Seurusteletko?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Seurusteletko?

kyllä
66
50%
en
67
50%

Ääniä yhteensä: 133

joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

loneliness kirjoitti:Pettymyksiä tarvitaan, että osaa sitten arvostaa, kun löytää hyvän tyypin, jota jaksaa katsoa pitempään.
Ehdottomasti samaa mieltä, hyvä lone! Tämän neuvon kun aikanaan osaisi omien lasten päähän paukuttaa, välttyisivät monilta murheilta.
sorsake kirjoitti:
joey kirjoitti:OT:tä jatkaakseni totean lyhyesti, että se, että suurin osa ihmisistä menettelee tavalla X, ei todellakaan tarkoita sitä että he menettelevät niin siksi että muutkin menettelevät :D Jos ihmisellä ei olisi luontaista tarvetta lisääntyä, laji ei olisi selviytynyt näinkin pitkälle.
No en todellakaan väittänyt, että *kaikki* menettelevät näin siksi että muutkin. Mutta väittäisin, että kun joku asia on yleisesti normaalina elämänkulkuna pidetty ja siihen liittyy siten jonkunasteisia sosiaalisia paineitakin, *jotkut* ihmiset päätyvät tekemään sen siksi kun muutkin tekevät... Taidat nyt lukea vähän rivien välistä.
En myönnä lukevani rivien välistä ja olen käytännössä samaa mieltäkin: monessakin asiassa tuo pitää erinomaisesti paikkansa. Lisääntyminen on sellainen, jossa se ei pidä. Samanlaisiksi esimerkeiksi voisi mainita sosialisoitumisen ja itseilmaisun. Kaikki eivät sosialisoidu, halua ilmaista itseään ja lisäänny siksi, että muutkin niin tekevät, vaan siksi että heillä on siihen henkilökohtainen ja kovin alkukantainen tarve. Toki näitä tarpeita ei luontaisesti ole jokaisessa yhtä vahvana (tai ollenkaan) ja ympäristön vaikutuksesta lisääntyminenkin voi olla tietynlaista: nuorella iällä suoritettua, runsasta jne.

Kyllä minäkin tiedän tapauksia (hekin toisaalta hieman vanhempaa sukupolvea), jotka ovat avioituneet ja perustaneet perheen, "koska niin pitää tehdä". Minun vankka mielipiteeni on kuitenkin se, että heille olisi joka tapauksessa tullut ennemmin tai myöhemmin tarve niin tehdä.

Olen muuten huomannut, että nykyään tuo lisääntymistarve tuntuu olevan kovasti sidoksissa taloudelliseen tilanteeseen. Lastentekoa pyritään siirtämään eteenpäin aikaan, jolloin siihen on paremmin varaa. Tämä on minusta jotenkin surullista, näillä asioilla ei pitäisi olla mitään tekemistä keskenään, eikä ennen ole ollutkaan - mukulat on pistetty suunnitelmallisesti alulle vaikka taskussa ei olisi ropon ropoa. Ehkä mukavuudenhalu on sitten nykyään kasvanut, en tiedä. Selittäisi tuon eroalttiudenkin.
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

esmes- kirjoitti:runkkaaminen on ihan liian aliarvostettua!
..just tuli ylen uutisissa että masturboinnin harrastaminen on kaksinkertaistunut sitten 90-luvun. hyvä hyvä.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
combat18
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Huonot runkkarit nussii! :lol:
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja pekkaeric »

Mun (meidän) teinirakkaus on kestänyt.Seitsemän vuotta ollaan oltu yhdessä.

Avovaimoni oli 13, mä olin vuoden vanhempi, kun alettiin kulkeen yhdessä
Neiti Etsivä
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Neiti Etsivä »

ennen parempi pari suhdetta kuin parisuhde, mutta nykyään onnellisesti kihloissa :D
Ihminen on ainoa eläin, joka osaa pysyä ystävällisissä väleissä syötäväkseen tarkoittamiensa uhrien kanssa ennen kuin syö ne.
PsychoSkin

Viesti Kirjoittaja PsychoSkin »

Sinkkuna olen. Mitä nyt tänä vuona olen tässä huomannut, että naiset ei tuota ku ongelmia :D Siis sinkkuna aijon pysyäkkin, onhan se mukavampaa aina eri naisen kanssa, ei tarvi aina samaa jyystää. Ja sitte ei tuu näitä sääntöjäkään kun et ole kenenkään kanssa suhteessa. Saat iha vapaasti tehä mitä haluat, käydä baarissa, iskeä naisia ja kotona voit olla iha rauhassa ilma, että joku huomionkipee akka kitisee vieressä tai käskee siivoomaan...
mareritt
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja mareritt »

