Johanna Tukiainen
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/muut.shtm ... en_johannaMalariaan sairastunut kohublondi Johanna Tukiainen kirjoittaa 7 päivää -lehden nettisivuilla pitämässä blogissaan saaneensa apua vakavaan sairauteen korkeammalta taholta.
– Sinä aikana kun olin tajuttomana, vanhempani lensivät Tukholmasta minua katsomaan ja rukoilemaan puolestani. Sairaalassa oli mukana myös vapaaseurakunnan pastori Jan Roos, joka asetti rukousliinan pääni ja keuhkojeni päälle. Isäni kertoi myöhemmin, että koko Ruotsissa kymmenet eri seurakunnat olivat rukoilleet puolestani ja heidän vetävät pastorinsa, samoin kuin Suomessa uskovaiset ystävämme ja seurakunnat. Uskon vahvasti, että nämä kaikki sadat rukoukset jotka sain, vaikuttivat siihen, että olen nyt täysin terve, Tukiainen kirjoittaa.
No niin,ihan Ruotsia myöten on sitten useat seurakunnat rukoilleet Tuksun puolesta
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
- Juliet Jones
- Axel Foley
Mitenkäs se kulunut sanonta meneekään.. "Vaikeat elämänkokemukset jalostavat ihmistä", tmv.?Mike Manner kirjoitti:^Jos ihan rehellisiä ollaan, niin minua hiukan harmittaa, että Tuksu ei kuollut. Oikeasti
Koska Tuksu selvisi malariasta, niin hänen täytyy olla jatkossa jaloista jaloin
Veikkaan seuraavaksi jotain tämänsuuntaista:
Johanna Tukiainen: "Etsin tosimielellä elämänkumppania"
Vaikea sairaus on saanut Johannan laittamaan arvot uuteen uskoon jne. Näissä merkeissä Johanna etsii miestä, jonka kanssa Johanna voisi perustaa perheen. "Vauvat on siis tosi ihanii jne", toteaa Johanna. "Kyl mä itsekin nyt tajuun, et elämäs on tärkeämpiäkin asioita kun party party party", huokaa Johanna ja ryyppää lisää kuohuviiniä Hello Kitty-mukista.
Vaikea sairaus on saanut Johannan laittamaan arvot uuteen uskoon jne. Näissä merkeissä Johanna etsii miestä, jonka kanssa Johanna voisi perustaa perheen. "Vauvat on siis tosi ihanii jne", toteaa Johanna. "Kyl mä itsekin nyt tajuun, et elämäs on tärkeämpiäkin asioita kun party party party", huokaa Johanna ja ryyppää lisää kuohuviiniä Hello Kitty-mukista.
- Juliet Jones
- Axel Foley
Kun Tuksu kyllästyy kotiäidin uraan, hän päättää lanseerata oman nimikkotuoksun, vaatemalliston ja kirjoittaa omaeläkerran. Projekteista saamillaan rahoilla hän sponsoroi lapsensa Ranskassa yksityiseen kansainväliseen sisäoppilaitokseen, ottaa miehestä eron ja päättää viimein kokeilla retriittiä sikäläisessä luostarissa.nurich kirjoitti:Veikkaan seuraavaksi jotain tämänsuuntaista:
Selibaatti ja ehtoollisleipä viineineen maistuu Tuksulle niin hyvin, että hän lahjoittaa kaikki prinsessareleensä Euroopan köyhälistölle ja kuolee lopulta lempeänä, rakastettuna nunnana luostarissa.
Ainakaan Tuksu ei haaveile jääkiekkoilijamiehestä:nurich kirjoitti:Veikkaan seuraavaksi jotain tämänsuuntaista:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1622100
Tuksulla on kyllä oltava melkoinen itsetunto, kun kehtaa alkaa nimittelemään ketä tahansa tyhmiksi. Peiliin katsominen voisi olla ensin ihan paikallaan...Tappara-legenda Timo Jutila on sydämistynyt Johanna Tukiaisen viime viikkoisista kommenteista, jota vähättelivät jääkiekkoilijoiden älykkyyttä.
- Niin törkeä väite, ettei mitään. Mutta se on hänen mielenpiteensä, Jutila sanoi Voicelle.
- Meitä lätkänpelaajia on ihan lääkäreistä ja professoreista asti!
Juti myös kiisti, että jääkiekkoilijoiden vaimoilla olisi erityisen vaikeaa, kuten Tukiainen Urheiluviikko-sivustolla esitti.
Jutila toivotti Voicen kautta Tukiaiselle onnea jalkapalloilevan miehen etsintään.
- Onnea matkaan vaan, en usko, että tulee helppo rasti olemaan. Mulle on aivan sama. Tukiainen on kyllä aivan väärässä tässä asiassa, Jutila laukoi.
Tuksu on päässyt sairaalasti kotia ja on uskovaisempi kuin koskaan aikaisemmin ilmeisesti.
Lisää aiheesta maikkarin juoruissa -->
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/muut.shtm ... en_johanna
Lisää aiheesta maikkarin juoruissa -->
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/muut.shtm ... en_johanna
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !