Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

SYLWAR
Perry Mason

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

vanhellsing kirjoitti: Ti Marras 25, 2025 10:43 pm
Ei se suoraan konjakista mennyt kiljuun vaan brändin kautta :D
Tunnustan...taisin sitten vielä mainita jotain kotioluesta ja kotiviinistäkin, kun jollain ne kiljut alkoi heti sen brandyn jälkeen pörisemään. :mrgreen:
Taumata­whakatangihanga­koauau­o­tamatea­turi­pukaka­piki­maunga­horo­nuku­pokai­whenua­ki­tana­tahu
40.346°S 176.5402°E
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

WalkingDisaster kirjoitti: La Marras 29, 2025 11:29 pm
Rescuer kirjoitti: La Marras 29, 2025 11:14 pm Kappas, brontosaurus on taas aktivoitunut. Alkaako putsarilla olla muut nikit bannattuna?
Kiinnitin juuri samaan huomiota. Ainakin yksi tänään lentänyt hetkeksi vapaalle, eikä "hehkeänä naisena" esiintyvää limaJanneakaan ole vissiin hetkeen näkynyt?
Toivon, että ylläpito saa nuo kaikki kerrallaan jäähylle, niin helpompi heidänkin potkia lopullisesti perseelle uudet yrittäjät. En nimittäin usko, että hekään ovat kovin iloisia tuosta jatkuvasta perseilystä, joka tekee palstallekin hallaa.
Ainiin, tässä piti naurattaa, mutta meni vähän OT:ksi, sori 8)
Ettei menisi ihan OT:ksi, niin naurattaa kuinka monta viestiä naiseksi profiloituva pietarilainen Jani TA eilen paukautti pariin minuuttiin forumille. Viestit tai niiden laatu ei kyllä naurattanut, vaan lähinnä se, ettei muistanut minä päivänä banni loppuu. Tai sitten oli muita nikkejä vapaana, millä trollata.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Brontosaurus
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Brontosaurus »

Rescuer kirjoitti: La Marras 29, 2025 11:56 pm
Ettei menisi ihan OT:ksi, niin naurattaa kuinka monta viestiä naiseksi profiloituva pietarilainen Jani TA eilen paukautti pariin minuuttiin forumille. Viestit tai niiden laatu ei kyllä naurattanut, vaan lähinnä se, ettei muistanut minä päivänä banni loppuu. Tai sitten oli muita nikkejä vapaana, millä trollata.
Sanoo Tehtaankadulta kirjoitteleva ryssäpropagandisti.
Rescuer
Watson itse

Brontosaurus kirjoitti: Su Marras 30, 2025 12:03 am Sanoo Tehtaankadulta kirjoitteleva ryssäpropagandisti.
Joutuiko Jani TA taas banniin, kun tuolla tilillä vastasit?
Sinähän sitä ryssän propagandaa suollat samalla kun paskot ketjuja.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
perusporilaine
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja perusporilaine »

vanhellsing kirjoitti: Su Marras 30, 2025 3:18 pm On tuo kuitenkin parempi tulo kuin siviilissä työttömänä tai matalapalkkatyössä, siis jos laskee sen mitä jää ruuan ja muitten pakollisten menojen jälkeen, vankilassa ei oikein rahaa tarvii välttämättä mihinkään. Ehkä jos on nopea aineenvaihdunta ja aktiivinen vankilassa niin jotain lisäenergiaa on pakko ostaa kanttiinista. Huumeet toki sitten osalla sellainen pakollinen tarve.
Ei vittu tahtoisin-olla-sakkovanki-vanhapaskahelsingistä pätemässä :D
Täytyy olla umpipuupalikka, joka ei tarvi mitään, etteikö siellä niillä karkkirahoilla joutuisi joka kuukausi jotain jättämään ostamatta, koska raha ei yksinkertaisesti kaikkeen riitä. Tupakasta alkaen kaiken maksat kalleimpien kauppojen hinnoilla.
Tai no toi tahtoisin-olla-sakkovanki varmaan jättää röökit polttamatta, puheajat ostamatta, ja kahvit juomatta, että on sitten saunaloman jälkeen ees pariin päkkiin kaljaa massia ku pääsee ulos. Kiljussaki kuitenki kestää ennenku sitä saa. Karkit ja muut herkut pummii tai pöllii sellikavereilta. Semmosia on nämä tyypit :lol:
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
vanhellsing

