Misogynia- ketju palstan "miehille"

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

ChingShih
Martin Beck

Re: Misogynia- ketju palstan "miehille"

Viesti Kirjoittaja ChingShih »

Georgie Davis kirjoitti: Ti Loka 21, 2025 1:12 am
ChingShih kirjoitti: Ma Loka 20, 2025 11:58 pm
Georgie Davis kirjoitti: Ma Loka 20, 2025 7:49 am
Miksi vihaat miehiä?
Kirjoitin lainaamassasi tekstissä miehistä, jotka ovat väkivaltaisia tavalla tai toisella kumppaniaan kohtaan. Heitä saa vihata ja se onkin suotavaa, sillä he ovat rikollisia.
Mitä nyt on laajemmin lukenut höpinöitäsi, niistä piirtyy katkeran miesvihaajan kuva. Siksi kysyin.
Okei, hyvä kysymys sinulta koskien vihaa, tai sinulle ja muillekin: mitä on miesviha? Miten se ilmenee ja mihin se vaikuttaa? Mikä sitä "katkerissa miesvihaajissa" aiheuttaa? Ajatuksia aiheesta.

En vihaa kaikkia miehiä, vihaan vain niitä, jotka satuttavat muita, tavalla tai toisella. Vihaan myös naisia, jotka satuttavat muita, tavalla tai toisella. Viha ei ole kuitenkaan vallitseva tunteeni, empatia on. Rikollisille empatiaa ei juurikaan löydy, uhreille kyllä.

Vaikka tuon esille uudestaan ja uudestaan vaikkapa tilastotietoa siitä, kuinka miehet ovat tietyissä rikoksissa se yleisin tekijä tai sanon, että naisten kannattaa suhtautua jokaiseen mieheen epäilevästi, se ei ole miesvihaa.
Candida pro causa ense candido
Georgie Davis

Viesti Kirjoittaja Georgie Davis »

ChingShih kirjoitti: Ti Loka 21, 2025 1:54 am
ChingShih kirjoitti: Ma Loka 20, 2025 11:58 pm

Kirjoitin lainaamassasi tekstissä miehistä, jotka ovat väkivaltaisia tavalla tai toisella kumppaniaan kohtaan. Heitä saa vihata ja se onkin suotavaa, sillä he ovat rikollisia.
Mitä nyt on laajemmin lukenut höpinöitäsi, niistä piirtyy katkeran miesvihaajan kuva. Siksi kysyin.
Okei, hyvä kysymys sinulta koskien vihaa, tai sinulle ja muillekin: mitä on miesviha? Miten se ilmenee ja mihin se vaikuttaa? Mikä sitä "katkerissa miesvihaajissa" aiheuttaa? Ajatuksia aiheesta.

En vihaa kaikkia miehiä, vihaan vain niitä, jotka satuttavat muita, tavalla tai toisella. Vihaan myös naisia, jotka satuttavat muita, tavalla tai toisella. Viha ei ole kuitenkaan vallitseva tunteeni, empatia on. Rikollisille empatiaa ei juurikaan löydy, uhreille kyllä.

Vaikka tuon esille uudestaan ja uudestaan vaikkapa tilastotietoa siitä, kuinka miehet ovat tietyissä rikoksissa se yleisin tekijä tai sanon, että naisten kannattaa suhtautua jokaiseen mieheen epäilevästi, se ei ole miesvihaa.
"naisten kannattaa suhtautua jokaiseen mieheen epäilevästi, se ei ole miesvihaa".

Kyllä on. Jos sanoisin että miesten kannattaa suhtautua JOKAISEEN naiseen epäilevästi, on se naisvihaa.
Pulha-Meltti
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Pulha-Meltti »

Georgie Davis kirjoitti: Ti Loka 21, 2025 8:41 am "naisten kannattaa suhtautua jokaiseen mieheen epäilevästi, se ei ole miesvihaa".

