Kyllä, todellakin otin asian itse esille, ei siinä ole mitään kiistanalaista. Kysyin juuri siksi, etten tunne kaikkia Suomen rikostapauksia, mutta ilmeisesti vastakeskustelijani tunsi paremmin, koska vetosi siihen, että "[m]oni pystyy elämään vuosia, jopa vuosikymmeniä, ulospäin 'normaalia elämää' vakavankin rikoksen jälkeen". Näitä tapauksia sitten kysyin eivätkä vastaukset tyydyttäneet, kun jotain uunisurmaa tarjoteltiin.VittoriaVetra kirjoitti: Su Marras 23, 2025 9:29 pmMikisu kirjoitti: La Marras 22, 2025 6:06 pm Kerro suomalaisia esimerkkejä tästä. Ketkä ovat pystyneet jatkamaan kuin ei mitään, ja ovat myöhemmin jääneet kiinni? Tai vaikka ovat jääneet hetikin kiinni, vaikka ovat yrittäneet lavastaa tekoaan ulkopuolisen tekemäksi? Onko näille tehty mielentilatutkimus, ja mikä on ollut sen tulos?
Björkqvistin tapaus oli selvä, vaikka hän alkeellista lavastusta yrittikin. Alikehittynyt, kaikille valkeni se viimeistään oikeudenkäynnissä. Mutta muita?Niin...ITSE OTIT ESILLE KUN KYSYIT: "Kerro suomalaisia esimerkkejä tästä. Ketkä ovat pystyneet jatkamaan kuin ei mitään, ja ovat myöhemmin jääneet kiinni?"Mikisu kirjoitti: Su Marras 23, 2025 8:26 pmUlvila-osion alla olisi hyvä tietää Ulvilan murhasta ja myöhemmästä seri-jutusta sen verran, ettei ole jatkuva rasite keskustelussa. Täällä ei tarvitse kuitenkaan tietää kaikista Suomen rikostapauksista.VittoriaVetra kirjoitti: Su Marras 23, 2025 7:29 pm
Älä itsekkään enää kysele tyhmiä: "Kerro suomalaisia esimerkkejä tästä. Ketkä ovat pystyneet jatkamaan kuin ei mitään, ja ovat myöhemmin jääneet kiinni?" Vaan etsi ihan ITSE tästä edes KAIKKI. Äläkä kysele..tai siis auo päätäsi, jos et ole perehtynyt..awink awink
JA TAAS TÄSSÄ NÄHDÄÄN ANNELISTIEN TYHMYYS.
Enempää en Vetran metavänkäämistä jaksa tällä erää, palataan kun on substanssia.