Jussi Halla-Ahon kirja
-
Make69
Jussi Halla-Ahon kirja
Ollaan rikosfoorumilla ja pistän ehkä yllättävän aloituksen, en tiedä kuuluuko edes tänne. Luin tuosta Halla-Ahon tulevasta kirjasta ja siinä olevasta kohdasta. Asia pisti oikeasti vihaksi, onko alla oleva teko rikos tai pitäisikö sen olla. Tekohan on ainakin niin sikamainen kuin vaan kuvitella saattaa...
Naiset ovat tehneet tätä ehkäisyn salaa pois jättämistä niin kauan kuin ehkäisy on ylipäätään ollut olemassa mutta onko se oikein ja mihin tilanteeseen se on ja tulee miehiä saattamaan. V...tu mikä rotta.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011439393.html
Halla-ahon ollessa ehdolla perussuomalaisten puheenjohtajaksi toukokuussa vuonna 2017 tuli julkisuuteen tieto siitä, että hänellä oli ollut avioliiton ulkopuolinen suhde, josta syntyi poika vuonna 2015. Kirjassa hän sanoo, että lapsen äiti oli myöntänyt jättäneensä ehkäisyn tarkoituksella pois.
”Hänen myöhemmästä toiminnastaan ja viesteistään olen päätellyt, että hän oletti minun jättävän perheeni ja perustavan hänen kanssa uuden. Sellaiseen minulla ei tietenkään ollut mitään aikomusta”, Halla-aho kuvaa.
Naiset ovat tehneet tätä ehkäisyn salaa pois jättämistä niin kauan kuin ehkäisy on ylipäätään ollut olemassa mutta onko se oikein ja mihin tilanteeseen se on ja tulee miehiä saattamaan. V...tu mikä rotta.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011439393.html
Halla-ahon ollessa ehdolla perussuomalaisten puheenjohtajaksi toukokuussa vuonna 2017 tuli julkisuuteen tieto siitä, että hänellä oli ollut avioliiton ulkopuolinen suhde, josta syntyi poika vuonna 2015. Kirjassa hän sanoo, että lapsen äiti oli myöntänyt jättäneensä ehkäisyn tarkoituksella pois.
”Hänen myöhemmästä toiminnastaan ja viesteistään olen päätellyt, että hän oletti minun jättävän perheeni ja perustavan hänen kanssa uuden. Sellaiseen minulla ei tietenkään ollut mitään aikomusta”, Halla-aho kuvaa.
Re: Jussi Halla-Ahon kirja
Niin, onhan tuo omavaltaisesti tehty. Miten voi ajatella suhteen syvenevän tuollaisen petoksen jälkeen. Nooh, kullakin aatokset.
Mulla aina herää kysymys, se miksi mies ei itse pidä huolta lisääntymiskyvystään jos ei sitä tahdo?
Mulla aina herää kysymys, se miksi mies ei itse pidä huolta lisääntymiskyvystään jos ei sitä tahdo?
Kukin saa ansionsa mukaan, niin muista... sinäkin saat... Älä väitä, ettet olisi ansainnut 
-
Make69
Tuossahan on kyse petoksesta ja jos luit jutun niin teolla oli myös motiivi, haave perustaa uusi perhe tuollaisen teon jälkeen. Eli koko kuvio olisi rakennettu valheen varaan onneksi paska nainen epäonnistui.-Martta- kirjoitti: Ke Elo 20, 2025 10:03 am Niin, onhan tuo omavaltaisesti tehty. Miten voi ajatella suhteen syvenevän tuollaisen petoksen jälkeen. Nooh, kullakin aatokset.
-
BLOFELD007
- Harjunpää
Minun mielestä ei kuulu Halla-Ahon kirjat tälle foorumille
Rehelliseksi ja luotettavaksi tunnettu
-
Make69
Joo, oikeassa varmaan olet siksi laitoin aloitukseen pohdinnan kuuluuko tänne. Ylläpito voi poistaa jos näin näkee.BLOFELD007 kirjoitti: Ke Elo 20, 2025 10:20 am Minun mielestä ei kuulu Halla-Ahon kirjat tälle foorumille
Jos mielii politiikan huipulle, ja on joka asiassa täysin looginen ja rationaalinen, niin kannattaa kyllä miettiä salasuhteita vähän tarkemmin.
- ajanpatina
- Javier Pena
- Viesti:
Hyvä kysymys, mihin voidaan esittää useitakin vastauksia. Yksi niistä on on vanha sananparsikin, "Kun kulli seisoo, niin seisoo järkikin".-Martta- kirjoitti: Ke Elo 20, 2025 10:03 am
Toisaalta, ihminen luottaa toisen ihmisen sanaan ja monesti luottaminen tuottaa pettymyksen, kuten tässäkin tapauksessa kävi.
Kaikella on aikansa.
- ajanpatina
- Javier Pena
- Viesti:
Kyllä ne Murhainfoon kuuluvat, mutta lähinnä "Vapaa keskustelu" osioon.Make69 kirjoitti: Ke Elo 20, 2025 10:29 amJoo, oikeassa varmaan olet siksi laitoin aloitukseen pohdinnan kuuluuko tänne. Ylläpito voi poistaa jos näin näkee.BLOFELD007 kirjoitti: Ke Elo 20, 2025 10:20 am Minun mielestä ei kuulu Halla-Ahon kirjat tälle foorumille
Kaikella on aikansa.
