Janita ei oo mun alias, pulha-meltti oli, mutta modet poisti.Ross Sullivan kirjoitti: Pe Marras 14, 2025 1:10 pmJanitaSliminä hän on kuulemma entinen malli (naisoletettu). Sitten taas Murha-Pertti oli eläkkeellä oleva mies, jolla oli lapset jo maailmalla ja hän viestitteli kuulemma kesämökiltään laiturilta.Slaikka kirjoitti: To Marras 13, 2025 6:27 pm Onko Suo Mikko nainen? Mahtaa olla näky. Siniset kouvola-hiukset hulmuten pelastaa maailman vääryyttä kokevat neekerit.
Jos vertaan muihin Minfon hörhöihin, niin Pulha-Meltti on tavallaan ihan hauska trollatessaan.
Misogynia- ketju palstan "miehille"
Re: Misogynia- ketju palstan "miehille"
- Jarkallas
- Martin Beck
Jakomielitautisen jutuilta vaikuttaakin. Uskon että hän uskoo että nämä kaikki hänen monet persoonansa ovat ihan totta.Ross Sullivan kirjoitti: Pe Marras 14, 2025 1:10 pmJanitaSliminä hän on kuulemma entinen malli (naisoletettu). Sitten taas Murha-Pertti oli eläkkeellä oleva mies, jolla oli lapset jo maailmalla ja hän viestitteli kuulemma kesämökiltään laiturilta.Slaikka kirjoitti: To Marras 13, 2025 6:27 pm Onko Suo Mikko nainen? Mahtaa olla näky. Siniset kouvola-hiukset hulmuten pelastaa maailman vääryyttä kokevat neekerit.
Jos vertaan muihin Minfon hörhöihin, niin Pulha-Meltti on tavallaan ihan hauska trollatessaan.
-jarkko, white nigger
immigrants are like sperm
millions get in only one works
immigrants are like sperm
millions get in only one works
-
vastarannansääski
- Neuvoja-Jack
Vihervasemmistolaisen valtiomedia-propagandan uhri. Jotkut ihmiset vaan on sellaisia, että ne uskoo kaikki selkeätkin valheet, jos valheet esittää joku "auktoriteetti".Jarkallas kirjoitti: Su Marras 16, 2025 3:56 pmJakomielitautisen jutuilta vaikuttaakin. Uskon että hän uskoo että nämä kaikki hänen monet persoonansa ovat ihan totta.Ross Sullivan kirjoitti: Pe Marras 14, 2025 1:10 pmJanitaSliminä hän on kuulemma entinen malli (naisoletettu). Sitten taas Murha-Pertti oli eläkkeellä oleva mies, jolla oli lapset jo maailmalla ja hän viestitteli kuulemma kesämökiltään laiturilta.Slaikka kirjoitti: To Marras 13, 2025 6:27 pm Onko Suo Mikko nainen? Mahtaa olla näky. Siniset kouvola-hiukset hulmuten pelastaa maailman vääryyttä kokevat neekerit.
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Janita on mun alias. Samoin Knobster.SuoMiko kirjoitti: Pe Marras 14, 2025 4:40 pmJanita ei oo mun alias, pulha-meltti oli, mutta modet poisti.Ross Sullivan kirjoitti: Pe Marras 14, 2025 1:10 pmJanitaSliminä hän on kuulemma entinen malli (naisoletettu). Sitten taas Murha-Pertti oli eläkkeellä oleva mies, jolla oli lapset jo maailmalla ja hän viestitteli kuulemma kesämökiltään laiturilta.Slaikka kirjoitti: To Marras 13, 2025 6:27 pm Onko Suo Mikko nainen? Mahtaa olla näky. Siniset kouvola-hiukset hulmuten pelastaa maailman vääryyttä kokevat neekerit.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Kertokaas palstan alfaurokset mulle vastaus yhteen mieltäni askarruttavaan kysymykseen.
Otetaanpa esimerkki:
Olen miespuolisen henkilön kanssa liikkeellä, ja joku ulkopuolinen mies kouraisee mua perseestä. Mitä tekee seurassani oleva mies? Hän unohtaa minut täysin ja käy tämän ventovieraan idiootin kimppuun. PUolustaa siis omaisuuttaa, omaa egoaan, kunniaansa ja tekee itsestään täyden pellen. Osoittaa epävarmuutensa ja taantuu taaperon asteelle.
Miksi? Minuahan siinä on koskettu, ja vaikka nyt en teosta sinällään rikki menekään, ainakin itselleni tulisi tilanteessa mieleen ensimmäisenä varmistaa, että onko seuralaiseni kunnossa.
Jos itse olen tilanteessa, jossa joku känninen nainen kourii miestäni perseestä, ei tulisi mieleenikään ruveta tälle naiselle uhoamaan. Ihan älytöntä. Kysyisin automaattisesti mieheltäni, että onko kaikki ok ja vaihdetaanko pöytää/ paikkaa. Tai jotain muuta. Mutta miehet jostain syystä näissä tilantessa aina kokevat naisen omaisuudekseen ja nimenomaan sen oman kunniansa puolustamisen arvoiseksi.
Itse en tunne tällaisessa tilanteessa omaa miestäni turvallisena, jos hän jonkun hakkaa. Lähinnä tunnen pelkoa, myötähäpeää ja pettymystä siitä, että olen ulkona jonkun saatanan luolamiehen kanssa.
Voitteko selittää minulle kiihkottomasti, mistä tällainen käytös miehillä johtuu. Kaikki eivät toki niin toimi, mutta yllättävän moni.
Ja pyyntö: Voimmeko unohtaa ne perinteiset "vitun femakko siellä ulisee/ vassarihuora taas ei tiedä mitä haluaa/ kunnon mies ei enää näköjään kelpaa / ei kaikki miehet... " haluaisin vain vastauksen tähän kysymykseeni.
Otetaanpa esimerkki:
Olen miespuolisen henkilön kanssa liikkeellä, ja joku ulkopuolinen mies kouraisee mua perseestä. Mitä tekee seurassani oleva mies? Hän unohtaa minut täysin ja käy tämän ventovieraan idiootin kimppuun. PUolustaa siis omaisuuttaa, omaa egoaan, kunniaansa ja tekee itsestään täyden pellen. Osoittaa epävarmuutensa ja taantuu taaperon asteelle.
Miksi? Minuahan siinä on koskettu, ja vaikka nyt en teosta sinällään rikki menekään, ainakin itselleni tulisi tilanteessa mieleen ensimmäisenä varmistaa, että onko seuralaiseni kunnossa.
Jos itse olen tilanteessa, jossa joku känninen nainen kourii miestäni perseestä, ei tulisi mieleenikään ruveta tälle naiselle uhoamaan. Ihan älytöntä. Kysyisin automaattisesti mieheltäni, että onko kaikki ok ja vaihdetaanko pöytää/ paikkaa. Tai jotain muuta. Mutta miehet jostain syystä näissä tilantessa aina kokevat naisen omaisuudekseen ja nimenomaan sen oman kunniansa puolustamisen arvoiseksi.
Itse en tunne tällaisessa tilanteessa omaa miestäni turvallisena, jos hän jonkun hakkaa. Lähinnä tunnen pelkoa, myötähäpeää ja pettymystä siitä, että olen ulkona jonkun saatanan luolamiehen kanssa.
Voitteko selittää minulle kiihkottomasti, mistä tällainen käytös miehillä johtuu. Kaikki eivät toki niin toimi, mutta yllättävän moni.
Ja pyyntö: Voimmeko unohtaa ne perinteiset "vitun femakko siellä ulisee/ vassarihuora taas ei tiedä mitä haluaa/ kunnon mies ei enää näköjään kelpaa / ei kaikki miehet... " haluaisin vain vastauksen tähän kysymykseeni.
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
Turhaan tiedustelet. Ei tällä foorumilla ole alfa-uroksia. Ne ovat tuolla aivan muualla.Sipi kirjoitti: Ma Marras 24, 2025 6:53 pm
Kertokaas palstan alfaurokset mulle vastaus yhteen mieltäni askarruttavaan kysymykseen.
Omituisia esimerkkejä asettelet. Sehän on tasan sinun oma asiasi, millaisten mies-oletettujen kanssa olet liikkeellä ja minkälaisessa ympäristössä. EVVK.Otetaanpa esimerkki:
Olen miespuolisen henkilön kanssa liikkeellä, ja...
[...clipety clippety clipp...]
X X X X X
Mahtavaa. Kiitos vastauksestasi. Tämähän avasikin asiaa.Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ma Marras 24, 2025 7:47 pm
Omituisia esimerkkejä asettelet. Sehän on tasan sinun oma asiasi, millaisten mies-oletettujen kanssa olet liikkeellä ja minkälaisessa ympäristössä. EVVK.
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
Äläpäs nyt viitsi sarkastella. Miksi ihmeessä edes kyselet moisia hönöilyjä ja odotat, että saisit niihin millään muotoa mitenkään "asiaa avaavia" kommentteja. Ja vieläpä Lautamiehet-osastolla. Höhh, miksi vaivautuisin moiseen.Sipi kirjoitti: Ma Marras 24, 2025 7:53 pmMahtavaa. Kiitos vastauksestasi. Tämähän avasikin asiaa.Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ma Marras 24, 2025 7:47 pm
Omituisia esimerkkejä asettelet. Sehän on tasan sinun oma asiasi, millaisten mies-oletettujen kanssa olet liikkeellä ja minkälaisessa ympäristössä. EVVK.![]()
X X X X X
No en ole mies, mutta en pidä tuota hommaa negatiivisena, kunhan se hoituu älyllä ja suojelulla, eli ei mene kohtuuttoman ja liiallisen puolelle.
