Pieni liekki kirjoitti: Su Marras 09, 2025 6:23 pm
MrEhtivä kirjoitti: Su Marras 09, 2025 6:11 pm
...
Itse olen aika varma, Anneli vielä saa jonkin asteen syytteen Jukan murhasta ja todennäköisesti tuomitaan.
Todistettavasti pystytään joskus tämä syyllisyys toteamaan (avunanto)
Olet väärässä. Anneli on syylliseksi kirjoitettu, mutta täysin syytön henkilö Ulvilan murhaan tai väitettyihin lapsiinsa kohdistuneisiin seksuaalirikoksiin. Annelin syyttömyys voidaan todistaa, joten hyvin levollisin mielin voidaan tässä seurata käynnissä olevaa väärien tuomioiden purkuoikeudenkäyntiä. Luulen, että murhainfokirjoittelun osalta meidän kaikkien on hyvä varautua olemaan tarvittaessa poliisin kuultavina. Hehän eivät tiedä sitä kaikkea tietoa, mitä me asioihin perehtyneet henkilöt tiedämme. Suosittelen siis dokumentoimaan tärkeiksi koetut asiat hyvin.
Anneli on oikeudessa 2- kertaa todettu syyttömäksi... kyllä
- Annelin syyllisyyttä ei ole pystytty todistamaan tarpeeksi hyvin, vaikka syyllisyydestäkin oli varteenotettava epäilys.
Tämä ei riittänyt syyllisyyden toteamiseen ja siksi se piti katsoa Annelin eduksi ja Anneli vapautettiin syytteistä.
Jukan murhasta ei ole tiedossa (ainakaan meillä) todisteita kuka murhasi Jukka S Lahden.
- Toivottavasti pian on todisteet murhaajasta
Minusta tänne ei pidä sotkea näitä SeRi- juttuja... ihan sairasta kaikkiaan ja itse en ainakaan ota kantaa niihin.
En edes osaa sanoa kuka teki, mitä teki vai tekikö mitään.
Ei Poliisi täältä ihan ketä tahansa kutsu kuultavaksi
- Jos joku julkaisee tietoa mitä vain murhaaja ja Poliisi voi tietää tai osaa antaa muuta hyödyllistä tietoa. Saattaa Poliisilla olla siinä tapauksessa "hieman asiaa"
Täällä jos spekuloi asioilla ihan mihin suuntaan tahansa, ei sen enempää Poliisia kiinnosta jos sisällöstä ei ole heille hyötyä Jukan murhassa.
- Jokainen voi tietenkin omia juttujaan elämästään dokumentoida jos haluaa