en oo koskaan väittänyt olevani hyvis ja just tänään toisessa ketjussa kerroin olleeni jo 16 vuotiaana vankilassa.luulitko tekeväsi isonkin paljastuksenfojasol kirjoitti: La Elo 30, 2025 3:28 amSä oot itse väkivaltaisesti ryöstellyt porukkaa Helsingin kaduilla "punk vuosinsi" vuosikymmeniä. Mikä vitun hyvis sä olet olevinasi? Ylläpito vois poistaa tämän väkivaltaa lietsovan paskan täältäkin.Kumisilmä kirjoitti: Pe Elo 29, 2025 11:59 pmsain pysyvät bannit sinne ku ihmettelin miks ovat sallinu pää kii laulajan ahdistella 10 vuotta naisia.
mä luulin et tää kumisilmä ketju on just semmonen missä voin vapaasti lässyttää paskaa.
![]()
Kumisilmä
Re: Kumisilmä
Antifa Free Palestina
poistin pitkän tilityksen ku mania vaihe alkaa laantumaan.ei voi dokaa ku maksa paskana kiitos 33 vuotta sitä syöneen edelleen aktiivisen c-hepatiitin.pitäis yli 30 labra lähetettä hoitaa ens viikolla ni pääsisin hus paskasta eroon ja vinkki vantaa ottais vastuun mun hoidosta mt-ongelmien ja just hepatiitin kohdalla.sais ekaa kertaa normi ihmisen kohtelua terveydenhuollossa mikä pistää miettimään et vittu jos vielä kerran yrittäis hoitaa ittensä kuosiin.
Antifa Free Palestina
Pekka Kemppainen yks mun ekoista uhreista vein siltä pullon sorbusta ni teki rikosilmon ja isot jutut aikansa punk lehtiin.
kuvassa minä minuutti ennen rikoksen tekohetkeä katson epäuskoisena kuinka Kemppaisen ryhmä kaataa korin soppaa citykäytävän suihkulähteeseen ja vuosi oli 86.

kuvassa minä minuutti ennen rikoksen tekohetkeä katson epäuskoisena kuinka Kemppaisen ryhmä kaataa korin soppaa citykäytävän suihkulähteeseen ja vuosi oli 86.

Antifa Free Palestina
Porkkanamehu on hyväksi maksalle ja kasvikset yleisesti. Hedelmiä kannattaa välttää ja lihaa. Otat kevyen asenteen ja hoidat itsesi kuntoon ilman turhaa stressaamista, mikä vain rasittaa elimistöä. Oletko kokeillut koskaan itse kasvattaa efedraa ja jalostaa sitä lääkkeeksi? Se voisi olla harrastuksenakin kiva.Kumisilmä kirjoitti: La Elo 30, 2025 3:51 ampoistin pitkän tilityksen ku mania vaihe alkaa laantumaan.ei voi dokaa ku maksa paskana kiitos 33 vuotta sitä syöneen edelleen aktiivisen c-hepatiitin.pitäis yli 30 labra lähetettä hoitaa ens viikolla ni pääsisin hus paskasta eroon ja vinkki vantaa ottais vastuun mun hoidosta mt-ongelmien ja just hepatiitin kohdalla.sais ekaa kertaa normi ihmisen kohtelua terveydenhuollossa mikä pistää miettimään et vittu jos vielä kerran yrittäis hoitaa ittensä kuosiin.
Kuka on sinun naispuoleinen lempinatsisi?