-
Veijo Neste
- Olivia Benson
Nainen halusi lapselleen hyvät geenit.
Jussi Halla-aholta tyly arvio Sanna Marinista
Eduskunnan puhemies, perussuomalaisten ex-puheenjohtaja Jussi Halla-aho esittää elämäkerrassaan tylyn arvion ex-pääministeri Sanna Marinista (sd).
– Hän vaikutti ikääntyneeltä teinitytöltä, joka oli viettänyt liikaa aikaa feministikuplassa eikä ollut tottunut siihen, että hänelle sanotaan vastaan.
– Hän kiukutteli, tiuski ja käyttäytyi huonosti niin omia kuin vieraita kohtaan. Kyky itsekritiikkiin oli hyvin heikko, ja kaikki ulkoa tullut kritiikki oli hänen mielestään naisvihaa, Halla-aho moittii kirjassa.
----
Koko juttu: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html
-----
Jussi puhuu asiaa.
Eduskunnan puhemies, perussuomalaisten ex-puheenjohtaja Jussi Halla-aho esittää elämäkerrassaan tylyn arvion ex-pääministeri Sanna Marinista (sd).
– Hän vaikutti ikääntyneeltä teinitytöltä, joka oli viettänyt liikaa aikaa feministikuplassa eikä ollut tottunut siihen, että hänelle sanotaan vastaan.
– Hän kiukutteli, tiuski ja käyttäytyi huonosti niin omia kuin vieraita kohtaan. Kyky itsekritiikkiin oli hyvin heikko, ja kaikki ulkoa tullut kritiikki oli hänen mielestään naisvihaa, Halla-aho moittii kirjassa.
----
Koko juttu: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html
-----
Jussi puhuu asiaa.
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Pamela Anderson
Ei ilmeisesti ole rikos nykyisen lain mukaan, mutta pitäisi kyllä olla.
Jännästi kondomin käyttämättä jättäminen ilman lupaa, tai sen pois ottaminen kesken yhdynnän, on rikos ja sitä perustellaan paitsi sukupuolitaudeilla, myös raskauden mahdollisuudella.
Nainen voi kuitenkin ihan huoletta kusettaa ehkäisystä, eikä siitä seuraa rangaistusta, paitsi tietysti miehelle, joka joutuu koko lystin maksamaan.
Jännästi kondomin käyttämättä jättäminen ilman lupaa, tai sen pois ottaminen kesken yhdynnän, on rikos ja sitä perustellaan paitsi sukupuolitaudeilla, myös raskauden mahdollisuudella.
Nainen voi kuitenkin ihan huoletta kusettaa ehkäisystä, eikä siitä seuraa rangaistusta, paitsi tietysti miehelle, joka joutuu koko lystin maksamaan.
Kyllähän murha.infon määrittelyissä puhutaan rikosten lisäksi myös politiikasta. Eli sikäli kuuluu tänne, ja vieläpä ajankohtaista-osioon, koska asia on ajankohtainen. Ylläpito sitten siirtelee, jos on siirrelläkseen.
Mutta kyllähän tuollainen raskaus, joka pohjautuu salassa pois jätettyyn ehkäisyyn, pitäisi rikoslaista löytyä. Siinä saavutetaan valehtelulla merkittävää taloudellista etua. Niitäkin tapauksia löytyy, joissa ei ole todellakaan haluttu isää tai puolisoa vaan siittäjä ja lapsilisien maksaja.
On toki sellainenkin vaihtoehto, että kortonki pannaan aina. Kykenevätpä jotkut miehet myös uskollisuuteen omaa puolisoa kohtaan!
Mutta kyllähän tuollainen raskaus, joka pohjautuu salassa pois jätettyyn ehkäisyyn, pitäisi rikoslaista löytyä. Siinä saavutetaan valehtelulla merkittävää taloudellista etua. Niitäkin tapauksia löytyy, joissa ei ole todellakaan haluttu isää tai puolisoa vaan siittäjä ja lapsilisien maksaja.
On toki sellainenkin vaihtoehto, että kortonki pannaan aina. Kykenevätpä jotkut miehet myös uskollisuuteen omaa puolisoa kohtaan!
-
Siehän_Sherlokki_oot
- Scooby-Doo
Tapahtunut rikos: aviorikos. Kannattiko Jussin huorata?
Saattoipa Halla-ahon vaimokin näin ajatella.ajanpatina kirjoitti: Ke Elo 20, 2025 1:14 pm
Toisaalta, ihminen luottaa toisen ihmisen sanaan ja monesti luottaminen tuottaa pettymyksen, kuten tässäkin tapauksessa kävi.![]()
![]()
- ajanpatina
- Javier Pena
- Viesti:
Aivan varmasti.Stonedar kirjoitti: Ke Elo 20, 2025 2:06 pmSaattoipa Halla-ahon vaimokin näin ajatella.ajanpatina kirjoitti: Ke Elo 20, 2025 1:14 pm
Toisaalta, ihminen luottaa toisen ihmisen sanaan ja monesti luottaminen tuottaa pettymyksen, kuten tässäkin tapauksessa kävi.![]()
![]()
Mutta menevillä miehillä näitä kiusauksia riittää, jos myös naisilla yhtä lailla.
Kuten eräs mamma totesi kahdesta tyttärestään hyvin kroisisti,,,
-"Ennemmin paimentaa kapallisen täitä, kuin menevän vitun..., saati, kun hänellä on niitä parikin paimennettavaa!"
Kaikella on aikansa.