Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

WalkingDisaster
Adrian Monk

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Rescuer kirjoitti: To Marras 13, 2025 11:05 pm
Brontosaurus kirjoitti: To Marras 13, 2025 5:37 pm
Jos minua tarkoitat, niin missä niitä minun viestejäni on oikaistu disinformaatiosta? Minä ehdin ensin, joten odotellaan nyt niitä putinistien tietoja ensin,sinä voisit aloittaa.
Et siis edes kiellä multinikkeilyäsi ja trollailuasi?
Ja heti olet nimittelemässä putinistiksi, Pietaristako sait sellaiset ohjeet?
Tuo oli kyllä nopein itsensä tunnustaminen ikinä ;)
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Ross Sullivan kirjoitti: To Marras 13, 2025 10:50 pm Nykyinen hallitus on tehnyt oikeita toimenpiteitä, mutta kyllä minua vituttaa, että roskaväki elää veroeuroillani.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Toisaalta DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukki (= "Ross Sullivan" -sivupersoona) varmaan on ylpeä siitä, että mielisairaissa suuruusharhoissaan maksaa myös pääsivupersoonansa eli "Kostin" työkyvyttömyyseläkkeen.

Paljonkohan muuten Ripulisoturin (vähemmälle käytölle viime aikoina jäänyt "Korpisoturi" -sukkanukke) mielikuvitustulot ovat...
Ross Sullivan kirjoitti: To Huhti 20, 2023 10:04 pm Korppis oli hyvä kirjoittaja joskin hivenen brutaalejakin juttuja omaan makuuni. Hän ei ole kirjoittanut pitkään aikaan, mutta saattaa yksityisviestejä lukea, joten seurannee palstaa (?). Ei saa arvuutella henkilöllisyyksiä (enkä arvuuttelekaan), mutta minulla on joku arvaus kuka hän on (/henkilö nikin takana). Sanoisin, että arvaukseni saattaa olla jopa vahvistunut :)
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
WalkingDisaster
Adrian Monk

JasseHames kirjoitti: To Marras 13, 2025 11:19 pm
Toisaalta DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukki (= "Ross Sullivan" -sivupersoona) varmaan on ylpeä siitä, että mielisairaissa suuruusharhoissaan maksaa myös pääsivupersoonansa eli "Kostin" työkyvyttömyyseläkkeen.

Paljonkohan muuten Ripulisoturin (vähemmälle käytölle viime aikoina jäänyt "Korpisoturi" -sukkanukke) mielikuvitustulot ovat...

Teillä on niitä "omia" ketjuja pilvin pimein. Kuinka sekaisin pitää päästään olla, etteivät nekään riitä... Hommatkaa elämä tai menkää töihin. Mutta jatkakaa, jos muuta ette osaa, ei mulla nyt muuta. Onnea loppuelämäänne.
Marokon Kauhu
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

BBC fake news.jpeg
BBC fake news.jpeg (314.53 KiB) Katsottu 1706 kertaa
BBC teki valeuutisen ja väärennöksen Trumpin puheista.

Palstan suvakeilla meni niin totaalisesti tunteisiin, että minfon historian pahin ketjunpaskominen on käynnissä :mrgreen:

Siellä on ihan kaikki Putunista MV -lehteen.
Siinähän sitä on BBC:lle vertaista.

viewtopic.php?t=48555
  • Väestönvaihto
  • Turhanpaikan hakijat
  • Kotoutumisteollisuus
  • VOK - business
  • Partalapset
  • Huonolaatuiset mamut
  • Islamisaatio
Annie_22
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Annie_22 »

WalkingDisaster kirjoitti: To Marras 13, 2025 11:37 pm Teillä on niitä "omia" ketjuja pilvin pimein. Kuinka sekaisin pitää päästään olla, etteivät nekään riitä... Hommatkaa elämä tai menkää töihin. Mutta jatkakaa, jos muuta ette osaa, ei mulla nyt muuta. Onnea loppuelämäänne.
Samaa piti sanomani. Mikä hitto siinä on että pitää omalla kikkelimiekkailulla paskoa ketju toisensa jälkeen. Joo, ollaan lautamiehissä, mutta koittaisivat nyt pysyä niissä "omissa" ketjuissaan, meitä muita kun ei pikkupoikien kinat kiinnosta pätkääkään.
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Annie_22 kirjoitti: Pe Marras 14, 2025 7:41 am
WalkingDisaster kirjoitti: To Marras 13, 2025 11:37 pm Teillä on niitä "omia" ketjuja pilvin pimein. Kuinka sekaisin pitää päästään olla, etteivät nekään riitä... Hommatkaa elämä tai menkää töihin. Mutta jatkakaa, jos muuta ette osaa, ei mulla nyt muuta. Onnea loppuelämäänne.
Samaa piti sanomani. Mikä hitto siinä on että pitää omalla kikkelimiekkailulla paskoa ketju toisensa jälkeen. Joo, ollaan lautamiehissä, mutta koittaisivat nyt pysyä niissä "omissa" ketjuissaan, meitä muita kun ei pikkupoikien kinat kiinnosta pätkääkään.
Ja tuoko nyt jotenkin kovasti naurattaa, vai mitenkä tuo omissa ketjuissa pysyminen menikään... tämä on Naurattaa murhainfossa - ketju :lol:
Tuosta oikeassa ketjussa pysymisestä olen toki samaa mieltä, siksi tämä siitä aiheesta väärässä ketjussa kirjoittaminen naurattaakin :D
Annie_22
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Annie_22 »

damfin kirjoitti: Pe Marras 14, 2025 8:04 am Ja tuoko nyt jotenkin kovasti naurattaa, vai mitenkä tuo omissa ketjuissa pysyminen menikään... tämä on Naurattaa murhainfossa - ketju :lol:
Tuosta oikeassa ketjussa pysymisestä olen toki samaa mieltä, siksi tämä siitä aiheesta väärässä ketjussa kirjoittaminen naurattaakin :D
No kyllä se välillä vähän huvittaa kun miettii "aikuisia" kuluttamassa aikaansa moiseen.
SuoMiko
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja SuoMiko »

