Olen myös joskus sitä vaihtoehtoa miettinyt. Mutta ulkopuolisesta tekijästä ei ole mitään näyttöä muuta kuin Annelin kertomaa.TutkivaEiTieltäEksy kirjoitti: To Marras 20, 2025 6:16 pmJa tätähän syyttäjät ovat kovasti yrittäneet, hupsuine teorioineen jne. kuitenkaan siinä onnistumatta. Vielä kun joku kertoisi kuinka se ensitutkinta olisi pitänyt tehdä, että Anneli olisi kiinni saatu, aukottomasti?Susku London kirjoitti: To Marras 20, 2025 5:51 pmOletko kuullut, että todistustaakka kuuluu syyttäjälle, eikä kenenkään muun tarvitse todistaa aukottomasti yhtään mitään.VittoriaVetra kirjoitti: To Marras 20, 2025 5:25 pm Kukaan ei myöskään pysty aukottomasti todistamaan Annelin syyttömyyttä. Se, että huonosti toteutetun poliisin alkututkinnan jälkeen ei löydy riittävästi todisteita todennäköisen syyllisen tuomitsemiseen, ei tarkoita etteikö hän olisi silti syyllinen. Mahdollisuus tähän on olemassa.
Kiitos kuitenkin mielipiteestäsi! Ching, Ching!![]()
Älkää sanoko, että pakastin olisi pitänyt tutkiaJoskus kannattaisi kysyä, piilottaisitko itse tekovälineet asuntoon, autoon, autotalliin tai edes tontille, koska oletus on, että poliisit tonkii kyllä paikat. Kukaan ei ole niin tyhmä etteikö tietäisi, että puolisoa epäillään ensimmäisenä. Ihan kuten Ulvilan tapauksessakin, siellä oli jo muutama jotka heti "näkivät" Annelista, että taidettiin juuri puhuttaa tekijää.
Lavastusteoria on niin absurdi. Oletteko yrittänyt kertaakaan antaa itsellenne edes mahdollisuutta miettiä koko tapahtumaa oletuksella, että AA on syytön? Että kaikki meni kuten hän on kertonut? Tämä on kaikkein todennäköisin ja häkenauhaa kuunnellen yksinkertaisin tapahtumankuva kun unohtaa spekuloinnit miksi hän teki tai sanoi niin tai noin. Jos et ole itse koskaan ollut vastaavassa tilanteessa, et voi tietää kuinka itse toimisit.
Anneli on ollut paikalla ei muita aikuisia (todistettavasti) paitsi kuollut aviomies siksi hän on potentiaalinen.