On kyllä ihan hauska nähdä Ano noin totisena Supon pomon haastattelun jälkeen (keskimmäinen kuva jossa Anon taustalla sininen taideteos). Kysehän ei ole edes kovinkaan tuoreesta haastattelusta. Vastaavanlainen haastattelu on julkaistu jo tammikuussa 2025 MTV3:lla, joten uutisena tämä aihe on kuukausia vanha. Ano yrittää siis väkisin keksiä reissulleen "kättä pidempää". Anohan ei tietenkään kyseenalaista Venäjän toimintaa, kun maa on antanut ihan viattomillekin tahoille vieraan vallan agentti- statuksen.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/sup ... sa/9091762
Supo paljastaa: Näin Putinin kätyrit vakoilevat Suomessa – uusi laki ei olisi Kremlin mieleen
Supon mukaan Suomen yhteiskunnalliseen päätöksentekoon vaikuttamisen ja Suomen päätöksentekoa tai yhteiskunnallisia oloja koskevan järjestelmällisen perättömän tiedon levittämisen pitää olla rangaistavaa silloin, kun tekijä toimii tietoisesti ulkomaisen tiedustelupalvelun puolesta.

- VKK_Ano_kepinnokka.jpg (79.9 KiB) Katsottu 985 kertaa
Ano on julkaissut uhkaavan kuvan itsestään serbialaisen hotellin kuntosalilla koska on kuullut jostain, kuinka "naapurisuhteiden ylläpitämisestä tulossa rangaistavaa".
Videon kuntosalikohtauksessa soi kammottava tekijänoikeusvapaa surf-musiikki.
Ano kertoo että ollaan reissussa. Hän aikoo lähipäivinä julkaista koostevideon jossa aikoo kertoa missä päin ollaan reissussa liittyen "politiikka-asioihin ja bisnesjuttuihin".
Nämä ovat Anon mukaan kuulemma reissun syy, eikä suinkaan se, että Ano ja Minna pakenevat poliisia ja haastemiestä.
Tämän jälkeen Ano näyttää Supon pomon haastattelua.
Supo-pampun mukaan vaikuttamistoiminta toisen valtion hyväksi Suomea vastaan tulisi rangaistavaksi tulevassa laissa.
Aikamoista settiä! Tuo on tosi kovaa aineistoa mulle. Kättä pitempää!
Ano on saanut kutsun Jaltan foorumiin.
Tuo on kovaa materiaalia siellä.
Noitten puheiden perusteella meidän lainsäädäntöä ollaan muuttamassa sellaiseksi sillä tavalla että susta tulee rikollinen jos sä yrität saada naapurisuhteita Venään kuntoon.

- VKK_Ano_naapurisuhteet.jpg (67.87 KiB) Katsottu 981 kertaa
Tää on aika kovaa settiä. Tää on kovaa aineistoa tolle naapurille.
Ja nyt pitää toimia ennen kun nuo leipoo tollaisia lakeja voimaan.
Meidän korruptoitunut virkakoneisto ja valtio, nää pitää saada vastuuseen. Ne on ite valtiopetokseen syyllistyneet koko virkakoneisto koska ne ei oo puuttuneet näihin laittomuuksiin.
Ja nyt ne meinaa säätää sellaisia lakeja että jos sä haluat pitää ja vaalia suhteita naapuriin kuntoon... Kun meidän pitäis oikeesti toimia...
Naapurisuhteet tarkoittaa sitä että me arvostetaan naapuria ja naapuri meitä.
Kun tämmösiä lakeja ollaan tekemässä niin onhan tää ihan järkyttävää, siis järkyttävää oikeesti, mihin ollaan menossa.
Tää on hyvä että nää puhuu nyt suunsa puhtaaksi niin on sitten oikeesti faktaa ja pystytään heidät naulitsemaan tonne...mihin nyt naulitaankin sitten mutta...
Suomi tulee joka tapauksessa... Ei oo niinku... kuten mä oon puhunu tuossa... ei oo korjattavissa, ei oo Suomi korjattavissa, ei oo tää nykyinen Suomi korjattavissa. Täällä pitää alottaa kaikki alusta.
Pauli Vahteran haastattelun oli Anon mukaan eilen linkittänyt Anon eiliselle videolle.
Kolmen tunnin haastattelu oli. Mä vähän nostan sitäkin jollain videolla.
Pauli on Anon vanha PS-tuttu ja avusti VKK:ta, jolle ostettiin Paulilta palveluita.
Paulilla oli hyviä juttuja tossa. Hän oli nyt sitä mieltä että ollaan vauhdilla menossa niin huonoon...ettei tää oo korvattavissa kuin jonkun älyttömän, jonkun sodan tai muun kautta, pitää kaikki aloittaa alusta.
Sitä mä oon puhunu koko aika! Se on just näin!!! Kaikki pitää alottaa kaikki alusta!
Silloin kun me alotetaan kaikki alusta niin me tarvitaan Pauli Vahteraa ja tämmösiä tyyppejä ehdottomasti, kun me luodaan tätä uutta ja saadaan rakentaa yhteiskunnasta hyvä ja kestävä, jossa jokaisen on mukava ja hyvä elää.
Meitä on ryöstetty koko ajan, meitä on ryöstetty kymmeniä vuosia tässä! Nyt ei olla millään tavalla itsenäisiä, ei millään tavalla itsenäisiä, ihan 6-0 ryöstetään joka sektorilla.
Tulevilla videoilla sitten tosta matkavideoo ja muutakin. Katotaan mitä on tulossa. Pysykää kanavalla ja reagoikaa ja kommentoikaa ja antakaa palautetta videolle. Youtube-alusta tykkää kun sinne reagoidaan. Se näyttää sitten laajemmalle yleisölle matskua.

- VKK_Ano_serbihotellin_kuntosalilla.jpg (72.41 KiB) Katsottu 981 kertaa
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.