Jos yritän mieltää kuviota myönteisestä näkökulmasta käsin, niin menisikö niin, että mies näkee kourijan uhkatekijänä ja päällekäyjänä, joka on eliminoitava tilanteesta - jotta tekijä ei tee uudestaan vastaavaa ja kohtaa vastuun, näin ei tehdä. Mies katsoo olevansa turvallisuudestanne enemmän vastuussa (fyysinen maailma jne), joten hän hoitaa tilanteen, yrittää pitää teidät turvassa. Voihan olla, että taustalla on myös jonkinlainen ajatus "omaisuuteen" koskemisesta, mutta se voi toisaalta tarkoittaa vaan sitä, että toinen on merkityksellinen itselle - häntä pidetään rakkaana, johon liittyy ajatus kuin kuulumisesta toisilleen (tästäkin voi saada ääripään, jos omistushalu menee liialliseksi) ja se voi olla ilman ääripään suhtautumisia ok.
Miksi mies ei sitten kysy tilanteessa naiselta, onko tämä ok. Luulen, että tämä liittyy tilanteen tapahtumiseen nopeasti ja siihen, että tilanne on päällä - tekijä ei ole vielä poistunut eli uhka on yhä tilanteessa, ja mies on nähnyt, että olet fyysisesti ok kouraisun jälkeen mutta päällekäyjä on yhä tilanteessa ----> joten tekijä/uhkatilanne on hoideltava ensin kuntoon. Väkivaltaa ei tarvitse käyttää, mutta jos tilanne olisi äärimmmäinen (yleensä niin ei varmasti ole) , niin silloin sekään ei ole poissuljettua.
Eli tavallaan kun tilanne on päälllä, niin priorisointi menisi tuon mukaan, ensin tilanne haltuun, sitten kun tilanne saatu ok, kysellään sinulta oloa ja vointia, johtuen juurikin siitä, että jos mies ei ole ehtinyt poistua jonnekin, ja sinulla ei fyysisesti hätää, niin tuo tilanne on ensiksi saatava ok:ksi. Näitä tilanteita voi hoitaa eri tavoin. Järjenkäyttö ja tilanteiden lukeminen tärkeää, turvallisuus.
Ymmärtäisin näin tämän logiikan.
Jos yritän mieltää kuviota myönteisestä näkökulmasta käsin, niin menisikö niin, että mies näkee kourijan uhkatekijänä ja päällekäyjänä, joka on eliminoitava tilanteesta - jotta tekijä ei tee uudestaan vastaavaa ja kohtaa vastuun, näin ei tehdä. Mies katsoo olevansa turvallisuudestanne enemmän vastuussa (fyysinen maailma jne), joten hän hoitaa tilanteen, yrittää pitää teidät turvassa. Voihan olla, että taustalla on myös jonkinlainen ajatus "omaisuuteen" koskemisesta, mutta se voi toisaalta tarkoittaa vaan sitä, että toinen on merkityksellinen itselle - häntä pidetään rakkaana, johon liittyy ajatus kuin kuulumisesta toisilleen (tästäkin voi saada ääripään, jos omistushalu menee liialliseksi) ja se voi olla ilman ääripään suhtautumisia ok.
Miksi mies ei sitten kysy tilanteessa naiselta, onko tämä ok. Luulen, että tämä liittyy tilanteen tapahtumiseen nopeasti ja siihen, että tilanne on päällä - tekijä ei ole vielä poistunut eli uhka on yhä tilanteessa, ja mies on nähnyt, että olet fyysisesti ok kouraisun jälkeen mutta päällekäyjä on yhä tilanteessa ----> joten tekijä/uhkatilanne on hoideltava ensin kuntoon. Väkivaltaa ei tarvitse käyttää, mutta jos tilanne olisi äärimmmäinen (yleensä niin ei varmasti ole) , niin silloin sekään ei ole poissuljettua.
Eli tavallaan kun tilanne on päälllä, niin priorisointi menisi tuon mukaan, ensin tilanne haltuun, sitten kun tilanne saatu ok, kysellään sinulta oloa ja vointia, johtuen juurikin siitä, että jos mies ei ole ehtinyt poistua jonnekin, ja sinulla ei fyysisesti hätää, niin tuo tilanne on ensiksi saatava ok:ksi. Näitä tilanteita voi hoitaa eri tavoin. Järjenkäyttö ja tilanteiden lukeminen tärkeää, turvallisuus.
