Jussi Halla-Ahon kirja

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.
Make69

Jussi Halla-Ahon kirja

Viesti Kirjoittaja Make69 »

Ollaan rikosfoorumilla ja pistän ehkä yllättävän aloituksen, en tiedä kuuluuko edes tänne. Luin tuosta Halla-Ahon tulevasta kirjasta ja siinä olevasta kohdasta. Asia pisti oikeasti vihaksi, onko alla oleva teko rikos tai pitäisikö sen olla. Tekohan on ainakin niin sikamainen kuin vaan kuvitella saattaa...
Naiset ovat tehneet tätä ehkäisyn salaa pois jättämistä niin kauan kuin ehkäisy on ylipäätään ollut olemassa mutta onko se oikein ja mihin tilanteeseen se on ja tulee miehiä saattamaan. V...tu mikä rotta.

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011439393.html

Halla-ahon ollessa ehdolla perussuomalaisten puheenjohtajaksi toukokuussa vuonna 2017 tuli julkisuuteen tieto siitä, että hänellä oli ollut avioliiton ulkopuolinen suhde, josta syntyi poika vuonna 2015. Kirjassa hän sanoo, että lapsen äiti oli myöntänyt jättäneensä ehkäisyn tarkoituksella pois.

”Hänen myöhemmästä toiminnastaan ja viesteistään olen päätellyt, että hän oletti minun jättävän perheeni ja perustavan hänen kanssa uuden. Sellaiseen minulla ei tietenkään ollut mitään aikomusta”, Halla-aho kuvaa.
-Martta-
Agentti Scully

Re: Jussi Halla-Ahon kirja

Viesti Kirjoittaja -Martta- »

Niin, onhan tuo omavaltaisesti tehty. Miten voi ajatella suhteen syvenevän tuollaisen petoksen jälkeen. Nooh, kullakin aatokset.

Mulla aina herää kysymys, se miksi mies ei itse pidä huolta lisääntymiskyvystään jos ei sitä tahdo?
Kukin saa ansionsa mukaan, niin muista... sinäkin saat... Älä väitä, ettet olisi ansainnut ;)
Make69

-Martta- kirjoitti: Ke Elo 20, 2025 10:03 am Niin, onhan tuo omavaltaisesti tehty. Miten voi ajatella suhteen syvenevän tuollaisen petoksen jälkeen. Nooh, kullakin aatokset.

Mulla aina herää kysymys, se miksi mies ei itse pidä huolta lisääntymiskyvystään jos ei sitä tahdo?
Tuossahan on kyse petoksesta ja jos luit jutun niin teolla oli myös motiivi, haave perustaa uusi perhe tuollaisen teon jälkeen. Eli koko kuvio olisi rakennettu valheen varaan onneksi paska nainen epäonnistui.
BLOFELD007
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja BLOFELD007 »

Minun mielestä ei kuulu Halla-Ahon kirjat tälle foorumille
Rehelliseksi ja luotettavaksi tunnettu
Make69

BLOFELD007 kirjoitti: Ke Elo 20, 2025 10:20 am Minun mielestä ei kuulu Halla-Ahon kirjat tälle foorumille
Joo, oikeassa varmaan olet siksi laitoin aloitukseen pohdinnan kuuluuko tänne. Ylläpito voi poistaa jos näin näkee.
Stonedar
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Stonedar »

Jos mielii politiikan huipulle, ja on joka asiassa täysin looginen ja rationaalinen, niin kannattaa kyllä miettiä salasuhteita vähän tarkemmin.
ajanpatina
Javier Pena
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ajanpatina »

-Martta- kirjoitti: Ke Elo 20, 2025 10:03 am
Hyvä kysymys, mihin voidaan esittää useitakin vastauksia. Yksi niistä on on vanha sananparsikin, "Kun kulli seisoo, niin seisoo järkikin". :twisted:
Toisaalta, ihminen luottaa toisen ihmisen sanaan ja monesti luottaminen tuottaa pettymyksen, kuten tässäkin tapauksessa kävi. :idea: :shock:
Kaikella on aikansa.
ajanpatina
Javier Pena
Viesti:

