No Fredman jo kertoi oikeudessa nuo kirjassani keskimäni yhteydet Ahorinnan kirjaan ja Minfoon, eli kyllä hän sen ainakin lukenut on. Toivottavasti on pystynyt juttua tutkimaan eteenpäin. Luulisi, ettei pelkän tuntemattoman kirjoittajan nettikirjan varassa ole.Helluby kirjoitti: Pe Loka 24, 2025 7:26 pmKuolemannaakka kirjoitti: Pe Loka 24, 2025 1:46 pmNämä olisivat Auerin puolustukselle tärkeitä asioita. Eli jos voitaisiin osoittaa, että Ari ja Minna ovat kirjoitelleet murhaan liittyen samoja asioita, joita on lasten kertomuksissa, niin sehän kertoisi, etteivät kertomukset ole tulleet lapsilta itseltään.Mikisu kirjoitti: To Loka 23, 2025 11:32 pm Mielenkiintoista.. Ja ennen kaikkea vaikuttavaa tarkkuutta jälleen!
Saa nähdä, ryhtyykö puolustus tenttaamaan sijaisvanhempien nettikirjoittelusta jotain. Kun jo nyt on mainittu, että murhajutut ovat murhainfosta saaneet vaikutteita, niin hyvähän se olisi kysyä sijaisvanhemmilta, ovatko he itse kirjoittaneet jotain, ja jos ovat, tutkia, onko niissä samoja yksityiskohtia kuin lasten kertomuksissa.
Näillä melkeinpä jo kaataisi kaikki syytteet ja väitteet ja todistaisi lasten nykyiset kertomukset.
Mikä estää? Siitä vaan ehdottomasti Fredmannille ja Gummerukselle viestiä! Ihan jo senkin vuoksi, että riittääkö heillä resurssit tutkia nettikirjoittelua, niin joku aktiivinikki voisi vinkata tiedossaan olevasta kirjoittelusta, joka osuu yksiin lasten kertomusten kanssa. Minulle on aiemmin jo tullut olo, että lapsia on "valmennettu" suoraan netistä poimituilla jutuilla.
Tuota minnali-nimimerkkiä en vielä silloin ollut keksinyt.
Kyllä mä luulen, että näitö keskusteluja aika paljon seurataan. Ja muutkin kuin KRP