Mahdollisesti näin.
Näin sen täytyy mennä. On vain tosi vieras ajatus, siis naisena. Jos oltais vaikka tyttöjen kesken ulkona ja joku ääliö tulee siihen tönimään mun kaveriani, kyllä mun refleksinomainen ensireaktioni olisi varmistaa, että sattuiko sitä kaveria tai onko se kunnossa.AlsSie kirjoitti: Ma Marras 24, 2025 8:24 pm No en ole mies, mutta en pidä tuota hommaa negatiivisena, kunhan se hoituu älyllä ja suojelulla, eli ei mene kohtuuttoman ja liiallisen puolelle.
Tietysti teolla on merkitystä. Jos joku nyt läpsäisee perselle vs. lyö tuopilla takaraivoon.
Tämä on mielenkiintoista, koska mulla taas tulee refleksinomaisena ensireaktiona torpata se ulkopuolinen uhka ettei aiheudu enempää vahinkoa tms (riippuu kyllä tilanteesta, tarvitaanko apua mihin), eli onkohan mulla tässä jokin maskuliininen ajattelu/intuitiiivinen tyyli, vaikka en ole järin maskuliininen nainen.Sipi kirjoitti: Ma Marras 24, 2025 9:00 pmNäin sen täytyy mennä. On vain tosi vieras ajatus, siis naisena. Jos oltais vaikka tyttöjen kesken ulkona ja joku ääliö tulee siihen tönimään mun kaveriani, kyllä mun refleksinomainen ensireaktioni olisi varmistaa, että sattuiko sitä kaveria tai onko se kunnossa.AlsSie kirjoitti: Ma Marras 24, 2025 8:24 pm No en ole mies, mutta en pidä tuota hommaa negatiivisena, kunhan se hoituu älyllä ja suojelulla, eli ei mene kohtuuttoman ja liiallisen puolelle.
Tietysti teolla on merkitystä. Jos joku nyt läpsäisee perselle vs. lyö tuopilla takaraivoon.
Samaa mieltä että teolla merkitystä ja lisäisin, että tilanteella. Tilanteen mukaan.
Mahdollisesti näin.
-
Georgie Davis
Alssie ja Sipi ovat yksi ja sama henkilö.
^ Emme ole sama henkilö. Minulla on tämä nikki, AlsSie, ja se siitä. Sipillä on omansa, Sipi, ja se siitä.
Täällä kaikki eivät ole multinikkeilijöitä.
Täällä kaikki eivät ole multinikkeilijöitä.
Mahdollisesti näin.
Sipi, minusta olisi myös mukava kuulla miesten näkemyksiä tuohon sinun esittämään kuvioon. Minun pohdinta on vain yhden ihmisen pohdintaa ja kun en ole mies, niin en voi sanoa, että se olisi miehen näkökulmaa. Olisi kiintoisa tietää, osuuko pohdintani jonkin verran yhteen joidenkin miesten suhtautumisten kanssa, vai ei ollenkaan.
Joten, miehet... framille vaan kertomaan.
Joten, miehet... framille vaan kertomaan.
Mahdollisesti näin.
Tuli mieleen tämä pätkä:
"Jos inhottava mies kaataa päälleni olutta ravintolassa, mitä tekisit ? " - neiti ruotsalainen O (Å).
"Raino, mitä tekisit jos inhottava mies neidin päälle kaataisi olutta?" Napakympin juontaja.
Raino: "Tapan sen."
"Reimo? " Napakympin juontaja.
"Määkin tapan sen." Reimo.
Raimo?" Napakympin juontaja.
"Noo vaikka tapan sen." Raimo.
.....
Ohjelma lopussa juontaja neidille: "Kuule, kyllä suomalaiset miehet vaan on semmosia."
https://www.youtube.com/watch?v=EVjrpImlLMY
"Jos inhottava mies kaataa päälleni olutta ravintolassa, mitä tekisit ? " - neiti ruotsalainen O (Å).
"Raino, mitä tekisit jos inhottava mies neidin päälle kaataisi olutta?" Napakympin juontaja.
Raino: "Tapan sen."
"Reimo? " Napakympin juontaja.
"Määkin tapan sen." Reimo.
Raimo?" Napakympin juontaja.
"Noo vaikka tapan sen." Raimo.
.....
Ohjelma lopussa juontaja neidille: "Kuule, kyllä suomalaiset miehet vaan on semmosia."
https://www.youtube.com/watch?v=EVjrpImlLMY
Mahdollisesti näin.