Ei ole hepreaa, päin vastoin. Yleensä nykyisin ihan asiallista tekstiäPieni liekki kirjoitti: Su Heinä 27, 2025 10:37 pmAnneli kutsui tyttärensä puhelimeen, koska hän halusi mennä katsomaan, mikä on tilanne takkahuoneessa. Hän ei ollut varma, oliko tappaja jo poistunut sieltä. Sen takia hän on esittänyt miehelleen häketallenteella kohdassa 0:59 kuuluvan kysymyksen: "Meni, lähtikse mies jo?". Hänen miehensä myös huuteli tuskanhuutojensa lomassa puolisoaan apuun, joten Anneli koki tarvetta senkin takia selvittää, miten voisi tuossa tilanteessa miestään auttaa.MrEhtivä kirjoitti: Su Heinä 27, 2025 8:19 pm ...
Minä en ymmärrä, Anneli kutsuu tyttären puhelimeen ja samalla ei itse tee sisällä mitään järkevää, mikä auttaisi häntä ja lapsia saatikka Jukkaa.
Kun Anneli on saanut selitettyä tyttärelleen, mitä on menossa tekemään, ja tytär jää puhelimen vahdiksi, niin Anneli yrittää vieläkin selvittää, onko tappaja lähtenyt vai ei. Kuulet sen häketallenteen kohdassa 1:51, kun Anneli tiedustelee mieheltään: "Lähtikse jo?". Kohdassa 1:54 Annelille selviää, ettei tappaja ollut lähtenyt, vaan oli edelleen miehensä kimpussa. Olisiko tappaja peräti istunut tuolloin hajareisin lattialla selällään makaavan Jukan päällä?
Ovatko nämä minun tulkinnat tapahtuneesta sinulle ihan hepreaa?
Itsellä muistikuva että Anneli kysyi tyttäreltä "lähtiks se jo" kun tytär seikkaili olohuoneessa.
Pakko kuunnella taas se nauhoite, mutta ei ennen nukkumaan menoa. Menee muuten yöunet itseltä.
Ensimmäisen kerran jotenkin hullulla tavalla voi ymmärtää, kun Anneli menee katsomaan mitä "tapahtuu"
Toinen kerta oli jo hullua mennä sinne. Yhden kerran tappaja lyönyt ja seurannut Annelia sekä Anneli kuullut koko ajan kun Jukkaa tapetaan.
Olen tehnyt päätöksen, etten lue mitään kirjoja koskien Jukan murhaa.
Jokaisessa kirjassa on aina jollakin tavalla kirjoittajan oma näkemys ja motiivi kirjoittamiseen.
En halua "sotkea" omia ajatuksia niillä kirjoituksilla.
Jos murha ratkeaa joskus, "luen" ihan varmasti sitten ihan mielenkiinnosta. (naakka ja muut ehkä saavat kirjat siihen mennessä äänikirjana ulos)