Viesti Kirjoittaja vanhellsing »

perusporilaine kirjoitti: Su Marras 30, 2025 5:01 pm
vanhellsing kirjoitti: Su Marras 30, 2025 3:18 pm On tuo kuitenkin parempi tulo kuin siviilissä työttömänä tai matalapalkkatyössä, siis jos laskee sen mitä jää ruuan ja muitten pakollisten menojen jälkeen, vankilassa ei oikein rahaa tarvii välttämättä mihinkään. Ehkä jos on nopea aineenvaihdunta ja aktiivinen vankilassa niin jotain lisäenergiaa on pakko ostaa kanttiinista. Huumeet toki sitten osalla sellainen pakollinen tarve.
Ei vittu tahtoisin-olla-sakkovanki-vanhapaskahelsingistä pätemässä :D
Täytyy olla umpipuupalikka, joka ei tarvi mitään, etteikö siellä niillä karkkirahoilla joutuisi joka kuukausi jotain jättämään ostamatta, koska raha ei yksinkertaisesti kaikkeen riitä. Tupakasta alkaen kaiken maksat kalleimpien kauppojen hinnoilla.
Tai no toi tahtoisin-olla-sakkovanki varmaan jättää röökit polttamatta, puheajat ostamatta, ja kahvit juomatta, että on sitten saunaloman jälkeen ees pariin päkkiin kaljaa massia ku pääsee ulos. Kiljussaki kuitenki kestää ennenku sitä saa. Karkit ja muut herkut pummii tai pöllii sellikavereilta. Semmosia on nämä tyypit :lol:
Päivän hyvä työ tehty, sain yhden ihmisen nauramaan :D Tosin vähän epäilen että oliko nyt niin aitoa naurua vai vitutusta, mutta kuitenkin.
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Birch Tree Headland kirjoitti: To Joulu 04, 2025 4:06 pm suosittelen tässä kohtaa molempien elämän keventämisen vuoksi sinua käyttämään foorumin vihamies-toimintoa, niin minäkin juuri tein joten hei hei :)
Voi että, kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin kun yksi palstan turhimpia kirjoittajia minut vihamieslistalle laittoi, ihan melkein itku pääsi... no ei :lol:
Puheenjohtaja
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Puheenjohtaja »

Kalapaliikilla tainnut kiljusatsi valmistua, kun useammassa ketjussa käynyt voimafantasioimassa. :mrgreen:
Birch Tree Headland
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Birch Tree Headland »

Eihän tämä oikeastaan ole naurun asia, kun sekä viestimäärä että olemus paljastavat elämänlaadun - tai elämän puutteen.

Mutta sanotaanko että hymähdin 8)

Ja "Hetken tie on kevyt"
"You Need A Fucking Kick Up The Ass For Being A Bitch, Cunt, Gold-digging Whore - With A Pussy Son."

"I Deserve To Be Blown - FIRST - Before The Fucking Jacuzzi."

- Mel
Rescuer
Watson itse

Naurattaa kuinka pahasti olen päässyt putsarin pään sisälle.
Puheenjohtaja
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Puheenjohtaja »

Onko konnalta kilju loppu kun raivoaa noin? :mrgreen:
Cohle
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Cohle »

Ulvila-osio naurattaa, vaikka käsiteltävä asia vakava onkin. Akkalauma se vain laajenee. Uudet jäsenet kertovat, kuinka "Minun oli ihan pakko rekisteröityä tänne. Ihan aluksi haluan kertoa, että luin Kuolemannaakan kirjan, ja se on hei tooosi hyvä...".

Noh, useamman käyttäjätunnuksen hyödyntämistä ei ole palstan säännöissä kategorisesti kielletty, joten minkäs teet.
Kun ei tee mitään, niin ei tee mitään väärinkään.
Sipi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Sipi »

Cohle kirjoitti: Ti Joulu 09, 2025 1:45 pm Noh, useamman käyttäjätunnuksen hyödyntämistä ei ole palstan säännöissä kategorisesti kielletty, joten minkäs teet.
Tämä.

Hiukan mietityttää, toisinaan naurattaakin se, että multinikkeilyhän antaa kaappitaitailijoille (aina haaveillut näyttelijäntyöstä tai larppauksesta keskiaikaisilla markkinoilla, mutta rohkeus ei ole siviilissä riittänyt) käytännössä rajattomat mahdollisuudet esiintyä jonain toisena persoonana. Yksi nikki voisi edustaa sitä ominta identiteettiä, mutta toisen avulla voi muuntautua eri sukupuoleen, ikään, asuinpaikkaan, poliittiseen ideologiaan, jopa murteeseen tai äidinkieleen.

Mutta ei.

Täällä on ilmeisen paljon multinikkeilijöitä, joiden teksti paljastaa heti, että taas on sama heppu rattailla. Mielikuvituksen puutetta, tavallaan hukataan koko konsepti.

