemmin ja sanoo kommenteissa myös että olisi kysyny saman jos roolit olisi vaihtunut.

Toinen taas on sitä mieltä että ei kannata tuomita kun ei tiedä onko jotain tapahtunut aikaisemmin ja sanoo myös että väkivalta on väärin puolin ja toisin.

Kannattaa avata ne kommentit eikä esittää väärää tietoa. Eiköhän tämäkin jonkun rikoksen tunnusmerkit täytä kun kuvien kanssa shotataan ja peitetään vaan osan kasvot.
Ovat itse kommentoineet 170.000 fb ryhmässä nimellään niin ihan turha sanoa, että ss olisi jotenkin väärin.

Minun mielestä tuo on puolustelua, jollaista ei olisi jos nainen olisi uhri. Ei puhu murhainfosta
Onhan se väärin kun esität todeksi oman mielipiteesi. Kaikki eivät tuolla ryhmässä ole ja pääse näkemään muita kommentteja.
Ihan selvästi tulee siellä ilmi etteivät puolustele uhria.
Myöskään tuolta ei saa jakaa mitään eteenpäin se nyt tosin on sivuseikka.
EmmaSofia
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja EmmaSofia »

Rckhrd kirjoitti: To Heinä 24, 2025 4:38 pm
EmmaSofia kirjoitti: To Heinä 24, 2025 4:03 pm
Rckhrd kirjoitti: To Heinä 24, 2025 3:46 pm

Miten niin ei ole? Sen kun tulee tänne ja someen kertomaan oman versionsa tapahtumista.
Koska tämä ei ole oikea paikka. Mietin miksi video alunperin julkaistu niin, että lyöjän kasvot näkyy, miksi ei blurrattu. Ymmärrän uhrin haluavan oikeutta tapahtuneelle, ymmärrän halun julkaista videon. Mutta halusiko uhri jo heti tuomion lyöjälle? Vai ajatteliko hän edes niin pitkälle asiaa kun julkaisi? Miksi ei heti tehnyt ilmoitusta poliisille?
Hohhoijaa. Miten jotenkin saa käsityksen että pahoinpitely on vähäisempi ja uhrin jakoon laittama video paljon vakavampi kun voi tulla tytölle paha mieli.
Sori, se ei ollut tarkoitus! Mutta vituttaa ankarasti tämä nimien ja taustojen kaivaminen vain koska tyttö oli idiootti.

Nyt kun tarkemmin perehdyin niin uhrin logiikan videon julkaisulle ja poliisilaitoksella käymättömyydelle ymmärrän. Sen videon olisi vaan voinut julkaista blurrattuna, kyllä tyttö siitä olisi itsensä tunnistanut muutenkin. Julkisuuteen päätyviä asioita on hankala hallita, sen tämäkin tapaus osoitti.
BillyHill
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja BillyHill »

Jos mä asettaudun hetkeksi Julia Pohjan asemaan tuohon tilanteeseen niin kyllä mä ymmärrän miksi löi. Tai miksi mun olisi tehnyt mieli lyödä. Yrität siinä nauttia tunnelmasta ja musiikista ja edessäsi on äijä joka kuvaa korkealta omaa pärstäänsä ja samalla sua ja kaikkia muita takanaan. Kohta se lärää sen videon johonkin someihinsa eikä todellakaan kysy että haittaako että laitan sut internettiin.
Tämä kaikki on tietenkin nykyaikaa jne. mutta olenpa tyytyväinen ettei mun ole tarvinnut aikanaan kärsiä samanlaisesta paskasta. Vitun kamerat ja oman lärvinsä ihailijat.
En ole samaa mieltä kuin EmmaSofia, tyttö ei ole idiootti siltä vain paloi pinna.
Täytekakku Koskinen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Täytekakku Koskinen »

BillyHill kirjoitti: To Heinä 24, 2025 4:57 pm En ole samaa mieltä kuin EmmaSofia, tyttö ei ole idiootti siltä vain paloi pinna.
Tässä nähdään kuitenkin aika selkeästi Julian tapa toimia, kun häneltä palaa pinna.
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. :D
Kuikka Koponen
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Kuikka Koponen »

BillyHill kirjoitti: To Heinä 24, 2025 4:57 pm Jos mä asettaudun hetkeksi Julia Pohjan asemaan tuohon tilanteeseen niin kyllä mä ymmärrän miksi löi. Tai miksi mun olisi tehnyt mieli lyödä. Yrität siinä nauttia tunnelmasta ja musiikista ja edessäsi on äijä joka kuvaa korkealta omaa pärstäänsä ja samalla sua ja kaikkia muita takanaan. Kohta se lärää sen videon johonkin someihinsa eikä todellakaan kysy että haittaako että laitan sut internettiin.
Tämä kaikki on tietenkin nykyaikaa jne. mutta olenpa tyytyväinen ettei mun ole tarvinnut aikanaan kärsiä samanlaisesta paskasta. Vitun kamerat ja oman lärvinsä ihailijat.
En ole samaa mieltä kuin EmmaSofia, tyttö ei ole idiootti siltä vain paloi pinna.
Kuvaaminen on lain puitteissa sallittua, niin missä?
Olisi tyttö vaan mennyt lähemmäs lavaa, jos ei nähnyt tarpeeksi hyvin.
Pari tonnia korvauksia, sakot ja rosismaksut, niin on siinä 5 tonnin kieppeillä lasku.
Make69

Viesti Kirjoittaja Make69 »

BillyHill kirjoitti: To Heinä 24, 2025 4:57 pm Jos mä asettaudun hetkeksi Julia Pohjan asemaan tuohon tilanteeseen niin kyllä mä ymmärrän miksi löi. Tai miksi mun olisi tehnyt mieli lyödä. Yrität siinä nauttia tunnelmasta ja musiikista ja edessäsi on äijä joka kuvaa korkealta omaa pärstäänsä ja samalla sua ja kaikkia muita takanaan. Kohta se lärää sen videon johonkin someihinsa eikä todellakaan kysy että haittaako että laitan sut internettiin.
Minua vituttaa ainakin seuraavat asiat (on paljon muitakin). Sitten kun kohtaamme niin ymmärrä myös minua, vitutti niin päätin puhua käsillä.