Itsellä Annikki Kariniemi. Teen tässä joku päivä nyt syksyllä omenapiirakkaa. Voisin ottaa sitä mukaan ja termariin kahvia niin voitaisiin käydä siellä Ursinin kalliolla kahvittelemassa. Poltetaan kunnon cbd-bongisavut ja sitten kannabishuumeesta raivoissamme hakataan kimpassa joku kasslerniskainen kaljupäänatsipoliisi. Laitan vaseliinilla kiillotetut konjakin väriset bootsit jalkoihin niin on mukavampi antaa jehovan todistaja -bootsinkärkipotkuja kohti konstaapelin tuuheita viiksiä. Saa samalla viiksivahaa niin on tyylikkäämpänä leukakirgian osastolla.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Kyllä se on itse 3 valtakunnan kuningatar Eva Braun kotimaisista sit Tiina Wiik mietin jo lähes tosissani et skodaan sen Junes Lokalta itteleni vaimoksRL11/6 kirjoitti: La Elo 30, 2025 4:12 amPorkkanamehu on hyväksi maksalle ja kasvikset yleisesti. Hedelmiä kannattaa välttää ja lihaa. Otat kevyen asenteen ja hoidat itsesi kuntoon ilman turhaa stressaamista, mikä vain rasittaa elimistöä. Oletko kokeillut koskaan itse kasvattaa efedraa ja jalostaa sitä lääkkeeksi? Se voisi olla harrastuksenakin kiva.Kumisilmä kirjoitti: La Elo 30, 2025 3:51 ampoistin pitkän tilityksen ku mania vaihe alkaa laantumaan.ei voi dokaa ku maksa paskana kiitos 33 vuotta sitä syöneen edelleen aktiivisen c-hepatiitin.pitäis yli 30 labra lähetettä hoitaa ens viikolla ni pääsisin hus paskasta eroon ja vinkki vantaa ottais vastuun mun hoidosta mt-ongelmien ja just hepatiitin kohdalla.sais ekaa kertaa normi ihmisen kohtelua terveydenhuollossa mikä pistää miettimään et vittu jos vielä kerran yrittäis hoitaa ittensä kuosiin.RL11/6 kirjoitti: La Elo 30, 2025 3:29 am
Mitä tällä tarkoitat?
Milloin lähdetään Iiro Viinasen kanssa dokaamaan porkkanamehulla lantrattua Leijonaviinaa?
Itsellä Annikki Kariniemi. Teen tässä joku päivä nyt syksyllä omenapiirakkaa. Voisin ottaa sitä mukaan ja termariin kahvia niin voitaisiin käydä siellä Ursinin kalliolla kahvittelemassa. Poltetaan kunnon cbd-bongisavut ja sitten kannabishuumeesta raivoissamme hakataan kimpassa joku kasslerniskainen kaljupäänatsipoliisi. Laitan vaseliinilla kiillotetut konjakin väriset bootsit jalkoihin niin on mukavampi antaa jehovan todistaja -bootsinkärkipotkuja kohti konstaapelin tuuheita viiksiä. Saa samalla viiksivahaa niin on tyylikkäämpänä leukakirgian osastolla.
lähteekö googlaamatta kenen kirja kyseessä.
mulla kirjailijan tuotannosta noin 60 teosta hyllyssä.
"3 valtakunnan kuningatar "
Antifa Free Palestina
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
Ei helvata...!?Kumisilmä kirjoitti: La Elo 30, 2025 3:56 am ...
kuvassa minä minuutti ennen rikoksen tekohetkeä ...ja vuosi oli 86.
![]()
Ensin katsoin että mitä aktuaalista vittua, että Tinohan se siinä, mutta ethän sä Tino voi olla, kun Tino kuoli jo vuosia sitten.
X X X X X
tino oli mun frendi unicef laulaja joka kävi saksassa pieksee natseja.jontsan kanssa vedettiin kalliossa ympyrää ja viinaa.Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: La Elo 30, 2025 11:17 amEi helvata...!?Kumisilmä kirjoitti: La Elo 30, 2025 3:56 am ...
kuvassa minä minuutti ennen rikoksen tekohetkeä ...ja vuosi oli 86.
![]()
Ensin katsoin että mitä aktuaalista vittua, että Tinohan se siinä, mutta ethän sä Tino voi olla, kun Tino kuoli jo vuosia sitten.![]()
tinolla oli luonnetta ja karismaa enempi ku kellään muulla ja käkimassaa on mun kaikkien aikojen top biisit listalla ykkönen.