PsychoSkin kirjoitti:Siis sinkkuna aijon pysyäkkin, onhan se mukavampaa aina eri naisen kanssa, ei tarvi aina samaa jyystää. Ja sitte ei tuu näitä sääntöjäkään kun et ole kenenkään kanssa suhteessa. Saat iha vapaasti tehä mitä haluat, käydä baarissa, iskeä naisia ja kotona voit olla iha rauhassa ilma, että joku huomionkipee akka kitisee vieressä tai käskee siivoomaan...
tuosta tuli mieleen, eikä nyt kosketa täysin ja ainoastaan Psychoskin sinua, lainasin vaan tekstiäsi, josta tuli mieleeni kysymys, että
saaks sellasista irtosuhteista mitään...? yks pano ja sillä siisti, heippa ja näkemiin.. Ite en oo noita harrastanut, enkä näin vanhoilla päivillä aio opetella. seksin suhteen ite ainakin voisin olettaa nauttivani huomattavasti enemmän siitä ihmisen kanssa, jonka tunnen hyvin ja johon voi luottaa ja jolle voi olla oma itsensä.. hätäinen baarituttavuus ei vielä täytä minun osalta niitä kriteerejä :oops:

Mutta joo, ite aion olla jollekin miesrukalle sitten taas sellanen pitemmän ajan riesa :lol:
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

mareritt kirjoitti:
PsychoSkin kirjoitti:Siis sinkkuna aijon pysyäkkin, onhan se mukavampaa aina eri naisen kanssa, ei tarvi aina samaa jyystää. Ja sitte ei tuu näitä sääntöjäkään kun et ole kenenkään kanssa suhteessa. Saat iha vapaasti tehä mitä haluat, käydä baarissa, iskeä naisia ja kotona voit olla iha rauhassa ilma, että joku huomionkipee akka kitisee vieressä tai käskee siivoomaan...
tuosta tuli mieleen, eikä nyt kosketa täysin ja ainoastaan Psychoskin sinua, lainasin vaan tekstiäsi, josta tuli mieleeni kysymys, että
saaks sellasista irtosuhteista mitään...? yks pano ja sillä siisti, heippa ja näkemiin.. l:
Taisit vastata itse omaan kysymykseesi :)
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Juu, irtosuhteista saa just sen yhden panon, siinä kaikki. Periaatteessahan seksi on suurinpiirtein samanlaista kenen tahansa kanssa, koska kaikilla on joko muna tai pillu. Mutta se, mikä tekee siitä erilaista ja hienoa on se jokin kemia, mikä ei kenen tahansa kanssa pelaa ja vaika pelaisikin, vaatii pientä harjoittelua jotta ollaan sillä tasolla, mikä minulle kelpaa.

Itse en seurustele, koska en kestä takertuvaisuutta. Tarvitsen paljon aikaa yksin, mikä ei tunnu miehille sopivan. Pelkkään seksiinkään perustuvat suhteet eivät toimi kuin hetken, koska kokemukseni mukaan muutamassa viikossa alkavat kyselyt siitä, missä olin, mitä aion tehdä huomenna, panenko muita, eikö olisi kannattavampaa muuttaa yhteen ja voisinko tiskata tai siivota... En voi, ja piste. Jos joskus vielä alan seurustelemaan, pitää molemmilla olla omat kämpät tai sitten sellainen yhteinen kartano, ettei välttämättä viikkoon törmää toiseen ellei nimenomaan häntä etsi.
MotiivitOn
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

Valoviikate kirjoitti:En seurustele.
Jos joku on antamassa kumppaniaan pois, voin vaihtaa vaikka kaiuttimeni siihen.

Tota, millaset ne sun kaiuttimet olis? :wink:
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

PaulaDrew kirjoitti:***Pelkkään seksiinkään perustuvat suhteet eivät toimi kuin hetken, koska kokemukseni mukaan muutamassa viikossa alkavat kyselyt siitä, missä olin, mitä aion tehdä huomenna, panenko muita****
Totaalinen komppaus.
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

joey kirjoitti:Olen muuten huomannut, että nykyään tuo lisääntymistarve tuntuu olevan kovasti sidoksissa taloudelliseen tilanteeseen. Lastentekoa pyritään siirtämään eteenpäin aikaan, jolloin siihen on paremmin varaa.
Olen huomannut (ja kokenut) täysin saman asian.
Nanika ga tooku matteiru to
Ingrid
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Ingrid »

No ennn seurustele. Olen nirso ja aika itseriittoinenkin vielä kaiken muun hyvän lisäksi. Mutta lupaan yrittää ihan pikkurikkisen sopeutua, jos jonkun miehen kanssa lähtee humppa samaan tahtiin sujumaan 8)
aamu
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja aamu »

En seurustele, enkä hae parisuhdetta. Muut suhteet kyllä käy :wink:
Erosin vasta muutama kk sitten, eikä tosiaan tee mieli joutua samaan satimeen takaisin! Ja, kuten Ingrid, täällä myös nirsoilija.
eloq
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja eloq »

En, koska olen päässyt jo naimisiin. Ajattelin tällä kertaa pysyäkkin...
Vastaa Viestiin