Onko tää sellasta argumentointia, mitä opitaan huippuyliopistossa? Huomaatko miten jätit alkuperäisen kommentin huomioimatta ja nostit asiayhteydestään irrotettuna pelkän vastaukseni tähän? Mä oon vaan kotimaisessa yliopistossa opiskellut, niin voi olla että olen liian yksinkertainen ymmärtämään tämän tekniikan nyanssejaSusku London kirjoitti: Ke Syys 24, 2025 10:38 pmSe ei tee hänestä automaattisesti murhaajaa. Tuollaisen järjenjuoksun mukaan olisi parempi paeta paikalta, tai piilottaa ruumis, jos itse joutuisi todistamaan murhaa. Tietäen, että kelvoton poliisi vyöryttää syyn sinun niskaan, koska olit paikalla.Neonataali kirjoitti: Ke Syys 24, 2025 10:20 pm↑
Anneli on ainut aikuinen ihminen joka on 100% varmasti ollut paikalla, kun Jukka on murhattu. Ei sillä ole mitään tekemistä ulkonäön tai pituuden kanssa.
Tosiaan, muille ”tavan toppahousuille” referenssiksi: kommentti on lyhyt ja ytimekäs vastaus pitkään ja tunteikkaaseen pohdiskeluun siitä, miksi Anneli ärsyttää joitain niin paljon, että häntä on epäilty murhaajaksi. Kommenttiin, jossa esitetään mahdolliseksi syyksi mm. Annelin ulkonäköä, tai sitä että Anneli on pitkä ja Jukka oli lyhyt.
Vuosien varrella on spekuloitu yhtä, toista ja kolmatta, mutta tietyt tosiasiat on ja pysyy samoina. Anneli on edelleen ainut aikuinen ihminen, jonka läsnäolo murhapaikalla on 100-prosenttisesti tiedossa oleva fakta. Kun suostuu ymmärtämään tämän, ymmärtää myös sen, miksi Annelin osuutta murhaan on epäilty ja tutkittu. Jos asia ei edelleenkään aukene, voin esittää pienen apukysymyksen. Kenen muun läsnäolo on 100% varmasti todistettu? Jukkaa ei nyt tässä yhteydessä lasketa mukaan, koska ei Jukka ole näitä vammoja itselleen aiheuttanut.