Antifa Free Palestina
En nyt ole aivan varma, mutta kauppalistaan sujahti aiheeseen liittyen kuningatar jäätelöpaketti. Veikkaan Jari Tervoa, jonka kirjallinen tuotanto on sangen sysimustaa apteekin salmiakkia sekoitettuna natsismin harmaaseen neuvostosukellusveneupseerin villaiseen kansitakkiin. Luulin kerran töölöläisbaarissa, että Tervo puukotti minua seläntakaa munuaisiin, mutta joku juoppoämmä olikin vain kaatanut ostamastaan sangriakannusta puolet lattialle. Tervo on muutenkin enemmän hirvikiväärimiehiä, eikä puukkoukkoja. Sopivalla säällä kun ei ole krapulaa, pystyy usvan lävitse ampumaan ikkunastaan rikkaan turkkiin pukeutuneen kaappijuopporouvan kilometristä suojatielle. Töölö on maanpinnallisesti jotenkin liian tylsä alue narkkareineen, että en oikein ymmärrä koko paikkaa. Maan alla menee sitten tunnelia ja käytävää, joita pitkin pääsee ihan presidentin linnaan ja valtioneuvoston linnaan. Ei kuitenkaan ihan oikeaan linnaan, eli Sörkkaan, jossa sarjakuristajakuningatar makoilee italiaksi muita manaten. Helsingistä puuttuu kokonaan ihan oikea linna niin kuin Turussa on Turun linna. Siinä olisikin hyvä projekti kodittomille paskiaisille. Yksi natsimuijahan rakensi jonkinlaisen kivilinnan aikoinaan Pasilaan. Keskiaika palaa vielä takaisin, kun ydinsota on saatu käytyä. Odotan sitä aikaa innolla haarniskaani kiillottaen, omaa tappolistaani täydentäen sulkakynällä mustetta levittäen. Pitääkin lisätä kauppalistaan kynttilöitä ydinsodanajan varastoon. Sodan jälkeenhän niitä voi valmistaa talista, jota on paljon ihmisen ruumiissa.Kumisilmä kirjoitti: La Elo 30, 2025 4:31 amKyllä se on itse 3 valtakunnan kuningatar Eva Braun kotimaisista sit Tiina Wiik mietin jo lähes tosissani et skodaan sen Junes Lokalta itteleni vaimoksRL11/6 kirjoitti: La Elo 30, 2025 4:12 amPorkkanamehu on hyväksi maksalle ja kasvikset yleisesti. Hedelmiä kannattaa välttää ja lihaa. Otat kevyen asenteen ja hoidat itsesi kuntoon ilman turhaa stressaamista, mikä vain rasittaa elimistöä. Oletko kokeillut koskaan itse kasvattaa efedraa ja jalostaa sitä lääkkeeksi? Se voisi olla harrastuksenakin kiva.Kumisilmä kirjoitti: La Elo 30, 2025 3:51 am
poistin pitkän tilityksen ku mania vaihe alkaa laantumaan.ei voi dokaa ku maksa paskana kiitos 33 vuotta sitä syöneen edelleen aktiivisen c-hepatiitin.pitäis yli 30 labra lähetettä hoitaa ens viikolla ni pääsisin hus paskasta eroon ja vinkki vantaa ottais vastuun mun hoidosta mt-ongelmien ja just hepatiitin kohdalla.sais ekaa kertaa normi ihmisen kohtelua terveydenhuollossa mikä pistää miettimään et vittu jos vielä kerran yrittäis hoitaa ittensä kuosiin.
Itsellä Annikki Kariniemi. Teen tässä joku päivä nyt syksyllä omenapiirakkaa. Voisin ottaa sitä mukaan ja termariin kahvia niin voitaisiin käydä siellä Ursinin kalliolla kahvittelemassa. Poltetaan kunnon cbd-bongisavut ja sitten kannabishuumeesta raivoissamme hakataan kimpassa joku kasslerniskainen kaljupäänatsipoliisi. Laitan vaseliinilla kiillotetut konjakin väriset bootsit jalkoihin niin on mukavampi antaa jehovan todistaja -bootsinkärkipotkuja kohti konstaapelin tuuheita viiksiä. Saa samalla viiksivahaa niin on tyylikkäämpänä leukakirgian osastolla.![]()
![]()
kaslerniska hyi vittu
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Mauri Sariola ton kirjan julkaisun jälkeen aikansa kriitikot leimasi sen natsiks tai natsi mieliseksi.ei kelvannu Maurin tuotanto hesarin kulttuuri toimittajille.RL11/6 kirjoitti: La Elo 30, 2025 12:29 pmEn nyt ole aivan varma, mutta kauppalistaan sujahti aiheeseen liittyen kuningatar jäätelöpaketti. Veikkaan Jari Tervoa, jonka kirjallinen tuotanto on sangen sysimustaa apteekin salmiakkia sekoitettuna natsismin harmaaseen neuvostosukellusveneupseerin villaiseen kansitakkiin. Luulin kerran töölöläisbaarissa, että Tervo puukotti minua seläntakaa munuaisiin, mutta joku juoppoämmä olikin vain kaatanut ostamastaan sangriakannusta puolet lattialle. Tervo on muutenkin enemmän hirvikiväärimiehiä, eikä puukkoukkoja. Sopivalla säällä kun ei ole krapulaa, pystyy usvan lävitse ampumaan ikkunastaan rikkaan turkkiin pukeutuneen kaappijuopporouvan kilometristä suojatielle. Töölö on maanpinnallisesti jotenkin liian tylsä alue narkkareineen, että en oikein ymmärrä koko paikkaa. Maan alla menee sitten tunnelia ja käytävää, joita pitkin pääsee ihan presidentin linnaan ja valtioneuvoston linnaan. Ei kuitenkaan ihan oikeaan linnaan, eli Sörkkaan, jossa sarjakuristajakuningatar makoilee italiaksi muita manaten. Helsingistä puuttuu kokonaan ihan oikea linna niin kuin Turussa on Turun linna. Siinä olisikin hyvä projekti kodittomille paskiaisille. Yksi natsimuijahan rakensi jonkinlaisen kivilinnan aikoinaan Pasilaan. Keskiaika palaa vielä takaisin, kun ydinsota on saatu käytyä. Odotan sitä aikaa innolla haarniskaani kiillottaen, omaa tappolistaani täydentäen sulkakynällä mustetta levittäen. Pitääkin lisätä kauppalistaan kynttilöitä ydinsodanajan varastoon. Sodan jälkeenhän niitä voi valmistaa talista, jota on paljon ihmisen ruumiissa.Kumisilmä kirjoitti: La Elo 30, 2025 4:31 amKyllä se on itse 3 valtakunnan kuningatar Eva Braun kotimaisista sit Tiina Wiik mietin jo lähes tosissani et skodaan sen Junes Lokalta itteleni vaimoksRL11/6 kirjoitti: La Elo 30, 2025 4:12 am
Porkkanamehu on hyväksi maksalle ja kasvikset yleisesti. Hedelmiä kannattaa välttää ja lihaa. Otat kevyen asenteen ja hoidat itsesi kuntoon ilman turhaa stressaamista, mikä vain rasittaa elimistöä. Oletko kokeillut koskaan itse kasvattaa efedraa ja jalostaa sitä lääkkeeksi? Se voisi olla harrastuksenakin kiva.
Itsellä Annikki Kariniemi. Teen tässä joku päivä nyt syksyllä omenapiirakkaa. Voisin ottaa sitä mukaan ja termariin kahvia niin voitaisiin käydä siellä Ursinin kalliolla kahvittelemassa. Poltetaan kunnon cbd-bongisavut ja sitten kannabishuumeesta raivoissamme hakataan kimpassa joku kasslerniskainen kaljupäänatsipoliisi. Laitan vaseliinilla kiillotetut konjakin väriset bootsit jalkoihin niin on mukavampi antaa jehovan todistaja -bootsinkärkipotkuja kohti konstaapelin tuuheita viiksiä. Saa samalla viiksivahaa niin on tyylikkäämpänä leukakirgian osastolla.![]()
![]()
kaslerniska hyi vittu
Antifa Free Palestina
Tähän kahvitteluun lähitisin mukaan.RL11/6 kirjoitti: La Elo 30, 2025 4:12 amPorkkanamehu on hyväksi maksalle ja kasvikset yleisesti. Hedelmiä kannattaa välttää ja lihaa. Otat kevyen asenteen ja hoidat itsesi kuntoon ilman turhaa stressaamista, mikä vain rasittaa elimistöä. Oletko kokeillut koskaan itse kasvattaa efedraa ja jalostaa sitä lääkkeeksi? Se voisi olla harrastuksenakin kiva.Kumisilmä kirjoitti: La Elo 30, 2025 3:51 ampoistin pitkän tilityksen ku mania vaihe alkaa laantumaan.ei voi dokaa ku maksa paskana kiitos 33 vuotta sitä syöneen edelleen aktiivisen c-hepatiitin.pitäis yli 30 labra lähetettä hoitaa ens viikolla ni pääsisin hus paskasta eroon ja vinkki vantaa ottais vastuun mun hoidosta mt-ongelmien ja just hepatiitin kohdalla.sais ekaa kertaa normi ihmisen kohtelua terveydenhuollossa mikä pistää miettimään et vittu jos vielä kerran yrittäis hoitaa ittensä kuosiin.RL11/6 kirjoitti: La Elo 30, 2025 3:29 am
Mitä tällä tarkoitat?