Jarkallas kirjoitti: Pe Marras 14, 2025 4:24 pm Kiitos kuvasta. Selvensi paljon. Itsellä oli hölmönä käsitys jostain rakennuksesta, kuten hämeenlinna. En tunne seutua. Onnettomuus on todennäköisin, siellä on voinut olla todella liukasta. :|
Rutsari ei tiedä, että hämeenlinna on kaupunki Suomessa :lol:
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Onko Hansu ottanut yhteyttä...
Ross Sullivan kirjoitti: Pe Marras 29, 2024 3:37 pm Hannu: rekisteröidy ja lähetä yv!
Ross Sullivan kirjoitti: Pe Marras 22, 2024 9:59 pm Toki voin itsekin välittää tietoa eteenpäin, mutta etsin Rissasen yhteystietoja. Minulla on vankka käsitys, että Rissanen on tarkka maineestaan. Tarjoan tuhat dollaria (myös bitconeilla voin maksaa), jos joku voi lähettää Rissasen yhteystietoja.
Ross Sullivan kirjoitti: Pe Marras 22, 2024 10:23 pm Asun jenkeissä tällä hetkellä. Aion usuttaa Rissasen Blexin kimppuun.
Toisaalta:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 20, 2025 10:00 am Ei tässä ole kaikki tapaukset, joihin olen ehdottanut Hansua mahdolliseksi tekijäksi.
Ross Sullivan kirjoitti: To Marras 13, 2025 10:50 pm halveksun vähän koulutettua roskaväkeä ja erityisesti linnavenkuloita
Hansu ihan varmaan haluaa ryhtyä jonkun mielisairaan työkyvyttömyyseläkeläisen käsikassaraksi.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

lonesjucca ei olekaan hetkeen tainnut forumilla käydä, eikä tainnut taaskaan kauaa viihtyä:
lonesjucca kirjoitti: Ma Marras 17, 2025 3:44 pm *Korjattu vääristelty otsikko ja nimimerkki viety palstan tuomioistuimen käsiteltäväksi*tm
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Marokon Kauhu
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

Aivoriihi 24.11.2025:
aivoriihi kirjoitti: Ma Marras 24, 2025 3:17 pm Arsyttää se, että aikanaan niin kiinnostava rikosaiheinen keskusteluforumi on täysin pilalla :cry: .

konsta » Ke Joulu 12, 2007 12:04 pm
Samaa mieltä Spernovan kanssa. Koko palsta on ihan pilalla. Täällä haisee voimakas kackkelsbergi, niin kuin Marski voisi asiaa luonnehtia.
Palsta on pilalla aina vaan uudestaan jo 18 vuotta :mrgreen:
  • Väestönvaihto
  • Turhanpaikan hakijat
  • Kotoutumisteollisuus
  • VOK - business
  • Partalapset
  • Huonolaatuiset mamut
  • Islamisaatio
perusporilaine
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja perusporilaine »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ti Marras 25, 2025 7:43 pm oli iiihan pakko sanoa kun otsikko oli konjakista niin joku pistää kiljuksi. 8)
Vain minfossa :lol:
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
vanhellsing

Viesti Kirjoittaja vanhellsing »

perusporilaine kirjoitti: Ti Marras 25, 2025 7:53 pm
Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ti Marras 25, 2025 7:43 pm oli iiihan pakko sanoa kun otsikko oli konjakista niin joku pistää kiljuksi. 8)
Vain minfossa :lol:
Ei se suoraan konjakista mennyt kiljuun vaan brändin kautta :D

Vain minfossa mutta myös tosielämässä on yllättävän nopea pudotus siitä että konjakkia siemailet omistusasunnossa tupakkitakki päällä ja on vaimo, lapsia ja kissat ja koirat sekä kesämökki järven rannalla ja kun se konjakki tarpeeksi alkaa maistumaan niin kohta juotkin yksinään tai spurgukavereitten kanssa kiljua jos vielä on asunnoton niin hankala itsekkään valmistaa kiljua, ainakaa talvella ja siinä on jo lottovoitto jos joku tarjoaa huikan kiljupönikästä siellä sillan alla. Tuollaistenkin kanssa olen joskus jutellut, vaikka usein ne spurgut on jo valmiiksi huonoista lähtökohdista, mutta ei aina, voi myös olla jotain diplomi-insinööriä olla jolla joskus meni hyvin.
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Kappas, brontosaurus on taas aktivoitunut. Alkaako putsarilla olla muut nikit bannattuna?
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
WalkingDisaster
Adrian Monk

Rescuer kirjoitti: La Marras 29, 2025 11:14 pm Kappas, brontosaurus on taas aktivoitunut. Alkaako putsarilla olla muut nikit bannattuna?
Kiinnitin juuri samaan huomiota. Ainakin yksi tänään lentänyt hetkeksi vapaalle, eikä "hehkeänä naisena" esiintyvää limaJanneakaan ole vissiin hetkeen näkynyt?
Toivon, että ylläpito saa nuo kaikki kerrallaan jäähylle, niin helpompi heidänkin potkia lopullisesti perseelle uudet yrittäjät. En nimittäin usko, että hekään ovat kovin iloisia tuosta jatkuvasta perseilystä, joka tekee palstallekin hallaa.
Ainiin, tässä piti naurattaa, mutta meni vähän OT:ksi, sori 8)
Vastaa Viestiin