Kyllä on. Jos sanoisin että miesten kannattaa suhtautua JOKAISEEN naiseen epäilevästi, on se naisvihaa.
Ei tasa-arvo toimi noin. Nainen on aina oikeassa eikä vihaa ketään. Tai, jos vihaa niin kyseessä on varmasti misogynisten miesten salaliitto, tai jonkinlainen väärinymmärrys aiheesta.
Free PalestinaAnti-Antifa
ChingShih
Martin Beck

Georgie Davis kirjoitti: Ti Loka 21, 2025 8:41 am

"naisten kannattaa suhtautua jokaiseen mieheen epäilevästi, se ei ole miesvihaa".

Jos nainen lähtee vaikkapa baarista tai Tinderistä tuntemattoman, juuri tavatun miehen völjyyn ja tulee raiskatuksi, niin sitten syytetään naista: hänen vika, mitäs läksi. Eli: suhtaudu epäilevästi kaikkiin miehiin, sillä vähennät riskiä tulla raiskatuksi, eikö vain.

Mikä on syysi suhtautua kaikkiin naisiin epäilevästi? Ihan oikeutettu ajatus se on, valehtelevia vittusaatanoita löytyy kummastakin sukupuolesta. Pelkäätkö, että naiset raiskaavat ja/tai tappavat sinut? Sitä nimittäin naiset usein pelkäävät, kun vasta tavatun miehen kanssa ovat tekemisissä.

Jos sanot, että kaikkien miesten tulee suhtautua jokaiseen naiseen epäilevästi, ei se minua kiihota puolustelemaan naisia. Niitä vittusaatanoita on, so what. Itse en ole sellainen, joten asia ei koske minua, vettä hanhen selässä.

Hitto soikoon, jos nainen erehtyy sanomaan poikkipuolisen sanan edes yhdestä miehestä, niin se epävarma-alfaporukka tulee oven raamit kaulassa kiljumaan "not all men". Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.....
Georgie Davis

ChingShih kirjoitti: Ti Loka 21, 2025 10:34 am
Georgie Davis kirjoitti: Ti Loka 21, 2025 8:41 am

Jos nainen lähtee vaikkapa baarista tai Tinderistä tuntemattoman, juuri tavatun miehen völjyyn ja tulee raiskatuksi, niin sitten syytetään naista: hänen vika, mitäs läksi. Eli: suhtaudu epäilevästi kaikkiin miehiin, sillä vähennät riskiä tulla raiskatuksi, eikö vain.

Mikä on syysi suhtautua kaikkiin naisiin epäilevästi? Ihan oikeutettu ajatus se on, valehtelevia vittusaatanoita löytyy kummastakin sukupuolesta. Pelkäätkö, että naiset raiskaavat ja/tai tappavat sinut? Sitä nimittäin naiset usein pelkäävät, kun vasta tavatun miehen kanssa ovat tekemisissä.

Jos sanot, että kaikkien miesten tulee suhtautua jokaiseen naiseen epäilevästi, ei se minua kiihota puolustelemaan naisia. Niitä vittusaatanoita on, so what. Itse en ole sellainen, joten asia ei koske minua, vettä hanhen selässä.

Hitto soikoon, jos nainen erehtyy sanomaan poikkipuolisen sanan edes yhdestä miehestä, niin se epävarma-alfaporukka tulee oven raamit kaulassa kiljumaan "not all men". Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.....
"Mikä on syysi suhtautua kaikkiin naisiin epäilevästi?"

En minä suhtaudu kaikkiin naisiin epäilevästi.

Muutenkin avautumisesi oli-jälleen kerran-kiihkomielistä ja mustavalkoista. Teet olettamuksia, joita pidät totena.
Tyypillistä feministeille.
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

ChingShih kirjoitti: Ti Loka 21, 2025 10:34 am Eli: suhtaudu epäilevästi kaikkiin miehiin, sillä vähennät riskiä tulla raiskatuksi, eikö vain.
Suhtaudu epäilevästi kaikkiin naisiin, sillä vähennät riskiä tulla syytetyksi aiheetta raiskauksesta tai seksuaalisesta ahdistelusta, eikös niin?
Koska jos joku nainen syyttää raiskauksesta tai seksuaalisesta ahdistelusta, se on silloin tapahtunut, riippumatta siitä nostetaanko ikinä syytettä vai ei tai toteaako oikeus syyttömäksi.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
ChingShih
Martin Beck

Georgie Davis kirjoitti: Ti Loka 21, 2025 10:43 am

Muutenkin avautumisesi oli-jälleen kerran-kiihkomielistä ja mustavalkoista. Teet olettamuksia, joita pidät totena.
Voisitko eritellä ne kiihkomieliset asiat, sekä todistaa niiden olevan todellakin väärin, jos ne kerran ovat todistettavissa noin helposti. Aina voi oppia uutta, joten anna kuulua!
Johonkin faktaan sinun mielipiteesi minun kirjoituksistani selkeästi perustuu, kannattaa jakaa se tänne kaikkien luettavaksi myös!
ChingShih
Martin Beck

Rescuer kirjoitti: Ti Loka 21, 2025 11:34 am
ChingShih kirjoitti: Ti Loka 21, 2025 10:34 am Eli: suhtaudu epäilevästi kaikkiin miehiin, sillä vähennät riskiä tulla raiskatuksi, eikö vain.
Suhtaudu epäilevästi kaikkiin naisiin, sillä vähennät riskiä tulla syytetyksi aiheetta raiskauksesta tai seksuaalisesta ahdistelusta, eikös niin?
Koska jos joku nainen syyttää raiskauksesta tai seksuaalisesta ahdistelusta, se on silloin tapahtunut, riippumatta siitä nostetaanko ikinä syytettä vai ei tai toteaako oikeus syyttömäksi.
Kyllä ensimmäiseen lauseeseesi. Valheelliset raiskaussyytökset ovat erittäin harvinaisia, mutta siltäkin riskiltä välttyy, jos pysyy naisista kaukana. Ei myöskään kannata ahdistella naisia. Kai tiesit, että miehet eivät mukamas tajua, mikä on raiskaus ja mikä on ahdistelua? Googlesta ne selviävät veeteillekin. Jos ei osaa eikä tajua, ehdottomasti pysyttävä naisista kaukana.
Ahdistelu ja seksuaaliväkivalta ovat niin yleisiä, että ilmoitettu tapaus on todennäköisemmin tapahtunut, kuin ollut tapahtumatta.
Pulha-Meltti
Remington Steele

ChingShih kirjoitti: Ti Loka 21, 2025 10:34 am Jos nainen lähtee vaikkapa baarista tai Tinderistä tuntemattoman, juuri tavatun miehen völjyyn ja tulee raiskatuksi, niin sitten syytetään naista: hänen vika, mitäs läksi. Eli: suhtaudu epäilevästi kaikkiin miehiin, sillä vähennät riskiä tulla raiskatuksi, eikö vain.

Eikö siis ole maailmassa enää muita miehiä kuin alkoholisteja, tai tinderukkoja?

Jos hakee seuraansa epämääräisistä paikoista voi joutua epämääräisten toimien kohteeksi. Mies ryöstetyksi, tai tapetuksi ja nainen väkisinnussituksi.

Kannattaa kehittää omaa arviointiaan, jos kokoajan on joku raiskaamassa kotona, jonka ottaa mukaansa.
Pulha-Meltti
Remington Steele

ChingShih kirjoitti: Ti Loka 21, 2025 12:02 pm Ahdistelu ja seksuaaliväkivalta ovat niin yleisiä, että ilmoitettu tapaus on todennäköisemmin tapahtunut, kuin ollut tapahtumatta.
Niin on ylinopeus ja puhelimen käyttäminen ajaessakin, mutta eihän se nyt sitä tarkoita, että jokainen onnettomuus johtuu tuosta.. mee takas paskomaan shakkilaudalle sinne feministiluolaan, joka on täynnä lepakoita ja pesemättömiä pilluja.
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

