kattokarpänen kirjoitti: La Marras 08, 2025 11:00 am
Tuulituulta
...
Kuinka paljon luotat niihin Angelin silminnäkijöiden havaintoihin? Mun on vaikea sanoa... Havaintoja on kuitenkin useampi henkilö tehnyt, joten voisi olettaa, että joku Anttia muistuttava siellä ainakin on ollut. Toisaalta taas tässä on niin paljon aineksia siihenkin, että Antti ei olisi Angelissa käynytkään. En tiedä...
En ainakaan sataprosenttisesti

läheskään.
Jos näitä on kuultu vasta päivien jälkeen, niin kun omalla kohdallani mietin, että olen nähnyt vaikka neljä päivää sitten kaksi nuorta miestä. Siinä on jo sen verran aikaa, ja jos kyseessä on ihminen jota en tunne, en minä itse kyllä uskaltaisi olla varma, että se oli juuri joku nimetty. Kyllä tuo pitää huomioida, että kyseessä ei ole tuore havainto, ei edes saman päivän, vaan on mennyt päiviä, joten luotettavuus kärsii siinä.
Poliisi itsekin sanoi jossain, että pitää ottaa huomioon, että oli kulunut aikaa.
Eli samaa pitäisi soveltaa kaikkiin havaintoihin ja kellonaikoihin.
Muistiko havaintojen tekijät edes päivän oikein?
Onko kysytty vain, että oliko se Antti, näytetty vaikka vain Antin kuvaa?
Ei esim. koko mökkimurtokoplan ja salakapakan porukan kuvia, että kuka näistä se oli?
Onko tuolla kaahailtu muinakin ajankohtina?
Aluksi J sanoi, että kyytiin oli tullut outoa porukkaa ja joku oli Antin äidille soittanut, että hänkin oli kyydissä. Jos nämä on totta, oliko metsätyömiehet ehkä näitä kyydissä olijoita, ja sanoivat, että joku käveli metsään. Jäivät sitten sinne vain samalla metsätöille.
Pitäisi kysellä näiden puolisot ym. jotka tietäisivät kertoa onko tosiaan lähdetty siihen aikaan vai ehkä jo aiemmin, edellisenä iltana
Mutta jos kaikki näköhavainnot on oikeana päivänä, eikä tässä ole muistivirheitä, kyllä minäkin uskon, että joku siellä on ollut J:n lisäksi, mutta ei ollenkaan välttämättä Antti. Jos sitä ei ole tunnistettu Antiksi, eikä keneksikään muuksikaan tutuksi alueelta, niin voihan se olla joku norjalaispoikakin ollut.