Kiitän vielä neuvoista ja oikaisuista aiemmissa ketjuissa.
"En usko kahden syyllisen teoriaan, "
Nyt en löydä mistään tähän sitä profiilikuvaa tyttöjen vammoista mutta ne selän vammat ovat hyvin samankaltaiset itse uskon surmaajan olleen yksi ja sama henkilö.Mitä sitten on tapahtunut onkin toinen juttu.Paikalla on voinut olla muitakin avustamassa.
Oliko tekotapa ja muut seikat armeijassa opittuja?Voiko tyttöjen vammoista päätellä mm tekijän pituutta?
Runarillahan oli aiempiakin juttuja eikä vain yksi oliko tuomittu vai ollut epäilty niihin?Runar on pienikokoinen mutta näyttää harteikkaalta ja on varmasti ollut voimaa ja niinsanottu hullun raivohan antaa vielä lisää.Mutta paikan tuntemus yksin peittely mopolla russailu edestakaisin toki on voinut käyttää junaa tai bussia tai ollut se vaihtomopo.Mopojahan on kuljetettu myös junissakin.Olen kerran ajellut kaverien kanssa mopoilla Viinijärveltä Sarvikumpuun ja kyllähän siinä oli köröttelemistä kerrakseen.
Kokemusta on myös lähisuhdeväkivallasta ikävä kyllä itse olen 159cm vastapuoli oli 170cm ja jotain vähän päälle ja hintelä.Kyllä sai kaikki voimasta käyttää että pääsi karkuun.Muistelen tyttöjen isien sanoman ettei tytöt osanneet odottaa pahuutta..sanasta sanaan en muista mutta se on hyvin totta jos et odota toiselta pahaa tai väkivaltaa ja sen kohtaat yllättäen niin siinä vähän hämmentyy eikä ole uskoa mitä tapahtuu vaikka ei lamaantuisi täysin niin päässä pyörii että mitäs nyt ja miksi ja mitä seuraavaksi tapahtuu kunnes itsesuojeluvaisto saa otteen ja pyrkii karkuun ja tilanteesta pois mahdollisimman ehjin nahoin.
Harmi jos oikeudenkäyntiä ei filmattu muuta kuin uutispätkiin tai kuulusteluja äänitetty.
Tässä vielä kyselen että onko punaisella ympyröity kohta se Kauhasten talo ja kyseinen leiritie.Pahastuvatko kenties asukkaat jos sen kävelee joskus läpi?
Olisi mukava kuulla onko aikalaisia jotka tunnistaisivat henkilöitä uutisfilmeiltä?
Ailihan on kuollut 2023.Ruuskasen sisaren äänestä kuultaa henkinen tuska tuossa dokumentissa.Ja Keijon poikaakin oli haastateltu.
Täytyy vielä lisätä että jossain Tulilahtea käsittelevässä youtube videon kommenteissa oli kommentoitu että kaikki tiesivät että se oli onnettomuus.Ja toisessa youtube videon kommenteissa joku vastasi että lapio oli viety hänen mummolastaan.

- Screenshot_20251112_235554_Gallery.jpg (270.22 KiB) Katsottu 1394 kertaa