ChingShih kirjoitti: Ti Loka 21, 2025 12:02 pm Valheelliset raiskaussyytökset ovat erittäin harvinaisia, mutta siltäkin riskiltä välttyy, jos pysyy naisista kaukana.
Ovat harvinaisia, jos verrataan rikosilmoitusten määrää väärästä ilmiannosta annettuihin tuomioihin. Mutta se johtuu myös pitkälti siitä, että kynnys tuomitsemiseen noissa on äärimmäisen korkea, ettei kukaan jättäisi syytteen pelossa rikosilmoitusta tekemättä. Asiaa tietysti sotkee myös se, että osassa tapauksista tuomio tulee kunnianloukkauksesta
En tiedä mikä on nykyään tilanne, mutta joitakin vuosia sitten avioeron tai huoltajuuskiistojen yhteydessä tehdyistä rikosilmoituksista lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä 90...95 % oli valheellisia. Niistäkään äärimmäisen harvasta tuli tuomio.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Georgie Davis

ChingShih kirjoitti: Ti Loka 21, 2025 11:47 am
Georgie Davis kirjoitti: Ti Loka 21, 2025 10:43 am

Voisitko eritellä ne kiihkomieliset asiat, sekä todistaa niiden olevan todellakin väärin, jos ne kerran ovat todistettavissa noin helposti. Aina voi oppia uutta, joten anna kuulua!
Johonkin faktaan sinun mielipiteesi minun kirjoituksistani selkeästi perustuu, kannattaa jakaa se tänne kaikkien luettavaksi myös!
Toivottavaa olisi että osaisit pysähtyä ja analysoida itse omaa ulosantiasi täällä, ehkä kypsyä ihmisenä siinä samalla.
Suollat sellaista misandriaa että oksat pois. Säälittävintä että et tunnu lainkaan näkeväsi sitä itse.
Luovutan, on turhaa vänkää tuollaisen telaketjufemakon kanssa.
AlsSie
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja AlsSie »

^ Tämähän on ihan gaslighttaamista. CS:n ulosanti on asiallista ja analyyttistä, älykästä pohtimista ja keskustelua.

Mietin nyt vielä, miten, jos ollenkaan, kerron siitä pökerryttävästä Vauva.fi:n misogyynisestä ketju"teoriasta"; en halua eskaloittaa mitään.
Mahdollisesti näin.
Pulha-Meltti
Remington Steele

Georgie Davis kirjoitti: Ti Loka 21, 2025 7:42 pm Toivottavaa olisi että osaisit pysähtyä ja analysoida itse omaa ulosantiasi täällä, ehkä kypsyä ihmisenä siinä samalla.
Suollat sellaista misandriaa että oksat pois. Säälittävintä että et tunnu lainkaan näkeväsi sitä itse.
Feministit ja narsistit on sillätapaa samanlaisia, että ei ne muutu. Päätä voit hakkaa seinään ihan huolella, mutta lopputuloksena vaan alkaa sattuu.
Georgie Davis

Pulha-Meltti kirjoitti: Ke Loka 22, 2025 1:19 am
Georgie Davis kirjoitti: Ti Loka 21, 2025 7:42 pm Toivottavaa olisi että osaisit pysähtyä ja analysoida itse omaa ulosantiasi täällä, ehkä kypsyä ihmisenä siinä samalla.
Feministit ja narsistit on sillätapaa samanlaisia, että ei ne muutu. Päätä voit hakkaa seinään ihan huolella, mutta lopputuloksena vaan alkaa sattuu.
Sama mekanismihan noissa häiriöissä kyllä on.
Liitän joukkoon perus vihervassun, joka aatteen palolla pyrkii olemaan muita parempi ja ei herkkänahkaisena narsistina voi sietää jos toinen on eri mieltä asioista ja ei komppaa häntä. Nuo lähestyvät elämää aina negaation kautta ja syyllistävät muita, pyrkien nostamaan itseään ja omaa "paremmuuttaan" jalustalle. Äärimmäisen raskasta seuraa ovat ja muutaman olen heivannut elämästäni pois.
Vastaa Viestiin