Toihan on ihan häiriintynyttä; voisit tehdä siitä rikosilmoituksen. Tappouhkailua tms. Tsemppiä.Kumisilmä kirjoitti: Pe Loka 03, 2025 1:31 am tän teki joku nainen joka selitti et on kokeillut tulla ihan mun lähelle ja että sillä puukko sitä varten että tulee mut tappamaan.
toinen kuva on piffin näkemys musta ja se on kyl aika yks yhteen.
Kumisilmä
Re: Kumisilmä
Mahdollisesti näin.
Ei kuulu punkkarielämään moiset. Iiro Viinasen sanoin (savon kielestä suomennettuna): "mies ei ole mies, jollein osaa leikata muikkukukkoa, eikä siinä tarvita perinteistä puukahvaista, vaan nykyaikaista spydercoa. Muikkukukkoilijoitakin on monenlaista, joista osaan toimii parhaiten de ashi barai ennen spydercoa"
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Ei taida Kiemunki olla vastuussa teoistaan ja sanoistaan, holhouksen alainen.AlsSie kirjoitti: To Loka 09, 2025 7:38 pmToihan on ihan häiriintynyttä; voisit tehdä siitä rikosilmoituksen. Tappouhkailua tms. Tsemppiä.Kumisilmä kirjoitti: Pe Loka 03, 2025 1:31 am tän teki joku nainen joka selitti et on kokeillut tulla ihan mun lähelle ja että sillä puukko sitä varten että tulee mut tappamaan.
toinen kuva on piffin näkemys musta ja se on kyl aika yks yhteen.
Natsit mainostaa mun naamalla marssiaan 6.12 no tavallaan se on ymmärrettävää oonhan kovin sonni mitä noissa riennoissa on ikinä nähty
vittu ku nolo temppu mut mitä muuta voi odottaa tältä vajakki laumalta.

Antifa Free Palestina
Eppu reppana menny vaihtaa nimensä yrittänyt piiloutua ku tietää olevansa ikuisesti kohde Torniainen on nyt Jesse Mattson
kuulin sen frendiltä et peppu eppu oli paskonut suolensa rullalle pelosta et joutuu antifan käsittelyyn se oliskin hieman eri kokemus ku aateveljien stadin kyttien halitaan eppua eppu on uhri linja.
https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/8c ... d5d32fe406
kuulin sen frendiltä et peppu eppu oli paskonut suolensa rullalle pelosta et joutuu antifan käsittelyyn se oliskin hieman eri kokemus ku aateveljien stadin kyttien halitaan eppua eppu on uhri linja.
https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/8c ... d5d32fe406
Antifa Free Palestina
-
Georgie Davis
Eihän nuo nyt mitään natseja ole.Kumisilmä kirjoitti: Pe Loka 24, 2025 11:07 am Natsit mainostaa mun naamalla marssiaan 6.12 no tavallaan se on ymmärrettävää oonhan kovin sonni mitä noissa riennoissa on ikinä nähtyvittu ku nolo temppu mut mitä muuta voi odottaa tältä vajakki laumalta.
![]()
Ja sinähän olet vain euforisen iloinen kun saat huomiota, tässä tapauksessa kuvan muodossa.
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Ihan vitun pellejä IFK-fanit: hyökkäävät johonkin kuppilaan, jossa tavallisia perheenisäkannattajia.
Btw, eivät muuten ole uskaltaneet enää vuosiin ottaa HJK:n mobia (US) vastaan metsämyllyjä. 2021 taisi tulla sen verran kuokkaan, että muutamalla hurrilla loppui metsätappelut siihen.
En fanita klubia, mutta niiden mobin äijät ei ole mitään 70 kg höpönassuja, jotka vähän larppaa Football Factorya. Rankkoja ukkoja ovat.
Btw, eivät muuten ole uskaltaneet enää vuosiin ottaa HJK:n mobia (US) vastaan metsämyllyjä. 2021 taisi tulla sen verran kuokkaan, että muutamalla hurrilla loppui metsätappelut siihen.
En fanita klubia, mutta niiden mobin äijät ei ole mitään 70 kg höpönassuja, jotka vähän larppaa Football Factorya. Rankkoja ukkoja ovat.
Mitä te dorkat dorkailette?
Niin jos tosiaan eppu on niiden ykkös tykki ni onhan se vitun säälittävää jopa koomista toisaalta pakkohan se on olla tyytyväinen koska näin ne pysyy kurissa kovempia tekijöitä ei kyllä kaivata.Ross Sullivan kirjoitti: Pe Loka 24, 2025 4:15 pm Ihan vitun pellejä IFK-fanit: hyökkäävät johonkin kuppilaan, jossa tavallisia perheenisäkannattajia.
Antifa Free Palestina
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
En tiedä natsien pecking orderia, eikä se kiinnosta. Lähinnä kuitenkin, että ihan vitun spedeä touhua hakata jotain perheenisäkannattajia ja se on vastoin mobien koodistoa. Syyksi epäilen sitä, että 21 saivat IFK-mobi pataan niin pahasti Klubin Usual Suspect -mobilta, että lopettivat metsätouhut siihen.Kumisilmä kirjoitti: La Loka 25, 2025 3:11 pmNiin jos tosiaan eppu on niiden ykkös tykki ni onhan se vitun säälittävää jopa koomista toisaalta pakkohan se on olla tyytyväinen koska näin ne pysyy kurissa kovempia tekijöitä ei kyllä kaivata.Ross Sullivan kirjoitti: Pe Loka 24, 2025 4:15 pm Ihan vitun pellejä IFK-fanit: hyökkäävät johonkin kuppilaan, jossa tavallisia perheenisäkannattajia.
Mitä te dorkat dorkailette?
- Marokon Kauhu
- Ainesta Watsoniksi
Väkivallattomat miekkarit on kyllä perseestä.Kumisilmä kirjoitti: Ti Marras 25, 2025 7:53 am en mä voi osallistua natsien vastaisiin miekkareihin paristakin eri syystä.ensinnäkin helsinki ilman natseja vaatii väkivallattomuutta ja siihen en voi suostua toiseksi jos edes pieraisen stadin suuntaan 6.12 kytät vie koppiin.kolmanneksi mulla rystysessä hiusmurtuma ollu siitä asti ku leivoin turpaan yhtä odinia tossa ostarilla toinen käsi voimaton sen kuolion takia.voisin tietysti käyttää pelkkää otsaa kyllä silläkin muutama kirkuva natsi putoaa mut silti oon päättänyt keskittyä päihteisiin ja jättää 6.12 tapahtumat nuoremmille.
itse haluaisin et antifasistit palais takaisin linnan juhlien häiriköintiin koska tosta laulu/tanssi ei natseja helsinkiin esityksestä ei oo muuta hyötyä ku ilmainen mainos natseille.antaa nasujen marssia ja larpata arjalaisia ja pistetään itse stadi tuleen ni siatkin joutuu oikeisiin töihin.
media ynnä muu oikeisto paska sais slaagin kuten sai yhdestä vitun tillanderin ikkunastakin muutama vuosi sitten.
pelisilmää toivoo kumisilmä vasemmistolta nyt.
Se on kyllä totta että se antifanttien pellesirkus vain antaa mainosta soihtukulkueelle, joka kuitenkin menee joka vuosi asiallisesti.
Mutta sinähän olet läski, vanha ja juopponarkki
Miten sä sitä Odinia sait lyötyä
Viimeksi kun kuulin että olit saanut jotain lyötyä, se oli käsiraudoissa samassa maijassa sinun kanssa.
Sut ne vie kuitenkin 5.12 taas turvasäilöön.
- Väestönvaihto
- Turhanpaikan hakijat
- Kotoutumisteollisuus
- VOK - business
- Partalapset
- Huonolaatuiset mamut
- Islamisaatio
pari odinia tuli tunnukset päällä tänne hakunilaan pyörimään sunnuntaina keskellä päivää ja satuin just tulee kaupasta.menin sanoo kundeille et rotsit pois tai sit painutte vittuun täältä et tää on antifa zone eli turvallinen alue jossa ei rasisteja siedetä.Marokon Kauhu kirjoitti: Ti Marras 25, 2025 9:28 pmVäkivallattomat miekkarit on kyllä perseestä.Kumisilmä kirjoitti: Ti Marras 25, 2025 7:53 am en mä voi osallistua natsien vastaisiin miekkareihin paristakin eri syystä.ensinnäkin helsinki ilman natseja vaatii väkivallattomuutta ja siihen en voi suostua toiseksi jos edes pieraisen stadin suuntaan 6.12 kytät vie koppiin.kolmanneksi mulla rystysessä hiusmurtuma ollu siitä asti ku leivoin turpaan yhtä odinia tossa ostarilla toinen käsi voimaton sen kuolion takia.voisin tietysti käyttää pelkkää otsaa kyllä silläkin muutama kirkuva natsi putoaa mut silti oon päättänyt keskittyä päihteisiin ja jättää 6.12 tapahtumat nuoremmille.
itse haluaisin et antifasistit palais takaisin linnan juhlien häiriköintiin koska tosta laulu/tanssi ei natseja helsinkiin esityksestä ei oo muuta hyötyä ku ilmainen mainos natseille.antaa nasujen marssia ja larpata arjalaisia ja pistetään itse stadi tuleen ni siatkin joutuu oikeisiin töihin.
media ynnä muu oikeisto paska sais slaagin kuten sai yhdestä vitun tillanderin ikkunastakin muutama vuosi sitten.
Se on kyllä totta että se antifanttien pellesirkus vain antaa mainosta soihtukulkueelle, joka kuitenkin menee joka vuosi asiallisesti.
Mutta sinähän olet läski, vanha ja juopponarkki![]()
Miten sä sitä Odinia sait lyötyä![]()
Viimeksi kun kuulin että olit saanut jotain lyötyä, se oli käsiraudoissa samassa maijassa sinun kanssa.
päällehän ne tuli ja ekan tiputin ykkösellä mut toinen ilmeisesti kuski oli selvinpäin ja anto kohtuu tasapuolisesti takasin.muutama isku vaihdettiin kunnes siinä messissä ollu nainen käski ne autoon ja mut vittuun siitä kaikki kolme ukkoa toteltiin tosin sitä ketä putos eli minkä ohimo rikko mun rystysen joutuvat hennosti tukemaan.