Milloin lähdetään Iiro Viinasen kanssa dokaamaan porkkanamehulla lantrattua Leijonaviinaa?
Pari Kaisaniemen puiston nekrufrendiä on tulossa myös mukaan, joten täytyykin tehdä pari pellillistä omppupiirakkaa. Onko sinulla millainen kenkävalikoima? Nyt syksy mahdollistaa jo valjasrasvalla käsitellyiden hieman raskaampien nahkakenkien käytön. Katselin tuossa netistä aikani kuluksi Caterpillerin hunajanvärisiä nilkkureita. Löysin käytettyinä edulliset, mutta on väärää kokoa:Knobster kirjoitti: La Elo 30, 2025 1:31 pmTähän kahvitteluun lähitisin mukaan.RL11/6 kirjoitti: La Elo 30, 2025 4:12 amPorkkanamehu on hyväksi maksalle ja kasvikset yleisesti. Hedelmiä kannattaa välttää ja lihaa. Otat kevyen asenteen ja hoidat itsesi kuntoon ilman turhaa stressaamista, mikä vain rasittaa elimistöä. Oletko kokeillut koskaan itse kasvattaa efedraa ja jalostaa sitä lääkkeeksi? Se voisi olla harrastuksenakin kiva.Kumisilmä kirjoitti: La Elo 30, 2025 3:51 am
https://www.sellpy.fi/item/0b9JmvexZl?u ... uTEALw_wcB
Potkimisessa, kuten kävelyssä tärkeintä on oikeanlaiset, eli mukavat kengät. Tekniikan oppii tekemällä esim. Mummoja potkimalla. Toisaalta taas Martoilla on hyviä ruokareseptejä. Katuväkivalta on kuitenkin osa suomalaista kansanperinnettä ja harvemmin siinä henki lähtee. -93 -vuoden alkuperäinen salmiakkikossuvariaatio saisi tulla takaisin viinakauppojen hyllyille 40%:sena, jotta ei tarvitsisi itse sitä sekoitella. Toisaalta taas Alkon edulliset marjaviinit on kuin suorastaan suunnattu mummojen potkimisjuomaksi. Onneksi kohta on joulu ja saa glögiä. Pitääkin tänä jouluna kokeilla Mercadona marketin talouspirtua piristämään jouluglögin luomaa perheväkivaltatunnelmaa.
-
vastarannansääski
- Neuvoja-Jack
Kumisilmä, Knobster ja RL. Siinäpä mahtava kolmikko. Näillä voimilla Suomi nousuun!
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Kirjoititko tämänkin viestin lakisääteisellä tauolla kesken työvuoron?
Mitä te dorkat dorkailette?
Lakisääteiset tauot ovat vain matalapalkka-aloilla. Tämä itse asiassa kertookin sinusta, että et edes tiennyt asiaa, mikä ei yhtään yllättänyt. Olet hyvä esimerkki siitä, mihin se johtaa kun maaseudun tuulipukukansa lisääntyy.Ross Sullivan kirjoitti: La Elo 30, 2025 5:15 pmKirjoititko tämänkin viestin lakisääteisellä tauolla kesken työvuoron?