MrEhtivä kirjoitti: Ma Syys 29, 2025 6:08 am
Rousku kirjoitti: Ma Syys 29, 2025 6:03 am
MrEhtivä kirjoitti: Ma Syys 29, 2025 5:54 am
Joo käsitin että omat juomat on tytöillä ainakin alussa ollut mukana.
Valvojan vastuuta siellä laivalla minä kyselen ja oliko hän ne viinat tytöille ostanut. (valvoja varmaan itse oli baarissa tai hytissä panemassa)
Toisessa tapauksessa (autoretki) siellä oli sitten matkaan lähtiessä 13-vuotiaskin jo valmiiksi päihtynyt. Pöllinyt äiteen jääkaappiin varaamat perjantailonkerot?
Taisi tuo 16v tyttö olla onnellinen laivapanosta kun uudestaan saman miehen mukaan autoon meni ja 13v kaverin vei mukana sinne.
Illan edetessä tytöt olivat menneet Asgharin ja tämän kaverin kanssa miesten hyttiin, jossa he olivat pelanneet seksuaalissävytteistä juomapeliä. Tyttöjä oli pyydetty riisumaan vaatteita ja suutelemaan Asgharia.
Tytöt olivat pian erittäin kovassa humalassa. Tilanne päättyi törkeään hyväksikäyttöön. Sukupuoliyhteydet tapahtuivat vierekkäisillä pedeillä.
Seuraavana aamuna Asghari oli painostanut myös toisen 15-vuotiaan tytön antamaan hänelle suuseksiä.
Mutta mielestäsi miltei 18 vuotias tyttö ei voi haluta vapaaehtoisesti harrastaa seksiä aikuisten miesten kanssa?
Itse kyllä olen sitä mieltä että se seksuaalinen uteliaisuus ja ehkä himotkin heräävät joillain tytöillä jo siinä 14 vuoden paikkeilla, ja näin on ollut aina, omasta nuoruudesta vuosikymmeniä sitten muistan muutamiakin tyttöjä jotka 15 vuotiaana harmittelivat että ovat jo 15 mutta vieläkin neitsyitä, ja ei, en auttanut heitä asiassa vaan kehotin odottamaan rauhassa että täyttävät edes 16.
Mutta kuten sanottua, tässä tapauksessa kyllä täyttyy törkeän raiskauksen tunnusmerkit vaikka tytöt vapaaehtoisesti ovat mukana olleetkin, seksiä on harrastettu alle 16 vuotiaan kanssa ja se on tapahtunut osittain painostamalla sekä maksuna autokyydistä.