Make69 kirjoitti: Ke Elo 20, 2025 10:29 am
BLOFELD007 kirjoitti: Ke Elo 20, 2025 10:20 am Minun mielestä ei kuulu Halla-Ahon kirjat tälle foorumille
Joo, oikeassa varmaan olet siksi laitoin aloitukseen pohdinnan kuuluuko tänne. Ylläpito voi poistaa jos näin näkee.
Kyllä ne Murhainfoon kuuluvat, mutta lähinnä "Vapaa keskustelu" osioon. :idea:
Kaikella on aikansa.
Veijo Neste
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Veijo Neste »

Nainen halusi lapselleen hyvät geenit.
Paikalla
aivoriihi
David Starsky

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Jussi Halla-aholta tyly arvio Sanna Marinista

Eduskunnan puhemies, perussuomalaisten ex-puheenjohtaja Jussi Halla-aho esittää elämäkerrassaan tylyn arvion ex-pääministeri Sanna Marinista (sd).

– Hän vaikutti ikääntyneeltä teinitytöltä, joka oli viettänyt liikaa aikaa feministikuplassa eikä ollut tottunut siihen, että hänelle sanotaan vastaan.

– Hän kiukutteli, tiuski ja käyttäytyi huonosti niin omia kuin vieraita kohtaan. Kyky itsekritiikkiin oli hyvin heikko, ja kaikki ulkoa tullut kritiikki oli hänen mielestään naisvihaa, Halla-aho moittii kirjassa.
----
Koko juttu: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html
-----

Jussi puhuu asiaa.
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Vlad
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Vlad »

Ei ilmeisesti ole rikos nykyisen lain mukaan, mutta pitäisi kyllä olla.
Jännästi kondomin käyttämättä jättäminen ilman lupaa, tai sen pois ottaminen kesken yhdynnän, on rikos ja sitä perustellaan paitsi sukupuolitaudeilla, myös raskauden mahdollisuudella.
Nainen voi kuitenkin ihan huoletta kusettaa ehkäisystä, eikä siitä seuraa rangaistusta, paitsi tietysti miehelle, joka joutuu koko lystin maksamaan.
Villeri
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Villeri »

Kyllähän murha.infon määrittelyissä puhutaan rikosten lisäksi myös politiikasta. Eli sikäli kuuluu tänne, ja vieläpä ajankohtaista-osioon, koska asia on ajankohtainen. Ylläpito sitten siirtelee, jos on siirrelläkseen.

Mutta kyllähän tuollainen raskaus, joka pohjautuu salassa pois jätettyyn ehkäisyyn, pitäisi rikoslaista löytyä. Siinä saavutetaan valehtelulla merkittävää taloudellista etua. Niitäkin tapauksia löytyy, joissa ei ole todellakaan haluttu isää tai puolisoa vaan siittäjä ja lapsilisien maksaja.

On toki sellainenkin vaihtoehto, että kortonki pannaan aina. Kykenevätpä jotkut miehet myös uskollisuuteen omaa puolisoa kohtaan!
Siehän_Sherlokki_oot
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Siehän_Sherlokki_oot »

Tapahtunut rikos: aviorikos. Kannattiko Jussin huorata?
Stonedar
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Stonedar »

ajanpatina kirjoitti: Ke Elo 20, 2025 1:14 pm
Toisaalta, ihminen luottaa toisen ihmisen sanaan ja monesti luottaminen tuottaa pettymyksen, kuten tässäkin tapauksessa kävi. :idea: :shock:
Saattoipa Halla-ahon vaimokin näin ajatella.
ajanpatina
Javier Pena
Viesti:

Stonedar kirjoitti: Ke Elo 20, 2025 2:06 pm
ajanpatina kirjoitti: Ke Elo 20, 2025 1:14 pm
Saattoipa Halla-ahon vaimokin näin ajatella.
Aivan varmasti. :roll:
Mutta menevillä miehillä näitä kiusauksia riittää, jos myös naisilla yhtä lailla.
Kuten eräs mamma totesi kahdesta tyttärestään hyvin kroisisti,,,
-"Ennemmin paimentaa kapallisen täitä, kuin menevän vitun..., saati, kun hänellä on niitä parikin paimennettavaa!"
:mrgreen:
Kaikella on aikansa.
Vastaa Viestiin