Jos itse multinikkeilisin, haluaisin ensisijaisesti kokeilla kuinka kauan pystyisin ylläpitämään esimerkiksi lappilaisen, 60-vuotiaan poromiehen identiteettiä, toisella nikilllä umpimielistä natsikonservatiivia ja kolmannella pääkaupungissa asuvan sinitukkaisen yliopisto-opiskelijan vasemmisto/ilmasto/antifa- propagandaa.

Täällä sen sijaan homma etenee multinikkeilijän kohdalla pääpiirteittäin näin:
Nikki 1: Haistakaa kaikki vittu. Olen parempi kuin te.
NIkki 2: Haistakaa kaikki vittu. Olen parempi kuin te.
Nikki 3: Haistakaa kaikki vittu. Olen parempi kuin te.

Ja sitten ihmetellään, mistä ne taas keksivät tämän hyvin organisoidun kusetuksen ja pääsivät minun jäljilleni.
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Sipi kirjoitti: Ti Joulu 09, 2025 2:11 pm
Cohle kirjoitti: Ti Joulu 09, 2025 1:45 pm Noh, useamman käyttäjätunnuksen hyödyntämistä ei ole palstan säännöissä kategorisesti kielletty, joten minkäs teet.
Tämä.

Hiukan mietityttää, toisinaan naurattaakin se, että multinikkeilyhän antaa kaappitaitailijoille (aina haaveillut näyttelijäntyöstä tai larppauksesta keskiaikaisilla markkinoilla, mutta rohkeus ei ole siviilissä riittänyt) käytännössä rajattomat mahdollisuudet esiintyä jonain toisena persoonana. Yksi nikki voisi edustaa sitä ominta identiteettiä, mutta toisen avulla voi muuntautua eri sukupuoleen, ikään, asuinpaikkaan, poliittiseen ideologiaan, jopa murteeseen tai äidinkieleen.

Mutta ei.

Täällä on ilmeisen paljon multinikkeilijöitä, joiden teksti paljastaa heti, että taas on sama heppu rattailla. Mielikuvituksen puutetta, tavallaan hukataan koko konsepti.

Jos itse multinikkeilisin, haluaisin ensisijaisesti kokeilla kuinka kauan pystyisin ylläpitämään esimerkiksi lappilaisen, 60-vuotiaan poromiehen identiteettiä, toisella nikilllä umpimielistä natsikonservatiivia ja kolmannella pääkaupungissa asuvan sinitukkaisen yliopisto-opiskelijan vasemmisto/ilmasto/antifa- propagandaa.

Täällä sen sijaan homma etenee multinikkeilijän kohdalla pääpiirteittäin näin:
Nikki 1: Haistakaa kaikki vittu. Olen parempi kuin te.
NIkki 2: Haistakaa kaikki vittu. Olen parempi kuin te.
Nikki 3: Haistakaa kaikki vittu. Olen parempi kuin te.

Ja sitten ihmetellään, mistä ne taas keksivät tämän hyvin organisoidun kusetuksen ja pääsivät minun jäljilleni.
Janita-Slim/Luneslokka/Puheenjohtaja/Syksyn sävel/Murha-Pertti/Pelhi-Multta on jo toteuttanut tämän: "haluaisin ensisijaisesti kokeilla kuinka kauan pystyisin ylläpitämään esimerkiksi lappilaisen, 60-vuotiaan poromiehen identiteettiä, toisella nikilllä umpimielistä natsikonservatiivia ja kolmannella pääkaupungissa asuvan sinitukkaisen yliopisto-opiskelijan vasemmisto/ilmasto/antifa- propagandaa."

Janita on entinen naismalli, kaupunkilainen ja kommunistivasemmistolainen. Murha-pertti taas oli ikääntynyt mies, jolla oli lapset maailmalla ja hän tykkäsi istua laiturilla ja eräillä.
Mitä te dorkat dorkailette?
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Cohle kirjoitti: Ti Joulu 09, 2025 1:45 pm Ulvila-osio naurattaa, vaikka käsiteltävä asia vakava onkin. Akkalauma se vain laajenee. Uudet jäsenet kertovat, kuinka "Minun oli ihan pakko rekisteröityä tänne. Ihan aluksi haluan kertoa, että luin Kuolemannaakan kirjan, ja se on hei tooosi hyvä...".

Noh, useamman käyttäjätunnuksen hyödyntämistä ei ole palstan säännöissä kategorisesti kielletty, joten minkäs teet.
"Joo oon hei seurannut kauan keskustelua ja nyt piti rekisteröityä!!" Sitten 10 uusimmasta viestistä 5 on Lautamiehissä. :D Hasselko ainakin on tällainen nikki.
Mitä te dorkat dorkailette?
Vastaa Viestiin