kolumbo kirjoitti: Ma Kesä 30, 2025 2:44 pm
Tekijää en tunne,mutta tekijän isän pitkältä ajalta.
Siksi aikaisemmin ihmettelinkin miksi mitään mainintaa hänestä ei ole,vaikka samassa asunnossa asuu/asui.
Koulukiusattu tapaus T.H oli ja ilmeisesti aika pahastikin.
Kyllä,opiskeli Tampereella ja asui myös siellä.
T.H oli jonkinlainen "keksijä" itse keksimällään tittelillä,rakennellut pienestä saakka mitä ihmeellisimpiä asioita.
Tampereella asunnossa hänellä oli itse muoviputkista rakentamansa sänky.
Mitään huume/rikostaustaa T.H:lla ei ole,käsittääkseni jonkin asteisesta mielenvajaavaisuudesta kärsi.
Kerran olen koko perheen samaan aikaan tavannut paikallisilla markkinoilla,hiljainen ja syrjäänvetäytyvä tyyppi tekijä silloin oli.
Kiitos tiedoistasi, ei siis ollut mikään "peräkammarin poika" eikä myöskään yksinhuoltajan lapsi, kuten tällaisissa caseissa moni spekuloija tuppaa heittelemään. Ja TAAS yksi koulukiusattu!
Spekuloin, että jos tekijä ei ole uskaltanut/pystynyt itse vastustamaan koulukiusaajiaan, on hän saattanut syyttää äitiään siitä, ettei tämä ollut onnistunut suojelemaan omaa poikaansa. Oman ammattini kautta satun tietämään, että jotkut nuoret syyttävät ihan kaikesta mustavalkoisesti äitiään, koska he eivät mm. säätelemättömän vihansa takia kykene etenemään psyykkisessä kehityksessään. He kohdistavat vihansa nimenomaan äitiinsä. Toki on olemassa myös mm. sadistisia, syyllistäviä, hyväksikäyttäviä, manipuloivia jne. äitejä. En tiedä mitä tässä tapauksessa on käynyt, mutta ainakin ko.perheen poika on edennyt jo Tampereelle opiskelemaan. Omaa spekua ja mediassa tarjottua infoa.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell