Johanna Tukiainen

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Alceste
Alokas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alceste »

Kumma ettei tätä ole kukaan vielä hoksannut: http://naurunappula.com/433907/21dq3hx.gif
aamu
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja aamu »

EIJEI!! toi oli paha. vai on Tuksu laihtunut. Onnea. Minäkin haluaisin. Pitänee hankkia malaria..
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Malariaan sairastunut kohublondi Johanna Tukiainen kirjoittaa 7 päivää -lehden nettisivuilla pitämässä blogissaan saaneensa apua vakavaan sairauteen korkeammalta taholta.

– Sinä aikana kun olin tajuttomana, vanhempani lensivät Tukholmasta minua katsomaan ja rukoilemaan puolestani. Sairaalassa oli mukana myös vapaaseurakunnan pastori Jan Roos, joka asetti rukousliinan pääni ja keuhkojeni päälle. Isäni kertoi myöhemmin, että koko Ruotsissa kymmenet eri seurakunnat olivat rukoilleet puolestani ja heidän vetävät pastorinsa, samoin kuin Suomessa uskovaiset ystävämme ja seurakunnat. Uskon vahvasti, että nämä kaikki sadat rukoukset jotka sain, vaikuttivat siihen, että olen nyt täysin terve, Tukiainen kirjoittaa.
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/muut.shtm ... en_johanna

No niin,ihan Ruotsia myöten on sitten useat seurakunnat rukoilleet Tuksun puolesta :roll:
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

^Jos ihan rehellisiä ollaan, niin minua hiukan harmittaa, että Tuksu ei kuollut. Oikeasti :roll:
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Mike Manner kirjoitti:^Jos ihan rehellisiä ollaan, niin minua hiukan harmittaa, että Tuksu ei kuollut. Oikeasti :roll:
Mitenkäs se kulunut sanonta meneekään.. "Vaikeat elämänkokemukset jalostavat ihmistä", tmv.?
Koska Tuksu selvisi malariasta, niin hänen täytyy olla jatkossa jaloista jaloin :lol: Oikeasti on tosi mukavaa, että Tuksukka sai pudotettua muutaman ylimääräisen kilon, vaikkakin ilman omia ponnistuksia. Hän alkoi näyttää jo jotenkin irstaalta ja rasvaiselta.
nurich
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja nurich »

Anteeksi vaan, mutta minä en rukoillut. (olen varmaan kateellinen)
Sterling
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Sterling »

Eikös tämä muija vähän aikaa sitten ilmoittanut vetäytyvänsä julkisuudesta :shock: Kai tuo jotain keksii niin kauan kuin henki pihisee :?
Jos haluat rauhaa, valmistaudu sotaan.
nurich
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja nurich »

Veikkaan seuraavaksi jotain tämänsuuntaista:

Johanna Tukiainen: "Etsin tosimielellä elämänkumppania"

Vaikea sairaus on saanut Johannan laittamaan arvot uuteen uskoon jne. Näissä merkeissä Johanna etsii miestä, jonka kanssa Johanna voisi perustaa perheen. "Vauvat on siis tosi ihanii jne", toteaa Johanna. "Kyl mä itsekin nyt tajuun, et elämäs on tärkeämpiäkin asioita kun party party party", huokaa Johanna ja ryyppää lisää kuohuviiniä Hello Kitty-mukista.
Surma
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Surma »

Mutisen tässä ittekseni tälläsitä mantraa, kun luen tätä ketjua:

Tuksu on ihminen.
Väkivalta ei ratkaise mitään.
Tukiaisen ampuminen ei auttaisi ketään.
Tukiaisen elävältä pottaminen ei auttaisi ketään.
Tukiaista ei saa pahoinpidellä.
Murha on aina väärin.
H.P.
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja H.P. »

^Näinhän se menee - kyllä myös kaikkia henkisiltä ominaisuuksiltaan vähempiosaisia täytyy yrittää ymmärtää.
*korj.virh.
Nosce te ipsum!
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

nurich kirjoitti:Veikkaan seuraavaksi jotain tämänsuuntaista:

Vaikea sairaus on saanut Johannan laittamaan arvot uuteen uskoon jne. Näissä merkeissä Johanna etsii miestä, jonka kanssa Johanna voisi perustaa perheen. "Vauvat on siis tosi ihanii jne", toteaa Johanna. "Kyl mä itsekin nyt tajuun, et elämäs on tärkeämpiäkin asioita kun party party party", huokaa Johanna ja ryyppää lisää kuohuviiniä Hello Kitty-mukista.
Kun Tuksu kyllästyy kotiäidin uraan, hän päättää lanseerata oman nimikkotuoksun, vaatemalliston ja kirjoittaa omaeläkerran. Projekteista saamillaan rahoilla hän sponsoroi lapsensa Ranskassa yksityiseen kansainväliseen sisäoppilaitokseen, ottaa miehestä eron ja päättää viimein kokeilla retriittiä sikäläisessä luostarissa.
Selibaatti ja ehtoollisleipä viineineen maistuu Tuksulle niin hyvin, että hän lahjoittaa kaikki prinsessareleensä Euroopan köyhälistölle ja kuolee lopulta lempeänä, rakastettuna nunnana luostarissa.
Catherine
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Catherine »

hemuli
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja hemuli »

nurich kirjoitti:Veikkaan seuraavaksi jotain tämänsuuntaista:

Ainakaan Tuksu ei haaveile jääkiekkoilijamiehestä:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1622100
Tappara-legenda Timo Jutila on sydämistynyt Johanna Tukiaisen viime viikkoisista kommenteista, jota vähättelivät jääkiekkoilijoiden älykkyyttä.

- Niin törkeä väite, ettei mitään. Mutta se on hänen mielenpiteensä, Jutila sanoi Voicelle.

- Meitä lätkänpelaajia on ihan lääkäreistä ja professoreista asti!

Juti myös kiisti, että jääkiekkoilijoiden vaimoilla olisi erityisen vaikeaa, kuten Tukiainen Urheiluviikko-sivustolla esitti.

Jutila toivotti Voicen kautta Tukiaiselle onnea jalkapalloilevan miehen etsintään.

- Onnea matkaan vaan, en usko, että tulee helppo rasti olemaan. Mulle on aivan sama. Tukiainen on kyllä aivan väärässä tässä asiassa, Jutila laukoi.
Tuksulla on kyllä oltava melkoinen itsetunto, kun kehtaa alkaa nimittelemään ketä tahansa tyhmiksi. Peiliin katsominen voisi olla ensin ihan paikallaan... :roll:
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Tuksu on päässyt sairaalasti kotia ja on uskovaisempi kuin koskaan aikaisemmin ilmeisesti.
Lisää aiheesta maikkarin juoruissa -->

http://viihde.mtv3.fi/uutiset/muut.shtm ... en_johanna
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
aamu
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja aamu »

Toi Ring-juttu oli AIVAN loistava :lol: :lol: Ihanaa et Johku toipuu,ja pääsee viettää glamööristä elämää taas.
Vastaa Viestiin