- Ruuhkat
- Hidastelijat
- Urpot
- Kassajonot
- Vessajonot
- Aamuheräämiset
- Nälkä

Vituttaa yleinen vitutus.
EmmaSofia
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja EmmaSofia »

Täytekakku Koskinen kirjoitti: To Heinä 24, 2025 5:01 pm
BillyHill kirjoitti: To Heinä 24, 2025 4:57 pm En ole samaa mieltä kuin EmmaSofia, tyttö ei ole idiootti siltä vain paloi pinna.
Tässä nähdään kuitenkin aika selkeästi Julian tapa toimia, kun häneltä palaa pinna.
Ja taisi nauraa perään 🙈
BillyHill
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja BillyHill »

Make69 kirjoitti: To Heinä 24, 2025 5:07 pm

Minua vituttaa ainakin seuraavat asiat (on paljon muitakin). Sitten kun kohtaamme niin ymmärrä myös minua, vitutti niin päätin puhua käsillä.

- Ruuhkat
- Hidastelijat
- Urpot
- Kassajonot
- Vessajonot
- Aamuheräämiset
- Nälkä

Vituttaa yleinen vitutus.
Kaikkia ylläolevien luulisi vituttavan, Urpot joskus naurattaa. Ruuhkien ja jonojen välttämiseksi mä asunkin skutsissa.
jukuripää
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja jukuripää »

EmmaSofia kirjoitti: To Heinä 24, 2025 5:09 pm
Täytekakku Koskinen kirjoitti: To Heinä 24, 2025 5:01 pm
Ja taisi nauraa perään 🙈
Niin näytti nauravan. Ehkä jossain aiemmassa kommentissa mainittu kamoissa oleminen on yksi mahdollisuus tuollaiseen käyttäytymiseen. Tai sitten on muuten vaan olo vähän epänormaali, joten tulee lyöneeksi ihmistä, jota ei tunne, ja joka ei ole mitään lyöjälle tehnyt.
Kaikki eiliset ovat menetettyjä päiviä.
qbent
Alokas

Viesti Kirjoittaja qbent »

miten ihmisiä jaksaa kiinnostaa naisen pikkunen lyönti?
lonesjucca
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja lonesjucca »

Stonedar kirjoitti: To Heinä 24, 2025 11:34 am Täällähän harvoin spekuloidaan missään threadissa, että mitähän tapahtui ennen asiaa X.
Edit: ja nimenomaan syyllistä puolustellen.
näinkö olisit tehnyt, jos mies olisi lyönyt naista yllättäen? pakkohan siinä naisessa on olla ollut jotain vikaa, kun mies löi vai..
Kuumaperuna123
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Kuumaperuna123 »

Ei tuollaisesta kenenkään pinna voi mennä niin että lyö. Olisi pyytänyt poistamaan videon tai sanonut ettei toivo että häntä kuvataan. Siirtynyt muualle. Olenko ainoa joka osaa tehdä näin?
lonesjucca
Javier Pena

Make69 kirjoitti: To Heinä 24, 2025 3:29 pm Hetkinen, venyttääkö joku nyt rajaa. "Kevyt vasemman käden lyönti" kuka sen keveyden määrittelee mitä jos kohde on sitä mieltä ettei niin kevyt ollutkaan. Tätä voisi jatkojalostaa: ammuin vain kevyesti .22 pistoolilla, ase oli vasemmassa kädessä niin eihän tässä mitään ongelmaa ole.
Olen kyllä sitä mieltä että lyöjän elämän ja teot voi selvittää, tälläiset "kevyesti lyöjät" on harvoin ensimmäistä kertaa asialla.
no, mutta näinhän se mustalaisella onkin. .22 vain laukesi ja panos oli unohtunut lintumetsältä lippaaseen ja pistooli oli tippunut naapurin rainerilta hänen taskuunsa.

mutta onhan tuolla naisella jotain mielenterveydellisiä ongelmia. yleisellä paikallahan saa muutenkin kuvata.
lonesjucca
Javier Pena

EmmaSofia kirjoitti: To Heinä 24, 2025 3:40 pm Mä en puolustele lyöjää yhtään ja uhri voisi hyvin tehdä sen rikosilmoituksen eikä vain pohtia sen tekemistä. Lyöminen ei ole koskaan hyväksyttävää.

Olen lynkkaustunnelmasta samaa mieltä. Musta nyt ihmiset täällä ja somessa toimivat väärin ja ovat jo tytölle antaneet suuremman tuomion kuin oikeus antaisi tuosta hänen lyönnistä. Oikeudessa hänellä on mahdollisuus puolustaa itseään, täällä ei. Nyt somekansan tuomio on jo toimeenpantu, kasvot ja nimi julkaistu. Järkyttävää.
pitäisikö väkivalta vaan hiljaa hyväksyä? onhan Julialla mahdollisuus tehdä tänne tunnus ja kertoa oma versionsa tapahtumista. jos siis sellaista olisi.
Vastaa Viestiin