Kyllä sinun viestisi oli erittäin älykäs, ja se on lähetetty arkiaamuyönä. Kertoo kyllä kaiken olennaisen kontekstissa.LexVeritas kirjoitti: Ti Marras 04, 2025 7:57 pmIlmeneekö mainittu " kirjoituksellinen eliittisyytesi ja vuokraoikeutesi tiettyjen tyyppien korvien välissä" itsellesi esimerkiksi siinä, että olet aloittanut nikki JasseHamesista kymmenen ketjua lautamiesosiossa?Ross Sullivan kirjoitti: Ti Marras 04, 2025 6:43 pm
....vaikka toki kuulun Minfon eliittiin, ja kirjoituksillani olen tahtomattani lunastanut vuokraoikeuden tiettyjen tyyppien korvien välistä.
...Tosin itse en vertaisi KRP:n kokeneita poliisihenkilöitä pokkupoikaan paineensietokyvyn kontekstissa.
Kenellekään muulle se tuskin ilmenee.
Minä en vertaisi KRP:n henkilöstöä pokkupoikaan missään kontekstissa.
Tarkoitukseni oli osoittaa, ettei erikoisasiantuntijoilla ole edelleenkään mitään järkevää kerrottavaa kontekstissa.
Et sinä vertaa pokkupoikaan, mutta pikkupoikaan vertaat.
En minä ole aloittanut kymmentä ketjua JasseHameksesta lautamiesosiossa. Sinä voit toki uskotella, että Rescuer on on multinikkini, jos sillä saat nukutuksi. Jos itkettää, niin itke jo totuttuun tapaan Lautamiehissä. Lautamiesitkut eivät kuulu tähän ketjuun.