Mitkä seikat tukevat Anneli Auerin syyllisyyttä?

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
peltirumpu
Adrian Monk

Re: Mitkä seikat tukevat Anneli Auerin syyllisyyttä?

Viesti Kirjoittaja peltirumpu »

VittoriaVetra kirjoitti: La Marras 15, 2025 1:54 pm Ai oikein pakastepussiin oli tunkenut....ei esim. mihinkään muovipussiin (kauppareissuilta jääneisiin) olisi laittanut ...joita varmasti myös löytyi sieltä keittiön lääväkasasta..vaan ihan pakastepusseihin. Vau.
Mutta kun pakastimen tutkinut poliisi sanoi, että siellä oli vain pakastepusseja. Ja niitä hän ei avannut. Jos siellä olisi ollut joku jätesäkki / muovipussi, niin kai hän nyt sen olisi katsonut.

Kuten jo aikaisemmin kerroinkin, niin minun mielestä pakastin jemmana on yksi tyhmimmistä ideoista mitä täällä on kehitelty. Ja niitä typeryyksiä on paljon...
Mikisu
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Mikisu »

VittoriaVetra kirjoitti: La Marras 15, 2025 1:12 pm
Mikisu kirjoitti: La Marras 15, 2025 1:07 pm
VittoriaVetra kirjoitti: La Marras 15, 2025 11:42 am

Mielestäni et ole tuo nimimerkki Miksu..miksi sinä vastaat? Vai oletko kenties myös Miksu?😏 Ei yllätä.
Lukivammaisia ei kaipaisi tarkkuutta vaativaa juttua kommentoimaan.
Voi voi tässä oli sinun antisi sitten. Aika säälittävää. Yksi turhimmista "minfolaisista". Kaikkea se leipä elättääkin. ET osaa vastata näköjään kysymykseen..
etpä niin koska syvällä syvällä siellä jossain sisimmissäsi on pieni ääni joka tietää mikä on totuus :wink:
P.s. Turhaan loit tälläisen alternikin..sulla näitä on jo niin monta..voi voi mutta tää nikki on täysin hyödytön.
Keskustelen mielelläni asiallisten kirjoittajien kanssa, joilla on faktat sekä luku- ja kirjoitustaito sillä tasolla, että keskustelu on mielekästä. Provosoitua en nyt jaksa.
TutkivaEiTieltäEksy
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja TutkivaEiTieltäEksy »

peltirumpu kirjoitti: La Marras 15, 2025 1:36 pm
Carelin kirjoitti: La Marras 15, 2025 12:35 pm Pakastinta tutkittiin vasta myöhemmin, mutta ei välittömästi. Sinne on voitu jemmata vaikka mitä.
Tämän luin pöytäkirjasta, mutta muistanko väärin.
Oletko koskaan miettinyt kuinka suuren pakastepussin kengät vaatisivat? Tai paidat, astalo ja muut jemmattavat rojut? Oletko ihan vakavissasi sitä mieltä, ettei poliisit olisi löytäneet niitä pakastinta tutkiessaan? Sellainen normaali pakastearkku on kuitenkin niin pieni, että tyhmempikin tutkija huomaisi heti kannen avattuaan, jos siellä olisi jotain normaalista poikkevaa.

Minun mielestä pakasin jemmana on ehdottomasti yksi tyhmimmistä väitteistä, mitä olen tämän tapauksen tiimoilta lukenut.
Käsitykseni mukaan kyse oli jääkaappi-pakastinyhdistelmästä. Eihän sellaiseen edes paljoa mahdu tavaraa. Kysyä sopii kuinka moni itse jemmaisi kamat pakastimeen? Itse ainakin välttäisin kaikki helposti tutkittavat mestat ja pakastin on yksi helpommista 🙈 Kas kun kukaan ei ole ehdottanut vessanpöntön säiliötä, sitähän kaikki huumehörhöt leffoissa käyttää 😂
Syyttäjä Jarmo Valkama:
"Tunnustamalla voi ratkaista, silloin peli loppuu, eihä sillo enää mitään tarvetta tätä jatkaa. Mut jos ei jos hän ei tunnusta ja hän onki syytön, niin silloin se...se pyörii."
Carelin
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Carelin »

TutkivaEiTieltäEksy kirjoitti: La Marras 15, 2025 2:40 pm
Carelin kirjoitti: La Marras 15, 2025 12:35 pm Pakastinta tutkittiin vasta myöhemmin, mutta ei välittömästi. Sinne on voitu jemmata vaikka mitä.
Oletko koskaan miettinyt kuinka suuren pakastepussin kengät vaatisivat? Tai paidat, astalo ja muut jemmattavat rojut? Oletko ihan vakavissasi sitä mieltä, ettei poliisit olisi löytäneet niitä pakastinta tutkiessaan? Sellainen normaali pakastearkku on kuitenkin niin pieni, että tyhmempikin tutkija huomaisi heti kannen avattuaan, jos siellä olisi jotain normaalista poikkevaa.

Minun mielestä pakasin jemmana on ehdottomasti yksi tyhmimmistä väitteistä, mitä olen tämän tapauksen tiimoilta lukenut.
Käsitykseni mukaan kyse oli jääkaappi-pakastinyhdistelmästä. Eihän sellaiseen edes paljoa mahdu tavaraa. Kysyä sopii kuinka moni itse jemmaisi kamat pakastimeen? Itse ainakin välttäisin kaikki helposti tutkittavat mestat ja pakastin on yksi helpommista 🙈 Kas kun kukaan ei ole ehdottanut vessanpöntön säiliötä, sitähän kaikki huumehörhöt leffoissa käyttää 😂
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hov ... aa/4800940

Siellä pakastimessa ne kaikki on olleet. Veriset vaatteet ym.
TutkivaEiTieltäEksy
Neuvoja-Jack

Carelin kirjoitti: La Marras 15, 2025 3:11 pm
TutkivaEiTieltäEksy kirjoitti: La Marras 15, 2025 2:40 pm

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hov ... aa/4800940

Juu, median mukaan joka on kaikki nämä vuodet toistaneet papukaijana syyttäjän kertomaa, uskaltamatta kertaakaan esittää mitään kritiikkiä 🤔
Syyttäjä Jarmo Valkama:
"Tunnustamalla voi ratkaista, silloin peli loppuu, eihä sillo enää mitään tarvetta tätä jatkaa. Mut jos ei jos hän ei tunnusta ja hän onki syytön, niin silloin se...se pyörii."
peltirumpu
Adrian Monk

Carelin kirjoitti: La Marras 15, 2025 3:11 pm
Kiitos tästä faktasta. On aina ilo lukea asiantuntijoiden ja oikeiden tietäjien kirjoituksia minfosta. Muistathan ilmoittaa asiaasta krp:lle 8)
Kuolemannaakka
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Ei sitä pakastinta mihinkään tarvita. Voi ihan yhtä hyvin sanoa, että ne kamat oli jossain keittiön kaapissa, jota ei tutkittu. Ne on voineet olla missä vaan, mitä ei tutkittu. Ja voidaan itse keksiä mitä ei tutkittu.

Mutta ootkos nyt vieläkään sisäistänyt sitä, että talon eristys purettiin ja takavarikoidut avaimet palautettiin Annelille 15.12., ja mikäli talossa oli jotain tuolloin jemmattuna, niin Aueria ei mikään pakota hakemaan talosta mitään. Kun hän voisi vaikka muuttaa sinne asumaan. Nämä pakastimen tyhjentämiset on täysin tyhjänpäiväistä pohdintaa.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Hermione
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Hermione »

No mutta tietysti se oli iso moka ettei avattu ranskispusseja ja jäätelöpakkauksia, kun niihin olisi helposti voinut piilottaa sorkkaraudan ja parin kenkiä! :lol: Kyllä Carelin & kumpp ovat tosi asian tuntijoita tässä.

On se vaan jännä juttu, että se jääkaappipakastimen pakastinosa on vuosien myötä muuttunut kuin Hermionen taikalaukuksi. Miksei kukaan ole vielä keksinyt väittää, että Huppis itse piiloutui sinne tutkinnan ajaksi, mutta tyhmät poliisit eivät tajunneet katsoa sinne pakastimeen.
Private dick
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Private dick »

No tässähän tämä artikkeli on jota olen etsinyt mutten löytänyt. Tämä on se artikkeli jonka perusteella minä väitän teknisen tutkimuksen olleen vajaa ellei suorastaan susi.
TutkivaEiTieltäEksy
Neuvoja-Jack

Private dick kirjoitti: La Marras 15, 2025 3:55 pm
No tässähän tämä artikkeli on jota olen etsinyt mutten löytänyt. Tämä on se artikkeli jonka perusteella minä väitän teknisen tutkimuksen olleen vajaa ellei suorastaan susi.
Artikkeli joka kertoo vain puolet totuudesta.
"Tuolloin esimerkiksi yksi poliiseista avasi roskasäiliön ja katsoi pari kolme päällimmäistä roskapussia." Kyseinen poliisi kertoi syyn miksi toimi näin. Siksi, että roskikset oli jo käyty läpi toisten toimesta, samoin kuin pakastin jonne hän oli myös "kurkannut".
Uutisointi aiheesta on ollut pahasti puutteellista. Toimittelijoiden pätemättömyyttä vaiko viitseliäisyydestä johtuen?
Jos iso osa tutkintaan osallistuneista poliiseista oli sitä mieltä, että twkijä oli A, niin usko huvikseen, sieltä on etsitty mitä tahansa syyllisyyteen viittaavaa. Vaan kun ei löydetty 😭😉
Syyttäjä Jarmo Valkama:
VittoriaVetra
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja VittoriaVetra »

*pltmtxtvp*tm
Cohle
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Cohle »

*pltmtxtvp*tm
Kun ei tee mitään, niin ei tee mitään väärinkään.
peltirumpu
Adrian Monk

TutkivaEiTieltäEksy kirjoitti: La Marras 15, 2025 4:14 pm
Artikkeli joka kertoo vain puolet totuudesta.
"Tuolloin esimerkiksi yksi poliiseista avasi roskasäiliön ja katsoi pari kolme päällimmäistä roskapussia." Kyseinen poliisi kertoi syyn miksi toimi näin. Siksi, että roskikset oli jo käyty läpi toisten toimesta, samoin kuin pakastin jonne hän oli myös "kurkannut".
Uutisointi aiheesta on ollut pahasti puutteellista. Toimittelijoiden pätemättömyyttä vaiko viitseliäisyydestä johtuen?
Jos iso osa tutkintaan osallistuneista poliiseista oli sitä mieltä, että twkijä oli A, niin usko huvikseen, sieltä on etsitty mitä tahansa syyllisyyteen viittaavaa. Vaan kun ei löydetty 😭😉
Koko väite huonosta alkututkimuksesta on Santaojan levittämä valhe, jota media, syyttäjät ja tietenkin myös tuomarit toistivat. Ei siellä etp:ssa lukenut, että alkututkinta tehtiin normaalisti, eikä muutakaan syyttäjälle vahingollista. Tuossa juuri onkin järjestelmän heikkous. Syyttäjät ja poliisit päättävät mitä mitä kirjoitetaan esitutkintapöytäkirjaan ja mitä todisteita esitetään ja tuodaan oikeuteen syytteiden tueksi. Se on sitten puolustuksen heikkoutta, jos kaikkia valheita ei voida oikoa...

Santaoja on varmasti arvannut, että hovissa tulee turpiin ja siksi keksi valheet huonosta alkututkimuksesta. Vähän kuin vakuutus, millä sitten voi perustella omaa osaamattomuuttaan.
VittoriaVetra
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja VittoriaVetra »

Kenenkään ei tarvinnut keksiä yhtään mitään... kyllä sen jokainen huomasi ja tajusi kun syyllistä ei saatu nalkkiin ja kun kerrottiin julki kaikki ne alkututkimuksen epäkohdat..mitä kaikkea ei tutkittu (he vielä myönsivät että ei tutkittu ei katsottu) ja joku tumpelo siellä otti omilla sormilla lasinpalasia rikotusta ikkunan karmistakin...
Mikisu
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Mikisu »

Ainoa tyritty asia taisi olla takapihan sotkeminen niin, että koiraa ei voitu käyttää. Muuta en ainakaan itse muista, mistä olisi huomauttamista. No tietty se rikostutkijan oma dna halossa, mutta se ei ollut Joutsenlahden, Kare Koskisen ja Matti Mäkisen syytä.

Ja tämä vastaus siis Peltirummulle, välttelen lainaamista.
Vastaa Viestiin