vanhellsing kirjoitti: La Marras 15, 2025 5:32 pm
Jack Balance kirjoitti: La Marras 15, 2025 4:56 pm
Seliseli. Ei ollut pelkästään sinulle suunnattu, älä imartele itseäsi liikaa vaan kaikille sinun kaltaisillesi reppanoille jotka selittelee miksei sitä ja tätä kun fysiikka on kun pikkulapsella.
Muistelin vain että lähinnä minä naureskelin, vakava asia mutta jotain koomista vain oli siinä mun mielikuvissa kun iso mies päättänyt mennä vähän teinipoikaa ojentamaan mutta ei mennyt ihan kuvitelmien mukaan. Ja en mitään selittele, mielipiteitäni olen vain kertonut, sinä näköjään eri mieltä ja se on ok, rikastuttaa näitä keskustelupalstoja jos on eri näkökulmia asioihin. Mistä luulet että fysiikkani on kuin pikkulapsella ja miten se tähän ketjuun liittyy jos olisi? Oletko itse iso mies jolla on tapana mollata pienempiä? Kannattaisi kasvaa aikuiseksi.
Ja oletko itse useinkin mennyt väliin selvittelemään nistien keskinäisiä ongelmia? Tai yleensäkkään kadulla mennyt auttamaan ketään jota vaikka ryöstetään? Suuret puheet ovat vain lehtien havinaa tuulessa ennen kuin on jotain konkreettisia tekoja.
Mistä tiedät että "iso mies mennyt ojentamaan ja teinipoika "voittanut""? Raukka käyttänyt puukkoa.
Eihän tappelussa koolla ole niin väliä muutenkaan jos toinen tietää mitä tekee, tiedän monta "teinipoikaa" jotka pätkivät kyllä aikuisia ihan kunnolla pataan.
Tein päätelmän sinun fysiikasta sinun arasta ja pelkäävästä asenteesta auttaa muita.
Yleensä se vain on niin että hintelät kaverit eivät vaan osaa/pysty/halua tehdä mitään. Poikkeuksiakin kyllä löytyy, tietenkin
Yhtä yleinen syy on nykyään liikalihavuus miehillä, kädet on kun langat ja raskausvatta pömpöttää, ei siinä estrogeenihurrikaanissa paljon muita auteta.
Iso olen kyllä mutta ei ole mitään syytä pienempiä mollata elleivät he sitten sitä omasta mielestäni ansaitse

olemalla esim naureskelemassa netissä kaverille joka yritti auttaa tuntematonta ja se on hieno teko. Kävi miten kävi.
Olen, muutaman kerrankin. Yhdestä sain pitelysyytteenkin ja työaikana on myös muutama tapaus ollut, yhdessä jopa puukolla uhattu kun pysäytin varkaan.
Myös kauppa/apteekki näpistelijöitä on ollut mukava muutama ottaa kiinni kun on kohdalle osunut.
Uskon että sinusta tuntuu uskomattomalta että joku pystyy toimimaan yllättävissä tilanteissa mutta kyllä meitä täällä vielä on muutamia jäljellä.
Minun puolesta asia on tästä eteenpäin käsitelty.