täällä teille on jo kaikki tuotu kuin suomen ainoalle kunikaale käteen, niin loppuu mielenkiinto läträtä samoja asioita vähän kuin santaojanv kanssa.MrEhtivä kirjoitti: Ti Loka 21, 2025 11:37 pmTuossa sinun viestissä sinä trollaat ja mollaat taas minua... on tuossa jotain asiaa kuitenkin.nihilistinahalisti kirjoitti: Ti Loka 21, 2025 9:40 pmMiksi et tee itse, samat mahdollisuudet sulla on kuin muillakin, niin tee itse.MrEhtivä kirjoitti: Ti Loka 21, 2025 7:41 pm Näitä "äänien kuulijoita" riittää mutta kukaan ei viitsi tai osaa niitä tuoda julki.
Esitetään faktana, mutta ei voida niitä esittää... siis ihan täysin spekulaatiota koko juttu.
Näihin siis pitää sen mukaan myös lukijoiden suhtautua, spekua spekua.
En ole missään julkisuudessa kuullut tai lukenut mitään uusia asioita tästä häke-nauhasta.
Ei varmasti Anneli olisi joutunut edes syytteeseen jos näissä ulkopuolisissa äänissä olisi jotain totuudenpohjaa.
Vahvistele ääntä eqvalisaattorilla, yksinkertaista, mutta taitaa olla sekin jo liika vaikeaa, kun muuhun ette kykene kuin trollaan.
Ei ilmaisia päivällisiä ole.
Totta, en osaa itse tehdä sitä ja en ole missään väittänyt osaavani, päin vastoin.
En edes tiedä mitä sana "eqvalisaattorilla" tarkoittaa.
Ei silti tarvitse vähätellä täällä toisia kirjoittajia, jos ei muuta itse osaa tehdä! Kirjoitusta tulee paljon sinultakin, mutta ikävä kyllä hyvin vähän asiaa. Toivoisin hieman enemmän aikuismaista käytöstä myös sinulta kun kirjoitat kommenttejasi, silloin niitä voisi paremmin ajatella, eikä vain ohittaa turhana "jorinana"
Et selvästikään ole mitenkään tyhmä ja osaat käyttää aivojasi.
Olisi mukava jos saisin keskustella kanssasi kun niitä käytät myös itse, etkä vain minua "mollaa"
Tässä ei ketään vähätellä, mutta te jankkaatte samoja asioita koko ajan ja te tässä väheksytte toisia, kun ette muka osaa, kuule, ei voi yhdistää ääniä ulkopuoliseen, ynm ynm.
Olisitte olleet herran jumala kärpäsenå katossa niin tietäisitte enemmän kuin kukaan täällä.
Kerroppa nyt ensinnkin, keitä talossa piti olla tuona yönä 1.12.2006? A. Kaksi aikuista (mies ja nainen} ja neljä lasta, B. Yksi aikuinen ja kaksi lasta vaiko C. Murhaaja yksinään?
No nyt kun mietimme vähän, niin tallenteelta kuullaan kahden eri miehen äänet ja Lahden äänen erottaa siitä, että hän huutaa siellä "Juha, tule tänne apuun" kun taas toisen erottaa Lahden äänestä selkeästi etenkin karjahdus "kuole" erottaa Lahden äänestä.
Eli pääsemme lopputulokseen kolme aikuista ja neljä lasta, eli yksi aikuinen liikaa kun piti olla vain kaksi aikuista ja neljä lasta, nii olisikohan tuo yiimääräinen aikuinen YKSILÖITÄVISSÄ ja YHDISTETTÄVISSÄ ulkopuoliseen?
Mitäpä kuulet? Anteeksi ettehän te kuulekkaan mitään.
Tarkoitin, mitäpä luulette, olisiko?
Täytyy todella ihmetellä, kunnette mitään kuule, kunnette mitään ymmärrä, kunnette osaa ajatella, niin mitä ihmettä varten oikein olette edes täällä, kun emme me santaoja saa teitä kuulemaan yhtään sen paremmin.