Ranta sit lähetti 15 odinia tohon ostarille oliko nyt seuraavana keskiviikko yönä eli varmuudella siihen aikaan etten pääse leipoo niitä käkättimeen ottivat kuvia selkäpuolelta niin ku aina ja liimasivat jonkun toisen Laineen oven täyteen natsitarroja.Ranta sitä sit juhlisti voittona ryssän somessa.
eka kuvassa hakunilan ostari mä luulen et toi nyrkki hemmo on se ketä löi ku mies takas.
tommonen porukka tarvitaan et uskalsivat tulla uudestaan kertoo paljon odineista

Antifa Free Palestina
Kuulostaa keksityltä.Kumisilmä kirjoitti: Ti Marras 25, 2025 9:48 pmpari odinia tuli tunnukset päällä tänne hakunilaan pyörimään sunnuntaina keskellä päivää ja satuin just tulee kaupasta.menin sanoo kundeille et rotsit pois tai sit painutte vittuun täältä et tää on antifa zone eli turvallinen alue jossa ei rasisteja siedetä.Marokon Kauhu kirjoitti: Ti Marras 25, 2025 9:28 pmVäkivallattomat miekkarit on kyllä perseestä.Kumisilmä kirjoitti: Ti Marras 25, 2025 7:53 am en mä voi osallistua natsien vastaisiin miekkareihin paristakin eri syystä.ensinnäkin helsinki ilman natseja vaatii väkivallattomuutta ja siihen en voi suostua toiseksi jos edes pieraisen stadin suuntaan 6.12 kytät vie koppiin.kolmanneksi mulla rystysessä hiusmurtuma ollu siitä asti ku leivoin turpaan yhtä odinia tossa ostarilla toinen käsi voimaton sen kuolion takia.voisin tietysti käyttää pelkkää otsaa kyllä silläkin muutama kirkuva natsi putoaa mut silti oon päättänyt keskittyä päihteisiin ja jättää 6.12 tapahtumat nuoremmille.
Mutta sinähän olet läski, vanha ja juopponarkki![]()
Miten sä sitä Odinia sait lyötyä![]()
päällehän ne tuli ja ekan tiputin ykkösellä mut toinen ilmeisesti kuski oli selvinpäin ja anto kohtuu tasapuolisesti takasin.muutama isku vaihdettiin kunnes siinä messissä ollu nainen käski ne autoon ja mut vittuun siitä kaikki kolme ukkoa toteltiin tosin sitä ketä putos eli minkä ohimo rikko mun rystysen joutuvat hennosti tukemaan.
Ranta sit lähetti 15 odinia tohon ostarille oliko nyt seuraavana keskiviikko yönä eli varmuudella siihen aikaan etten pääse leipoo niitä käkättimeen ottivat kuvia selkäpuolelta niin ku aina ja liimasivat jonkun toisen Laineen oven täyteen natsitarroja.Ranta sitä sit juhlisti voittona ryssän somessa.
eka kuvassa hakunilan ostari mä luulen et toi nyrkki hemmo on se ketä löi ku mies takas.
tommonen porukka tarvitaan et uskalsivat tulla uudestaan kertoo paljon odineista
![]()
käy lukee mika rannan vk seinältä mä en siihen ryssän someen koske.mut noin yleisesti ni ei tartte paljoo keksiä tarinoita pikemminkin pikkusen himmailla ettei tuu ylitarjontaa.
päättelivät mun olevan homo ku kaks sukunimeä ovessa.luulihan noi saatanan saappaat yhdessä vaiheessa että oon se varustelekan Laine sillä kun etunimikin sama

Antifa Free Palestina
sitä mä vähän tässä oon miettinyt et pitäiskö siirtyä suuremmille areenoille suomessa natsit on niin säälittäviä spurguja et niiden niputtamisesta tulee hennosti morkkis vähän ku veis lapselta tikkarin voisin tarjoutua lomauttamaan nasuja niihin mestoihin missä ne on isompi ongelma.pussi kohtuu hyvää poretta ja runsaasti mässyy extra sokerilla ni enköhän mä aina viikon kerrallaan vois toimia jonkun kaupungin puhtaanapidossa sanotaan nyt suoraan etten alle sadan nasun enää edes jaksa vaivautua.
loppus äkäseen sieg heilin huutelut ku tuun mestoille.
olisko tossa semmonen eläke virka tahi duuni mulle
loppus äkäseen sieg heilin huutelut ku tuun mestoille.
olisko tossa semmonen eläke virka tahi duuni mulle
Antifa Free Palestina
-
vanhellsing
Odinit ja vasemmistonuoret voisivat laittaa hynttyyt yhteen kun molemmilla on niin voimakas juutalaisviha, tehkää joku oma alttari missä on Hitlerin pärstä ja muutamat hakaristit ja palvokaa sitä.